Nigdy nie uwierzę, że to zrobili Rosjanie

Data: 2010-05-07 13:16:23
Autor: Klin
Nigdy nie uwierzę, że to zrobili Rosjanie
Użytkownik Klin > napisał:

(Prezydent F.D. Roosevelt, 1942, w reakcji na doniesienia o zbrodni NKWD
w Katyniu).

http://smolensk-2010.pl/2010-05-07-smolensk-hipoteza-nr-4.html#czytaj

   Strasznie jesteście płodni nie wiem, czy zdążyliście zauważyć
   tę stronę. Czytajcie więcej - dobrze radzę.

Data: 2010-05-07 13:33:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Klin" <""klin\"@op.pl, , ,"> schrieb im Newsbeitrag
Użytkownik Klin > napisał:

> [...]

   Strasznie jesteście płodni nie wiem, czy zdążyliście zauważyć
   tę stronę. Czytajcie więcej - dobrze radzę.

      Szczegolnie watek ,gazowy' w tym artykule.

      AR

Nigdy nie uwierzę, że to zrobili Rosjanie