Nigdy nie rozumiałem prawdziwych Polaków..

Data: 2011-01-22 18:40:14
Autor: Brzydal
Nigdy nie rozumiałem prawdziwych Polaków..

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:0139edff-52fd-42eb-8f15-f4640fa2ef09o4g2000yqd.googlegroups.com...
Dajmy na to taki Panslavista-Dąbrowski, albo boukun-Niedźwiecki -
obydwaj robią wszystko by być uznawanymi za etnicznych Polaków, co
rusz podkreślając brak związków z narodem żydowskim... A mi właściwie
od zawsze przeszkadzała moja polskość.. Zawsze czułem z jej powodów
zażenowanie i wstyd.. Głupio mi było mówić, że jestem Polakiem
przyjaciołom z zagranicy... Mogłem starannie budować swój towarzyski
wizerunek, ale wystarczyło, że wyszło na jaw, że jestem z Polski, to
od razu wszystko.. Polskość to ciężar i nienormalność.. Nie rozumiem
tych wszystkich prawdziwych Polaków, którzy z własnej nieprzymuszonej
woli biorą sobie ten krzyż na plecy...

A ty palancie mongolski, masz jakieś nazwisko?

Nigdy nie rozumiałem prawdziwych Polaków..