Nigdy nie mogłem poj±ć tego całego słowiańskiego braterstwa..

Data: 2009-08-09 12:14:16
Autor: Aron
Nigdy nie mogłem poj±ć tego całego słowiańskiego braterstwa..
No coz ! my zydzi nigdy nie bedziemy w stanie zrozumiec innych !!.
Braterstwo naszych staje sie w swiecie przyslowiowe a poniewaz nie lubimy konkurencji , to i zrozumienia dla innych u Ciebie  niewiele  !!.
Takie proste zaleznosci , kto jak kto ale taki zyd jak Ty powinien to zrozumiec !.

Blumbergermajerbaum

Nigdy nie mogłem poj±ć tego całego słowiańskiego braterstwa..