"Nigdy nie zauważyłem u swojego pacjenta oznak, że dopu¶cił się on molestowania seksualnego."

Data: 2019-05-24 08:55:24
Autor: Bruno Brunowski
"Nigdy nie zauważyłem u swojego pacjenta oznak, że dopu¶cił się on molestowania seksualnego."
czyli rozpaczliwa obrony obrony czci abp. Gulbinowicza (tak, tego od działki Mateusza "Działkowca" Morawieckiego).

A to s± jakie¶ widoczne oznaki? Nie wiem, jakie¶ bruzdy na ten przykład czy co¶?

--
Bruno

Data: 2019-05-24 22:10:33
Autor: Pajdak
"Nigdy nie zauważyłem u swojego pacjenta oznak, że dopu¶cił się on molestowania seksualnego."
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c06b9fb7-8237-4703-99f6-4e10fa66cacfgooglegroups.com...
[...]

Uuuuuuu, to biskup z M.Morawieckim niezły nakręcili szwindelek.

--
Pajdak

"Nigdy nie zauważyłem u swojego pacjenta oznak, że dopu¶cił się on molestowania seksualnego."