Nigdy nie mogłem zrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...

Data: 2009-06-30 08:28:08
Autor: J-23
Nigdy nie mogłem zrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...
On 30 Cze, 17:02, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
... to mniej więcej tak, jakby walczyć z mańkutami lub zezowatymi....
Homoseksualizm tkwi w każdym z nas, różnimy się tylko jego stopniem
jego intensywności...

"Homoseksualizm tkwi w każdym z nas"

Koles mow za siebie. OK?

J-23 itede

Data: 2009-06-30 17:54:06
Autor: raff
Nigdy nie mogłem zrozumieć ludzi wa lczących z homoseksualizmem...
No tak, Bilyk, ale zwaz na to, ze ty masz powazne zaburzenia psychiczne.

R.

Data: 2009-06-30 20:28:51
Autor: Piotr
Dnia Tue, 30 Jun 2009 17:54:06 +0200, raff napisał(a):

No tak, Bilyk, ale zwaz na to, ze ty masz powazne zaburzenia psychiczne.

Ale ty to ładnie nazwałeś, "poważne zaburzenia psychiczne"...
Ten pokurwieniec powinien się ucieszyć.
Piotr

Nigdy nie mogłem zrozumieć ludzi walczących z homoseksualizmem...