"Nigdy nie zgodzę się, żebyśmy ten dzień przeżywali stojąc obok przedstawicieli obecnej władzy"

Data: 2011-03-10 19:13:38
Autor: u2
"Nigdy nie zgodzę się, żebyśmy ten dzień przeżywali stojąc obok przedstawicieli obecnej władzy"
... i slusznie, nie ma co się bratać z podejrzanymi typkami :

http://wpolityce.pl/view/8270/Malgorzata_Wasserman_o_rocznicy_10_04___Nigdy_nie_zgodze_sie__zebysmy_ten_dzien_przezywali_stojac_obok_przedstawicieli_obecnej_wladzy_.html

    "W związku z tą decyzją (choć nie tylko) postanowiliśmy - ja i moi
najbliżsi - że zostajemy 10 kwietnia w Krakowie. W ogóle nie wybierzemy
się tego dnia do Warszawy. W kontekście tej sprawy mogę spokojnie
stwierdzić, że Kancelarię Prezydenta nie bardzo interesują stanowisko i
uczucia osób, które 10 kwietnia będą najgłębiej przeżywały.
Najwidoczniej dla pana prezydenta i dla jego doradców znaczenie ma tylko
to, jak medialnie wypadną uroczystości państwowe.

    Powiem tak: obserwując to wszystko, co dzieje się wokół Smoleńska od
10 kwietnia, mamy prawo nie chcieć przeżywać wraz z obecnie rządzącą
ekipą rocznicy tej strasznej tragedii - naszej osobistej tragedii.
Jeżeli wprost mówią oni o tym, że najważniejsze są dla nich relacje z
państwem rosyjskim czy nawet, jak to sformułował prof. Tomasz Nałęcz -
te relacje są "ołtarzem", na którym można położyć każdą ofiarę, jeżeli
można sugerować, aby nie komentować zbyt ostro raportu MAK, bo później
mogą nie odbyć się wspólne polsko-rosyjskie uroczystości rocznicowe, to
ja nigdy nie zgodzę się, żebyśmy ten niezwykle ważny dla mnie i mojej
rodziny dzień przeżywali, stojąc obok przedstawicieli obecnej władzy.
Nie powinno to dziwić nikogo."

Data: 2011-03-11 10:01:43
Autor: Azxse

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7914d9$0$2507$65785112news.neostrada.pl...
.. i slusznie, nie ma co się bratać z podejrzanymi typkami :

Właśnie! Wygłoszę kolejną odezwę do przyjaciół Moskali!!!

http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

AAA

"Nigdy nie zgodzę się, żebyśmy ten dzień przeżywali stojąc obok przedstawicieli obecnej władzy"