Nigdy nie mogłem zrozumieć ludzi walczących z hom oseksualizmem...

Data: 2009-06-30 08:02:58
Autor: Tzva Adonai
Nigdy nie mogłem zrozumieć ludzi walczących z hom oseksualizmem...
.... to mniej więcej tak, jakby walczyć z mańkutami lub zezowatymi...
Homoseksualizm tkwi w każdym z nas, różnimy się tylko jego stopniem
jego intensywności...

Data: 2009-06-30 08:11:34
Autor: Tzva Adonai
On 30 Cze, 17:02, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:

... to mniej więcej tak, jakby walczyć z mańkutami lub zezowatymi....
Homoseksualizm tkwi w każdym z nas, różnimy się tylko jego stopniem
jego intensywności...

Trzeba być osobnikiem pozbawionym zmysłu estetycznego, żeby pogardzić
ciałem młodego, delikatnego chłopca... Mówię to jako biologiczny
heteroseksualista... Skłonność do ulegania homoseksualnym fantazjom
świadczy o dojrzałości seksualnej i psychicznej...

Który z was nie chciałby być obsłużony przez takiego blondaska?.....

http://hosted.gaypay.com/lickingboys/022/302.mpg

Data: 2009-06-30 08:31:00
Autor: Marek
On 30 Cze, 17:11, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
On 30 Cze, 17:02, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:

> Homoseksualizm tkwi w każdym z nas, różnimy się tylko jego stopniem
> jego intensywności...

A gdzie ty czujesz, ze on w tobie tkwi ?

Data: 2009-06-30 16:36:28
Autor: noiman
Nigdy nie homoseksualizmem...
Marek wrote:

A gdzie ty czujesz, ze on w tobie tkwi ?

jeszcze mu partner nie wyjal.

Data: 2009-06-30 17:35:07
Autor: Tzva Adonai
Nigdy nie mogłemzrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...
A gdzie ty czujesz, ze on w tobie tkwi ?

Jako biologiczny heteroseksualista nigdy nie tknąłbym zwykłego faceta, prędzej
bym się porzygał... W pewnym zakresie interesują mnie nastoletni chłopcy (16 -
18) o dziewczęcych ciałach, delikatnych rysach twarzy, nieowłosieni, o
jedwabistej skórze, jasnej cerze i blond włosach...

Data: 2009-06-30 08:40:27
Autor: Marek
On 30 Cze, 17:35, "Tzva Adonai" <tzva_ado...@onet.eu> wrote:
> [...]

18) o dziewczęcych ciałach, delikatnych rysach twarzy, nieowłosieni, o
jedwabistej skórze, jasnej cerze i blond włosach...

K I N D E R S C H A E N D E R    !!!!!

Data: 2009-06-30 17:45:13
Autor: Tzva Adonai
Nigdy nie mogłemzrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...
K I N D E R S C H A E N D E R    !!!!!

Pedofilia zaczyna się poniżej 16 roku życia... Takie jest moje zdanie i nie
tylko moje.. Upodobania podobne do moich miała niemal cała rzymska arystokracja
dopóki rak chrześcijaństwa nie pozbawił jej dobrego smaku...

Data: 2009-06-30 11:53:17
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> wrote in message news:796e.000004b1.4a4a30abnewsgate.onet.pl...

[...]

Kiedys ci sie Bilyk nozka podwinie, to tylko kwestia czasu.
Slyszales o panach w niebieskich mundurkach ktorzy takich
jak ty bardzo lubia miec pod stala obserwacja ? To popytaj
wiecej na ten temat: Wydział Zaawansowanych Technologii
Informatycznych Biura Wywiadu Kryminalnego Komendy Głównej

Data: 2009-06-30 18:55:59
Autor: Tzva Adonai
Nigdy nie mogłemzrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...
nozka podwinie

Powinie, kretynie... [rym niezamierzony]...

Data: 2009-06-30 12:02:45
Autor: pp

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> wrote in message news:796e.000004bc.4a4a439fnewsgate.onet.pl...
nozka podwinie

Powinie, kretynie... [rym niezamierzony]...

Rymowanki bedziesz pedrylu spiewal w celi chlopcom z
ogolonymi glowkami.

Data: 2009-06-30 21:31:23
Autor: Jakub A. Krzewicki
Nigdy nie mogłemzrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...
wtorek, 30 czerwca 2009 17:35. carbon entity 'Tzva Adonai'
<tzva_adonai@onet.eu> contaminated pl.soc.polityka with the following
letter:

"Żeby życie miało smaczek..." no nie?
No to ja już wolę z tą kuzynką...

 --
tois egregorosin hena kai koinon kosmon einai ton de koimomenon hekaston eis idion apostrephesthai

Data: 2009-06-30 23:02:07
Autor: Schweinchen

"Tzva Adonai" <tzva_adonai@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:796e.000004b1.4a4a30abnewsgate.onet.pl...
[...]

Ale dupe maja tak samo osrana, jak 50 letni grubas z przepitym ryjem. Tobie tzwa sie juz calkiem w glowie jebie. Lubilem twoje teksty, od teraz ladujesz u mnie w KF-ie. Pewnie bys temu blodaskowi odbyt tez wylizal?

Data: 2009-07-01 10:27:45
Autor: jadrys
Schweinchen pisze:
[...]

Wszyscy rozumieją tą Twoją zazdrość o młodszych.

Data: 2009-06-30 17:18:31
Autor: Tzva Adonai
Nigdy nie mogłemzrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...
Który z was nie chciałby być obsłużony przez takiego blondaska?....

Lepsze to nawet od seksu z transseksualistą... Sama świadomość naturalności
takiego aktu z chłopcem niesamowicie podnieca, transseksy zaś to ludzie
nafaszerowany chemią, hormonami i silikonem, aż od nich świeci...

Data: 2009-06-30 18:16:23
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Od kiedy to transseksualista jest "nafaszerowany chemią"? Ta trzecia płeć jest stara jak świat.. A może ci chodzi o tych którzy zmieniają płeć chirurgicznie? Jednak ich się nie nazywa Transseksualistami..

Data: 2009-06-30 18:18:08
Autor: Tzva Adonai
Nigdy nie mogłemzrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...
Od kiedy to transseksualista jest "nafaszerowany chemią"? Ta trzecia płeć jest stara jak świat..

Mylisz transseksualistę z transwestytą, amatorze...

Data: 2009-06-30 18:26:39
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
Od kiedy to transseksualista jest "nafaszerowany chemią"? Ta trzecia płeć jest stara jak świat..

Mylisz transseksualistę z transwestytą, amatorze...

Wcale nie, Transwestyta to po prostu przebieraniec.. Który lubi się przebierać w damskie/męskie fatałaszki. Natomiast w transseksualizmie chodzi o pomieszanie płci..

Data: 2009-06-30 18:29:10
Autor: Tzva Adonai
Nigdy nie mogłemzrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...
chodzi o pomieszanie płci..

Dawniej transseksualiści byli wybrykiem natury, teraz są perfekcyjnym dziełem
chirurgii i terapii hormonalnej...

Data: 2009-06-30 08:28:08
Autor: J-23
[...]

Koles mow za siebie. OK?

J-23 itede

Data: 2009-06-30 17:54:06
Autor: raff
Nigdy nie mogłem zrozumieć ludzi wa lczących z homoseksualizmem...
No tak, Bilyk, ale zwaz na to, ze ty masz powazne zaburzenia psychiczne.

R.

Data: 2009-06-30 20:28:51
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 17:54:06 +0200, raff napisał(a):

No tak, Bilyk, ale zwaz na to, ze ty masz powazne zaburzenia psychiczne.

Ale ty to ładnie nazwałeś, "poważne zaburzenia psychiczne"...
Ten pokurwieniec powinien się ucieszyć.
Piotr

Data: 2009-06-30 20:47:39
Autor: Andrzej Adam Filip
Tzva Adonai: Nigdy nie mogłem zrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...
Tzva Adonai <tzva.adonai@yahoo.com> pisze:

... to mniej więcej tak, jakby walczyć z mańkutami lub zezowatymi...
Homoseksualizm tkwi w każdym z nas, różnimy się tylko jego stopniem
jego intensywności...

Skąd czerpiesz swoją "wiedzę"?

Ludzie złotego serca! Sprzedawajcie je drogo.
  -- Lec, Stanisław Jerzy (1909-1966)

Nigdy nie mogłem zrozumieć ludzi walczących z hom oseksualizmem...