Nigdy więcej Fiata - porażka

Data: 2010-08-27 13:50:17
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki
uniemożliwiające kontynuację jazdy (awaria układu paliwowego).

Dziś odpadł drążek zmiany biegów i to jeszcze na luzie (bo na biegu to bym
gdzieś dojechał).

Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

Icek

Data: 2010-08-27 07:10:46
Autor: choczsz
Nigdy więcej Fiata - porażka
On 27 Sie, 13:50, "Icek" <i...@do.pl> wrote:
[...]

Masakra.
Mam Fiata Brava z konca 1997. Uzytkuje go od ponad 2 lat z LPG.
Zrobilem w tym czasie 45.000km.
Nie zdarzyla sie awaria uniemozliwiajaca jazde
Do mechanika zaprowadzilem 3 razy:
1) Wymiana wydechu
2) Wymiana  amortyzatorow
3) Wymiana rozrzadu, klocków hamulcowych i jakiejs pierdolki w
zawieszeniu
Na ostatnim obowiazkowym badaniu technicznym jedyne co stwierdzono to
luz na koncowce drazka kierowniczego - koszt 25zl i godzina roboty.
Kiedys auta robili inaczej?

Data: 2010-08-27 11:07:12
Autor: Pszemol
Nigdy więcej Fiata - porażka
"choczsz" <zovyoyhr@jadamspam.pl> wrote in message news:fc6154da-e236-4a53-81bf-ef22b336ac3ea36g2000yqc.googlegroups.com...
Mam Fiata Brava z konca 1997. [...]
Kiedys auta robili inaczej?

Te trefne z tego rocznika już po prostu są na złomie.
Ty jeździsz przesianym...

Data: 2010-08-27 12:04:50
Autor: to
Nigdy więcej Fiata - porażka
begin Icek
[...]

Ciesz się, że nie odpadła kierownica w czasie jazdy. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-28 18:37:19
Autor: Michał Gut
Nigdy więcej Fiata - porażka
Ciesz się, że nie odpadła kierownica w czasie jazdy. ;)

mojemu bratu w polonezie caro odpadla kolumna kierownicza - cała:) trzymała się tylko na wałku idącym do maglownicy:)

Data: 2010-08-28 17:25:04
Autor: to
Nigdy więcej Fiata - porażka
begin Michał Gut
Ciesz się, że nie odpadła kierownica w czasie jazdy. ;)

mojemu bratu w polonezie caro odpadla kolumna kierownicza - cała:)
trzymała się tylko na wałku idącym do maglownicy:)

A mojemu koledze odpadło koło w Renault.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-28 22:25:27
Autor: kml
Nigdy więcej Fiata - porażka

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c794670$0$20989$65785112news.neostrada.pl...
begin Michał Gut

Ciesz się, że nie odpadła kierownica w czasie jazdy. ;)

mojemu bratu w polonezie caro odpadla kolumna kierownicza - cała:)
trzymała się tylko na wałku idącym do maglownicy:)

A mojemu koledze odpadło koło w Renault.

A mojemu koło w polonezie. Autentycznie. Tylne prawe :)

kml

Data: 2010-08-28 20:32:08
Autor: to
Nigdy więcej Fiata - porażka
begin kml
A mojemu koledze odpadło koło w Renault.

A mojemu koło w polonezie. Autentycznie. Tylne prawe :)

Temu mojemu przednie. Na prostej drodze przy niewielkiej prędkości. Po prostu wzięło i odpadło. Niech żyją francuzy.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-27 14:18:00
Autor: Mikolaj Rydzewski
Nigdy więcej Fiata - porażka
On 08/27/2010 01:50 PM, Icek wrote:
Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki

Trzeba było kupić bez usterek.
:-)

Data: 2010-08-27 14:31:34
Autor: krzysiek82
Nigdy więcej Fiata - porażka
Icek pisze:
Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

Nie ma tragedii na tle konkurencji nie wypada jeszcze tak źle.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-27 14:37:20
Autor: WOJO
Nigdy więcej Fiata - porażka
Nie ma tragedii na tle konkurencji nie wypada jeszcze tak źle.

Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?
WOJO

Data: 2010-08-27 14:39:05
Autor: Cavallino
Nigdy więcej Fiata - porażka
Użytkownik "WOJO" <sorry@address.unknown.hehe> napisał w wiadomości news:4c77b187$0$21009$65785112news.neostrada.pl...
Nie ma tragedii na tle konkurencji nie wypada jeszcze tak źle.

Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?

Renault.
W ciągu 3,5 roku usterek było kilkanaście.
W tym kilka uniemożliwiających jazdę w jednym roku.

Data: 2010-08-27 20:48:23
Autor: Yogi\(n\)
Nigdy więcej Fiata - porażka
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:i58bl8$e0s$1news.onet.pl...
Renault.
W ciągu 3,5 roku usterek było kilkanaście.
W tym kilka uniemożliwiających jazdę w jednym roku.

Daj spokój, to niemożliwe, przecież Futrzak miał R19 i ta się nigdy, ale to nigdy nie psuła. Co jasno dowodzi, że renaulty sie nie psują.

--
Yogi(n)

Data: 2010-08-27 14:48:10
Autor: krzysiek82
Nigdy więcej Fiata - porażka
WOJO pisze:
Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?
WOJO

citroen, wszystko może się zepsuć nie ma co przesadzać, to masówka jest.

--
krzysiek82

Data: 2010-08-27 11:03:15
Autor: Pszemol
Nigdy więcej Fiata - porażka
"krzysiek82" <other@cars.pl> wrote in message news:4c77b413$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
WOJO pisze:
Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?
WOJO

citroen,

Czyli też model na F :-)
Kupujecie badziewie i się potem dziwicie że się psuje.

wszystko może się zepsuć nie ma co przesadzać, to masówka jest.

Jest zasadnicza różnica pomiędzy wszystko MOŻE się zepsuć
a wszystko się psuje.

Ja mam już trzeci rok 2004 hondę accord i nie miałem ANI JEDNEJ
usterki uniemożliwiającej jazdę. Jedyną usterkę jaką zgłosiłem do
serwisu na gwarancji to było dyskretne przygasanie świateł mijania
gdy się włączał wentylator dmuchawy lub kompresor klimy...
Z tym, że to nie jest model na F, więc tu jest to sytuacja NORMALNA.
To samo było z moją starą toyotą camry 1995 - żadnych usterek
uniemożliwiających jazdę przez wiele lat użytkowania i setki tyś km.

Data: 2010-08-27 18:17:14
Autor: Grejon
Nigdy więcej Fiata - porażka
W dniu 2010-08-27 18:03, Pszemol pisze:

[...]

A jak ci powiem, że znam 3 auta na F i w żadnym nie było usterki unieruchamiającej auto? No, w jednym była, ale tak to jest jak się pierwszeństwo na skrzyżowaniu wymusza.

Data: 2010-08-27 21:08:54
Autor: ..Aldi..Romek..
Nigdy więcej Fiata - porażka
No, w jednym była, ale tak to jest jak się pierwszeństwo na skrzyżowaniu wymusza.

ale toto się chyba pod "usterkę" nie łapie?!

Data: 2010-08-27 22:16:55
Autor: Grejon
Nigdy więcej Fiata - porażka
W dniu 2010-08-27 21:08, ..Aldi..Romek.. pisze:
No, w jednym była, ale tak to jest jak się pierwszeństwo na
skrzyżowaniu wymusza.

ale toto się chyba pod "usterkę" nie łapie?!

Łapie. Tylko niekoniecznie auta ;)

Data: 2010-08-27 18:27:36
Autor: Irokez
Nigdy więcej Fiata - porażka
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:i585sd.6ss.0poczta.onet.pl...

Czyli też model na F :-)
Kupujecie badziewie i się potem dziwicie że się psuje.

kurde, miałem Megankę I 1.6 z 96' i zajefajna była. Złego słowa nie powiem oprócz tego, że po 10 latach zaczeły gnić progi i błotniki.
A teraz dygam się strasznie z zakupem niemieckiego Audi A6 2.0TDI 140KM - zdychające masowo silniki i zawiecha na max 20k km.
Chyba wolałbym Lagunę.

--
Irokez

Data: 2010-08-27 13:18:34
Autor: Pszemol
Nigdy więcej Fiata - porażka
"Irokez" <nie.mam@email.pl> wrote in message news:i58p1r$hup$1news.onet.pl...
[...]

Bo niemieckie wcale nie są wiele lepsze od tych na F :-)

Data: 2010-08-27 23:54:22
Autor: jerzu
Nigdy więcej Fiata - porażka
On Fri, 27 Aug 2010 18:27:36 +0200, "Irokez" <nie.mam@email.pl> wrote:

A teraz dygam się strasznie z zakupem niemieckiego Audi A6 2.0TDI 140KM - zdychające masowo silniki i zawiecha na max 20k km.

Co z tymi silnikami jest nie halo? Bo ja mam takiego klienta z
Passatem 2.0TDI, narzeka na silnik strasznie. Mowił że jest bardziej
awaryjny od 2.0 TDCi z Forda Mondeo, którym wcześniej jeździł.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2010-08-27 22:02:18
Autor: Robert Rędziak
Nigdy więcej Fiata - porażka
On Fri, 27 Aug 2010 23:54:22 +0200, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> wrote:

A teraz dygam się strasznie z zakupem niemieckiego Audi A6 2.0TDI 140KM - zdychające masowo silniki i zawiecha na max 20k km.

Co z tymi silnikami jest nie halo?

 IIRC były jakieś fuckupy z napędem pompy oleju i pękającymi
 głowicami.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-31 10:24:26
Autor: Dman-666
Nigdy więcej Fiata - porażka
Patrze a tu w szybce robal taki:
news:slrni7gdfa.vgf.rekindrapak.wkurw.org ! Pewnie kiero jakis, ten
Robert Rędziak . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:
Co z tymi silnikami jest nie halo?

 IIRC były jakieś fuckupy z napędem pompy oleju i pękającymi
 głowicami.

Dalej sa problemy z pompami...informacja od szefa mechanikow z salonu Audi z lipca: kolesie masowo zjezdzaja na lawetach do serwisu ;>

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2010-08-31 13:08:52
Autor: PaPi
Nigdy więcej Fiata - porażka
[...]

Uwielbiam takie pieprzenie, kolesi z "serwisu".
Silniki 2.0 na pompowtryskach w audi nie sa montowane od ponad 2 lat... gwarancja audi to 2 lata, no ale panie dalej zjezdzaja masowo na lawetach :-)

Data: 2010-08-31 16:09:17
Autor: kml
Nigdy więcej Fiata - porażka

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4c7ce2c3$1news.home.net.pl...
[...]

To dobrze, że nie chodziło o pompy OLEJU :>

kml

Data: 2010-08-31 17:11:34
Autor: Marcin Stankiewicz
Nigdy więcej Fiata - porażka
Dnia Tue, 31 Aug 2010 16:09:17 +0200, kml na pl.misc.samochody napisał(a):

[...]

No, a jeszcze fajniej o to, że problemy miały silniki na PD a nie CR :>.
Silników PD od dłuższego czasu już nie montują ... tak więc te masowe
zjazdy nowych aut to chyba imaginacje pana z serwisu.

"Wojna jest najgorszym sposobem gromadzenia wiedzy o obcej kulturze."

Data: 2010-08-31 17:50:13
Autor: Irokez
Nigdy więcej Fiata - porażka
Użytkownik "Marcin Stankiewicz" <e-mail@w.sigu.invalid> napisał w wiadomości news:1627lm1g34nme.1gza62uk9d8yh.dlg40tude.net...
[...]

W każdym razie widać, że niemieckie konstrukcje przestają być wieczne. Aby wytrzymał gwarancję.

--
Irokez

Data: 2010-08-31 21:49:26
Autor: PaPi
Nigdy więcej Fiata - porażka
W każdym razie widać, że niemieckie konstrukcje przestają być wieczne.
Aby wytrzymał gwarancję.

W kazdym razie widac, ze albo dman-666 albo jego koles z serwisu po prostu sciemnia.
Nikt nie robi i nie robil wiecznych konstrukcji, a bajki o padajacych jak muchy 2.0TDI sa rownie prawdziwe jak opowiesci o zelaznym wilku.

Data: 2010-08-31 22:25:36
Autor: Irokez
Nigdy więcej Fiata - porażka
Użytkownik "PaPi" <raz@dwa.trzy> napisał w wiadomości news:4c7d5cc8$1news.home.net.pl...
[...]

Jednak skąś się biorą te tematy na forach VW/Audi o padających masowo pompach oleju, o nieszczesnym silniku BLB do którego zaraz po zakończeniu gwarancji zostały wycofane części zamienne do naprawy pompy z napędem łańcychowym, o wyrabiających się gniazdach pompowtrysków w wyniku czego kiwają się na boki pompowtryski a paliwo leje się do oleju rozrzedzając je i w konsekwencji zacierając silnik,  o problemach z wałkami wyrównoważającymi.
I jak coraz częściej słychać z różnych stron że są te 2.0 niewiele lepsze od słynnych 2.5 to znając takie fakty trzeba byc niezłym ryzykantem aby pakować tyle pieniędzy w takie auto z takim silnikiem.
Niestety niewiele jest o nowych 2.0 z szyną CR.

--
Irokez

Data: 2010-08-31 22:34:25
Autor: Marcin Stankiewicz
Nigdy więcej Fiata - porażka
Dnia Tue, 31 Aug 2010 22:25:36 +0200, Irokez na pl.misc.samochody
napisał(a):

Jednak skąś się biorą te tematy na forach VW/Audi

Jak to skąd ... jak jesteś zadowolony, to nie wypisujesz we wszystkich
możliwych miejscach "mojemu silnikowi nic nie dolega".

A że Audi/VW/Skód jest dużo, to i statystycznie więcej wpisów niż
właścicieli EXX ( przykładowo ).

Niestety niewiele jest o nowych 2.0 z szyną CR.

Niewiele ? Myślę, że jest ich sporo - dodatkowo, za jakiś rok-dwa w Polsce będzie ich zdecydowanie więcej ;-) Obecne niemieckie 2-latki,
staną się 3-4 latkami i trafią do Polski.

"Wierzyć to znaczy ufać kiedy cudów nie ma. ks. Jan Twardowski"

Data: 2010-09-01 13:35:01
Autor: Dman-666
Nigdy więcej Fiata - porażka
Patrze a tu w szybce robal taki: news:4c7d5cc8$1news.home.net.pl ! Pewnie kiero jakis, ten PaPi . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

W każdym razie widać, że niemieckie konstrukcje przestają być wieczne.
Aby wytrzymał gwarancję.

W kazdym razie widac, ze albo dman-666 albo jego koles z serwisu po prostu sciemnia.

Moj blad...chodzilo o pompy paliwa w nowych CR. Robert pisal o starym silniku a ja o obecnie montowanych.

--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec

Data: 2010-09-01 15:46:17
Autor: Marcin Stankiewicz
Nigdy więcej Fiata - porażka
Dnia Wed, 1 Sep 2010 13:35:01 +0000 (UTC), Dman-666 na pl.misc.samochody
napisał(a):

Moj blad...chodzilo o pompy paliwa w nowych CR. Robert pisal o starym silniku a ja o obecnie montowanych.

Co wcalnie nie jest problemem tylko i wyłącznie grupy VAG. CR i gówniane
paliwo = problemy :)

"Tak jak czymś naturalnym jest wierzyć w wiele rzeczy bez dowodów, tak też
naturalnym jest wątpić w wiele innych wbrew dowodom."

Data: 2010-08-28 10:26:40
Autor: Irokez
Nigdy więcej Fiata - porażka

http://www.a4club.eu/index.php?topic=7394.msg140114#msg140114

--
Irokez

Data: 2010-08-28 08:55:21
Autor: ttt
Nigdy więcej Fiata - porażka
Czyli też model na F :-)
Kupujecie badziewie i się potem dziwicie że się psuje.

Ale glupoty piszesz.

Data: 2010-08-30 11:05:42
Autor: Jakub Witkowski
Nigdy więcej Fiata - porażka
WOJO pisze:
[...]

Ja przez pięć (2004-2009) lat primerą '95 i nie miałem ANI JEDNEJ usterki
uniemożliwiającej jazdę. Ba! Ładą 2106 przez osiem lat (1998-2006) - również!
W tym świetle twoja honda jeszcze niewiele pokazała, nie?

Bo to jest IMHO bardziej właściwość posiadacza (który w porę wykryje,
usłyszy, poprawi, skontroluje...) niż samochodu...

Data: 2010-08-31 09:28:02
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
Bo to jest IMHO bardziej właściwość posiadacza (który w porę wykryje,
usłyszy, poprawi, skontroluje...) niż samochodu...

masz racje. Ja tez czesto slucham co auto do mnie mowi. Pozwala to wykryc
wiele usterek we wczesnym stadium. Oderwanie sie lewarka zmiany biegow bylo
nie do wykrycia bo stalo sie to nagle. Nie bylo wczesniej ani oznaki takiego
stanu. Pod swiatalmi gdy wrzucalem jedynke poczulem, ze wchodzi jakos tak
bardzo "elastycznie" a nie tak sztywno jak zwykle. II bieg wszedł
identycznie. Przy probie włączenia III zostało na luzie

Icek

Data: 2010-08-30 11:15:02
Autor: Jakub Witkowski
Nigdy więcej Fiata - porażka
W dniu 2010-08-27 18:03, Pszemol pisze:
Ja mam już trzeci rok 2004 hondę accord i nie miałem ANI JEDNEJ
usterki uniemożliwiającej jazdę.

Jeszcze kwestia zdefiniowania usterki uniemożliwiającej jazdę.

Np. mała nieszczelność chłodzenia, skutkująca gotowaniem się płynu
i koniecznością dolewania tegoż, ew. dokręceniem obejmy czy coś tam.
Coś takiemu może kompletnie uniemożliwić jazdę niezapobiegliwemu/dyletantowi,
a dla kogoś innego to rutynowa czynność eksploatacyjna, niewarta wzmianki :)

Data: 2010-08-31 09:30:23
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
> [...]

niezapobiegliwemu/dyletantowi,
a dla kogoś innego to rutynowa czynność eksploatacyjna, niewarta wzmianki
:)

tak, duza nieszczelnosc powodujaca, ze mozesz caly czas wlewac wode bo ta
wycieka tak samo szybko jak ja wlewasz to juz jednak usterka
unieruchamiajaca auto

Zatrzymanie sie elektrycznej pompy paliwa tak samo. Odpadniecie przewodu
paliwowego (w mojej ocenie po zlym zamontowaniu pompy) tak samo.

Icek

Data: 2010-08-27 14:59:01
Autor: AL
Nigdy więcej Fiata - porażka
krzysiek82 pisze:
WOJO pisze:
Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?
WOJO

citroen,
ciekawe o jakim modelu masz na mysli (w ten sposob powstaja wlasnie legendy)

- kazde auto tej marki mam po ok. 7 lat i nigdy nie zdazyla sie awaria uniemozliwiajaca kontynuacje jazdy. Teraz juz 4ty citroen - nosz kurde, chyba kupilem jakies uszkodzone, bo nie chca sie psuc ;).

> wszystko może się zepsuć nie ma co przesadzać, to masówka jest.

zwlaszcza, ze wiekszosc marek bazuje na tych samych komponentach - i to najczesciej one sie psuja

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-27 15:05:25
Autor: krzysiek82
Nigdy więcej Fiata - porażka
AL pisze:
ciekawe o jakim modelu masz na mysli

berlingo nowe

- kazde auto tej marki mam po ok. 7 lat i nigdy nie zdazyla sie awaria uniemozliwiajaca kontynuacje jazdy. Teraz juz 4ty citroen - nosz kurde, chyba kupilem jakies uszkodzone, bo nie chca sie psuc ;).

różnie bywa, to nie zależy od samego producenta auta a od podwykonawców, wiec dzielenie na marki nie ma sensu.

zwlaszcza, ze wiekszosc marek bazuje na tych samych komponentach - i to najczesciej one sie psuja

Dokładnie, a to citroena mam urazę bo ma dodatkowo źle zaprojektowaną pod względem antykorozyjności karoserię (wiele szczelin w których jak się dostanie wilgoć to nie ma odpływu)

--
krzysiek82

Data: 2010-08-27 16:07:08
Autor: AL
Nigdy więcej Fiata - porażka
krzysiek82 pisze:

Dokładnie, a to citroena mam urazę bo ma dodatkowo źle zaprojektowaną pod względem antykorozyjności karoserię (wiele szczelin w których jak się dostanie wilgoć to nie ma odpływu)

a ja do tej pory uwazalem, ze citroen ma jedne z lepiej zabezpieczonych blach - jesli chodzi o powloki antykorozyjne.

(potwierdzaja to dotychczasowe auta prywatne i sluzbowe (mam na mysli te od 2000roku w gore).

nie widzialem zardzewialego citroena - no chyba, ze byl w nim naprawiany jakis element blacharki
(spytam sie znajomego, ktory jezdzi nowym berlingo - ale temat nigdy nie wyszedl w rozmowach - owszem, mowil cos o wkurzajacych czyjnikach cisnienia opon, o problemach z BT, ale nigdy o blachach.  Znajomy z pracy ujezdza berlingo I i rowniez do blach nie ma zastrzezen)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-08-28 18:42:18
Autor: Michał Gut
Nigdy więcej Fiata - porażka
nie widzialem zardzewialego citroena - no chyba, ze byl w nim naprawiany jakis element blacharki

berlingo strazy miejskiej w moim miescie - wracał jak bumerang bo ciagle cos sie psulo (ogolnie psioczyli bardzo na nie)
berlingo kioskarza niedaleko mojej firmy:) bez jaj musze zrobic mu zdjecie o ile jeszcze go ma:)

wlew paliwa trzyma sie chyba na warstwie tlenku zelaza:)

Data: 2010-08-27 15:48:34
Autor: Robert_J
Nigdy więcej Fiata - porażka
...nosz kurde, chyba kupilem jakies uszkodzone, bo nie chca sie psuc ;).

Dokładnie ;-). Ja chyba też ciągle jeżdżę popsutymi ;-).
A tak poważnie to zawsze będzie słychać tych kilku użytkowników, którym coś się popsuło, a raczej nigdy tysięcy tych, którzy nie mają problemów... Wystarczy popatrzeć tu na grupie i zapewne na grupach konkretnych marek. Dominują posty o usterkach, a raczej nie widać takich że jakieś auta zajebiście się sprawują ;-). Gdyby awaryjność była taka, jak wynika z tego gadania, to auta trzeba byłoby spychać z jezdni buldożerami (zakładając że też i one się nie popsuły), żeby nie utrudniały przejazdu tym nielicznym, które jeszcze jadą ;-))). A dilerzy fiata, reno czy peżota ( ;-) ) musieliby mieć za bramą hektarowe parkingi, najlepiej wielopoziomowe, bo przecież te auta non stop się psują i w zasadzie dalej niż 100 metrów od salonu nie mają prawa dojechać...

Data: 2010-08-27 23:47:11
Autor: Axel
Nigdy więcej Fiata - porażka

"Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> wrote in message news:i58fnj$okt$1news.onet.pl...
[...]

Moj Fiat w ramach rocznej gwarancji spedzil poltora miesiaca w serwisach. W przeciwienstwie do Daewoo, w ktorym najpowazniejszymi usterkami w ciagu 3 lat gwarancji byly zwichrowane tarcze hamulcowe (wymienione wraz z klockami w ramach gwarancji) i awaria sterownika centralnego zamka drzwi (otwieral drzwi, a po kilku sekundach zamykal spowrotem). Vectry, ktorymi ostatnio jezdze sprawuja sie pod tym wzgledem w miare przyzwoicie, ale tez bez rewelacji.

--
Axel

Data: 2010-08-29 10:15:15
Autor: toyociarz
Nigdy więcej Fiata - porażka
zapewne na grupach konkretnych marek. Dominują posty o usterkach, a raczej nie widać takich że jakieś auta zajebiście się sprawują ;-).

dokladnie, po wizycie na forum corolli okazalo sie ze to jest najbardziej
usterkowy pojazd na swiecie ;)... wszystkie posty to jakies problemy ;)

a jak jest w w realu to kazdy wie ;)

Data: 2010-08-29 13:10:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Nigdy więcej Fiata - porażka
W dniu 2010-08-29 12:15,  toyociarz pisze:
[...]

Oczywiście, że każdy (czytający grupę) wie - psują się tak samo jak inne, tyle, że gdy są na gwarancji i przeglądy robi się w ASO, to bez wiedzy właściciela wymienia mu się psujące się pierdoły, tak by nie wpisywać nic do książki serwisowej i bazy danych. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-08-27 16:33:19
Autor: Robert Rędziak
Nigdy więcej Fiata - porażka
On Fri, 27 Aug 2010 14:37:20 +0200, WOJO
<sorry@address.unknown.hehe> wrote:

Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?

 Alfa Romeo :P

Data: 2010-08-27 19:17:11
Autor: Irokez
Nigdy więcej Fiata - porażka
Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrni7fq6f.ug0.rekindrapak.wkurw.org...
[...]

Kurde, może coś w tym jest.
Raz mi padło auto pod domem, nie mogłem zapalić. Okazało się że umarł akumulator Bosch Silver.

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2010-08-27 18:14:04
Autor: Robert Rędziak
Nigdy więcej Fiata - porażka
On Fri, 27 Aug 2010 19:17:11 +0200, Irokez <nie.mam@email.pl>
wrote:

Raz mi padło auto pod domem, nie mogłem zapalić. Okazało się że umarł akumulator Bosch Silver.

 Owszem, owszem. Cała reszta to zużycie eksploatacyjne ;)

 r (myśmy też mieli AR).
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-08-27 22:01:51
Autor: Irokez
Nigdy więcej Fiata - porażka
wrote:

Raz mi padło auto pod domem, nie mogłem zapalić. Okazało się że umarł
akumulator Bosch Silver.

Owszem, owszem. Cała reszta to zużycie eksploatacyjne ;)

r (myśmy też mieli AR).

eetam, klekot nie jest taki zły, bo głównie to TS'y zrobiły "reklamę" AR.
A że zawieszenie w DE wytrzymuje 150tyś km a u mnie w Wałbrzychu 15tyś km to juz inna bajka

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2010-08-27 21:55:35
Autor: Robert Rędziak
Nigdy więcej Fiata - porażka
On Fri, 27 Aug 2010 22:01:51 +0200, Irokez <nie.mam@email.pl>
wrote:

eetam, klekot nie jest taki zły, bo głównie to TS'y zrobiły "reklamę" AR.
A że zawieszenie w DE wytrzymuje 150tyś km a u mnie w Wałbrzychu 15tyś km to juz inna bajka

 Zawieszenie, alternatory, jakość wydechu (w mojej betce wydech
 po 240kkm wygląda lepiej niż w tatowej AR po niecałych 100kkm) i
 ogólna jakość montażu.

Data: 2010-08-28 01:07:23
Autor: Rabbit McCroolick
Nigdy więcej Fiata - porażka

Użytkownik "Robert Rędziak" <rekin@gm.wkurw.org> napisał w wiadomości news:slrni7gd2n.vgf.rekindrapak.wkurw.org...

Zawieszenie, alternatory, jakość wydechu (w mojej betce wydech
po 240kkm wygląda lepiej niż w tatowej AR po niecałych 100kkm) i
ogólna jakość montażu.

A ty dalej brniesz w te bzdury. Po prostu albo trafił ci się felerny egzemplarz, albo nie wiesz jak obchodzić się z samochodami. Z AR33 nie miałem problemów poza walniętym kablem WN przez 100 kkm, AR146 posłużyła mi jeszcze bardziej bezproblemowo przez 70 kkm.

Data: 2010-08-28 03:50:06
Autor: to
Nigdy więcej Fiata - porażka
begin Rabbit McCroolick
Zawieszenie, alternatory, jakoœÌ wydechu (w mojej betce wydech po
240kkm wyglÂąda lepiej niÂż w tatowej AR po niecaÂłych 100kkm) i ogĂłlna
jakoœÌ monta¿u.

A ty dalej brniesz w te bzdury. Po prostu albo trafiÂł ci siĂŞ felerny
egzemplarz, albo nie wiesz jak obchodziĂŚ siĂŞ z samochodami.

Oświeć nas jak należy prawidłowo obchodzić się z wydechem.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-28 07:52:32
Autor: Robert Rędziak
Nigdy więcej Fiata - porażka
On 28 Aug 2010 03:50:06 GMT, to <to@abc.xyz> wrote:

Oświeć nas jak należy prawidłowo obchodzić się z wydechem.

 Smarować go bobrzym sadłem raz na miesiąc. :)

Data: 2010-08-28 13:46:06
Autor: to
Nigdy więcej Fiata - porażka
begin Robert Rędziak
Oświeć nas jak należy prawidłowo obchodzić się z wydechem.

 Smarować go bobrzym sadłem raz na miesiąc. :)

Szkoda bobra. :(

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-28 07:08:12
Autor: Maruda
Nigdy więcej Fiata - porażka
Rabbit McCroolick wrote:

A ty dalej brniesz w te bzdury. Po prostu albo trafił ci się felerny
egzemplarz, albo nie wiesz jak obchodzić się z samochodami.

Masz racje. Najczesciej powodem uszkodzen samochodu jest kierowca. Wsiadzie sie taki z mentalnoscia furmana do auta i zaraz pada mu skrzynia, potem silnik potem potem.... Po prostu brak kultury technicznej.

Data: 2010-08-29 08:14:40
Autor: Robert Rędziak
Nigdy więcej Fiata - porażka
On Sat, 28 Aug 2010 07:08:12 -0600, Maruda <janush@gazeta.pl>
wrote:

Masz racje. Najczesciej powodem uszkodzen samochodu jest kierowca. Wsiadzie sie taki z mentalnoscia furmana do auta i zaraz pada mu skrzynia, potem silnik potem potem.... Po prostu brak kultury technicznej.

 A jak pada alternator, czujnik położenia wału, a tłumik znika w
 oczach?

Data: 2010-08-31 17:32:12
Autor: radekp@konto.pl
Nigdy więcej Fiata - porażka
Sun, 29 Aug 2010 08:14:40 +0000 (UTC), w
<slrni7k5ng.m3q.rekin@drapak.wkurw.org>, Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org>
napisał(-a):

 A jak pada alternator,

A alternator produkcji... ?

W AR jest ten "problem", że alternator jest nisko i wymaga jednak całej płyty
osłonowej pod silnikiem. Jak nie ma -- padnie (od wody).

Data: 2010-08-31 20:55:29
Autor: Robert Rędziak
Nigdy więcej Fiata - porażka
On Tue, 31 Aug 2010 17:32:12 +0200, radekp@konto.pl
<radekp@konto.pl> wrote:

A alternator produkcji... ?

 Sam sobie odpowiedziałeś niżej.

W AR jest ten "problem", że alternator jest nisko i wymaga jednak całej płyty
osłonowej pod silnikiem. Jak nie ma -- padnie (od wody).

 Takoż i we fiacie. I nie ma znaczenia, czy jest produkcji MM,
 Boscha, Valeo czy Denso.

Data: 2010-08-30 11:19:21
Autor: Jakub Witkowski
Nigdy więcej Fiata - porażka
W dniu 2010-08-28 01:07, Rabbit McCroolick pisze:
[...]

Niedawno jadąc usłuszałem dziwne dźwięki, jakieś chrobotania, pisk.
Już się zmartwiłem że coś mi w aucie nawala ale obejrzałem się i widzę
że po sąsiednich pasach obok mnie, jadą akurat dwie AR.
Uspokoiłem się momentalnie.
I słusznie :) Jedna strasznie terkotała, a druga piszczała.

Data: 2010-08-31 09:34:48
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
[...]

blondynka jedzie po ulicy. Nagle trzask, huk, łomot. Zatrzymuje sie.
Sprawdza auto. Obchodzi do okoła. Widzi, że coś jej odpadło. Pakuje do
samochodu i jedzie do serwisu. W serwisie pyta:
- panie, mialam jakies zdarzenie, prosze sprawdzic czy auto sprsawne i co
trzeba naprawic
- mechanik: auto jest sprawne ale wlaz kanalizacyjny musi pani odwiesc na
miejsce

Icek

Data: 2010-08-31 09:31:38
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
Kurde, może coś w tym jest.
Raz mi padło auto pod domem, nie mogłem zapalić. Okazało się że umarł
akumulator Bosch Silver.

bo nie powinno sie odpalac na swiatlach. Dajesz wtedy jeszcze bardziej mu w
kosc

Icek

Data: 2010-09-02 19:22:02
Autor: radekp@konto.pl
Nigdy więcej Fiata - porażka
Tue, 31 Aug 2010 09:31:38 +0200, w <i5iavk$m9m$1@node1.news.atman.pl>, "Icek"
<icek@do.pl> napisał(-a):

> [...]
> akumulator Bosch Silver.

bo nie powinno sie odpalac na swiatlach. Dajesz wtedy jeszcze bardziej mu w

Ale wiesz, że AR ma wyłączanie świateł na rozruchu?

Data: 2010-09-02 22:18:58
Autor: Irokez
Nigdy więcej Fiata - porażka
<icek@do.pl> napisał(-a):

> [...]

kosc

Ale wiesz, że AR ma wyłączanie świateł na rozruchu?

I nie tylko? Radia i gniazdek też..

pozdr.

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2010-09-03 13:24:12
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka

> [...]
mu
> kosc

Ale wiesz, że AR ma wyłączanie świateł na rozruchu?

ale z powyzszego wynika, ze dyskusja jest o AR ?

Icek

Data: 2010-09-03 21:22:13
Autor: Irokez
Nigdy więcej Fiata - porażka
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:i5qlnu$48c$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Ale wiesz, że AR ma wyłączanie świateł na rozruchu?

I nie tylko? Radia i gniazdek też..

ale z powyzszego wynika, ze dyskusja jest o AR ?

Jeśli odpowiedziałes na mój post, to wychodzi że tak :)

--
Irokez
AR 156 2.4JTD

Data: 2010-08-31 09:30:51
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
> Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku
> pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?

 Alfa Romeo :P

fiat doblo ;)

Icek

Data: 2010-08-31 17:30:27
Autor: radekp@konto.pl
Nigdy więcej Fiata - porażka
Fri, 27 Aug 2010 16:33:19 +0000 (UTC), w
<slrni7fq6f.ug0.rekin@drapak.wkurw.org>, Robert Rędziak <rekin@gm.wkurw.org>
napisał(-a):

> Z ciekawości, jaką markę konkurencyjną masz na myśli, gdzie w ciągu roku > pojawiają się trzy różne usterki uniemożliwiające jazdę ?

 Alfa Romeo :P

Alfa zawsze dojedzie do serwisu, w przeciwieństwie do Renault :)

Data: 2010-08-27 16:34:12
Autor: =Marcos=
Nigdy więcej Fiata - porażka
Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

Nie ma tragedii na tle konkurencji nie wypada jeszcze tak źle.

Peugeot Partner: pierwsza usterka po 190kkm (7 lat).
Nie licząc jakichśtam dziur w tłumiku, klocków i innych naturalnych rzeczy.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

Data: 2010-08-27 14:36:28
Autor: J.F.
Nigdy więcej Fiata - porażka
On Fri, 27 Aug 2010 13:50:17 +0200,  Icek wrote:
[...]

No wiesz, swego czasu w nubirze tez srednia wychodzila 3/100kkm.
Mimo wszystko nie uwazalem tego za bardzo zle auto .. ale sobie nie
kupilem. Choc czasem sobie mysle - a moze by nubire kupic? Ale wtedy sobie przypominam - juz raz powiedziales NIE ?
Ale glownie dlatego ze za duzo pali i za glosna :-)

Czas sie przyzwyczaic - auta sa na tyle skomplikowane ze wszystko moze
zawiesc, wtedy siegamy po komorke i dzwonimy na numer assistance :-)

J.

Data: 2010-08-27 23:33:29
Autor: pavellz
Nigdy więcej Fiata - porażka

[...]

Szczególnie ta Nubira. :)

Pzdr
Paweł

Data: 2010-08-28 11:53:04
Autor: J.F.
Nigdy więcej Fiata - porażka
On Fri, 27 Aug 2010 23:33:29 +0200,  pavellz wrote:
No wiesz, swego czasu w nubirze tez srednia wychodzila 3/100kkm.
Czas sie przyzwyczaic - auta sa na tyle skomplikowane ze wszystko moze
zawiesc,
Szczególnie ta Nubira. :)

Na tyle skomplikowana ze pare serwisow nie potrafilo sobie z tym
poradzic ..

Niestety - ale nawet stary i relatywnie prosty wtrysk elektroniczny
jest juz dosc skomplikowany i wiele elementow sie przeplata.
Jeden kabelek spadnie i bez komputera nie podchodz.

J.

Data: 2010-08-27 15:14:02
Autor: amir
Nigdy więcej Fiata - porażka
> Dziś odpadł drążek zmiany biegów i to jeszcze na luzie (bo na biegu to bym
gdzieś dojechał).

Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

10 letni opel

w przeciagu 5 lat jedna usterka uniemozliwiająca jazde
30tys rocznie robię

pozdrawiam

Data: 2010-08-27 06:28:28
Autor: freddiPL
Nigdy więcej Fiata - porażka
On 27 Sie, 15:14, "amir" <dido...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

10 letni opel

w przeciagu 5 lat jedna usterka uniemozliwiająca jazde

No to ja dołoże na podstawie moich samochodów które są w rodzinie od
nowości.
Toyota Prius- zero usterek jakichkolwiek ale przepaliła się żarówka od
świateł drogowych,dwa razy.Raz lewa raz prawa.Rocznik 2004,przebieg 75
tys km
VW Polo.W ciągu miesiąca od odebrania z salonu 2 x był ściągany lawetą
bo nie mógł kontynuować jazdy.Raz imobilizer zwariował a drugi coś z
elektroniką ale nie wiem dokłądnie.Od tego czasu było kilka
drobniejszych usterek ale nic poważnego.Czujnik temperatury silnika to
najpoważniejsza.Rocznik 2002 przebieg dzisiaj 12 tys km (SIC )
Audi A6 - jak narazie tylko eksploatacyjne rzeczy .Rocznik 2004 ale u
mnie od 2008 roku.Wg historii serwisowej tylko eksploatacja,bez
usterek

Data: 2010-08-27 15:56:58
Autor: Robert_J
Nigdy więcej Fiata - porażka
10 letni opel

w przeciagu 5 lat jedna usterka uniemozliwiająca jazde
30tys rocznie robię

Opel to chociaż jakaś marka :-). Ja wcześniej śmigałem przez 7 lat KIĄ (shumą). Od nowości ok. 180 tys km i ŻADNEJ usterki uniemożliwiającej jazdę :-). Jedynie raz zaciął się bypass przepustnicy i auto gasło na wolnych obrotach. A że było to w trasie to podkręciłem śrubkę coby lekko otworzyć przepustnicę i spokojnie jechałem dalej :-). Tzn. jechało i bez tego, ale głupio było stać na światłach i ciągle gazować ;-). Na miejscu wystarczył toto odkręcić, przedmuchać i przesmarować. Auto ma teraz prawie 12 lat i kolega śmiga nim dalej bezproblemowo :-).
Teraz od 5 lat jeżdżę czeskim VW dla ubogich, 150 tys właśnie strzeliło, i póki co żadnej usterki w ogóle, a nie tylko uniemożliwiającej jazdę ;-). Sorry, chyba ze trzy razy wymieniałem świece żarowe...

Data: 2010-08-27 15:30:46
Autor: bratPit[pr]
Nigdy więcej Fiata - porażka
[...]

pecha masz, naprawiaj wszystko co się dzieje na gwarancji, później powinieneś mieć spokój, mówię zupełnie poważnie,

brat

Data: 2010-08-27 16:55:37
Autor: MOST
Nigdy więcej Fiata - porażka
Hm a swoją drogą to ciekawe, że całe Włochy jeżdżą fiatami a Francja citroenami

Data: 2010-08-27 17:21:04
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
Hm a swoją drogą to ciekawe, że całe Włochy jeżdżą fiatami a Francja
citroenami

no bo wszystkie zryte przypadki wysyla sie do polski ;P

Icek

Data: 2010-08-27 17:54:54
Autor: Papkin
Nigdy więcej Fiata - porażka
Icek wrote:
Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki
uniemożliwiające kontynuację jazdy (awaria układu paliwowego).

chyba masz pecha bo to popularne auto w dosc dobrej cenie patrzac na konkurencje
Moze lales wode z orlenu we Wroclawiu ;)?

Data: 2010-08-31 09:38:11
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
> [...]

konkurencje
Moze lales wode z orlenu we Wroclawiu ;)?

taaaa, pierwsza byla po 100 km

Icek

Data: 2010-08-31 10:53:43
Autor: Cavallino
Nigdy więcej Fiata - porażka
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:i5ibbt$mbn$1node1.news.atman.pl...
> [...]

konkurencje
Moze lales wode z orlenu we Wroclawiu ;)?

I tak dużo.
Maluch mi kiedyś zaliczył lawetę po 10 km.

Data: 2010-08-27 19:16:38
Autor: Endriu
Nigdy więcej Fiata - porażka
[...]

Jeszcze mi tylko powiedz czy twój fiat to diesel, czy benzyna ?. Jak diesel to po 50 tyś gwarantowana wymiana koła dwumasowego. Wiem bo mój kumpel rok temu wymieniał....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-30 08:45:03
Autor: Endriu
Nigdy więcej Fiata - porażka

Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i58rts$10p$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A jeszcze kolega mi przypomniał, w tym samym Fiacie Doblo, kolega wymienił rok wcześniej (przed wumasą) alternator, który podobnież seryjnie w tych samochodach pada.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-31 09:40:18
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
> [...]

diesel
to po 50 tyś gwarantowana wymiana koła dwumasowego. Wiem bo mój kumpel rok

dezel

Icek

Data: 2010-08-28 08:10:34
Autor: robertcb
Nigdy więcej Fiata - porażka
[...]

Tak jak powszechnie wiadomo:

Fiat to grat.

Data: 2010-08-28 10:37:14
Autor: Kuba \(aka cita\)
Nigdy więcej Fiata - porażka

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:i588m5$mi5$1node1.news.atman.pl...
[...]

kumpel kupił Jumpera 3,0HPI. Wybrał ten silnik, bo w 2,2 ponoć zdarzają sie usterki, a przy okazji jest zdecydowanie fajniejszy w prowadzeniu.
No i ... po 60 tys km (ok roku) padła skrzynia biegów (wymieniona na gwarancji).
Zawiasy tylnych drzwi byly spawane już kilkukrotnie, wąż klimatyzacji wymieniony dwa razy.
"Oczko" zamkna tylnych drzi również padło już 1,5 raza (raz wymienione, raz spawane)
Po ostatniej wizycie na przeglądzie (w ASO, zeby nie bylo) swiecą sie kontrolki check, ABS i hamulca.
Przez jakiś czas auto zapalało za drugim razem (za pierwszym zapalał, ale nie wkręcał sie na obroty). PEwnego razu obroty już nie dały sie podnieść wyżej niż 1,5tys. Usterka okazała sie tym razem prosta - czyszczenie przepustnicy, która po prostu nie mogla sie otworzyć (auto ma przejechane ok 85tys km)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-08-28 10:46:38
Autor: Endriu
Nigdy więcej Fiata - porażka

Po ostatniej wizycie na przeglądzie (w ASO, zeby nie bylo) swiecą sie
kontrolki check, ABS i hamulca.

A to pewnie trzeba zbiorniczek z płynem hamulcowym odpowietrzyć. Kolega miał tak w Peugeot 307.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-31 09:41:34
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
> [...]
> kontrolki check, ABS i hamulca.

A to pewnie trzeba zbiorniczek z płynem hamulcowym odpowietrzyć. Kolega

co odpowietrzyc ????????

Zbiorniczek ???????

Icek

Data: 2010-08-31 09:50:47
Autor: Endriu
Nigdy więcej Fiata - porażka
co odpowietrzyc ????????
Zbiorniczek ???????

Dokładnie. W w/w Peugeocie 307 istnieje zawór do odpowietrzania zbiorniczka na płyn hamulcowy.

Gdy kolega podjechał do pierwszego (chyba) ASO powiedzieli mu że na "pierwszy rzut" oka to nie wyglšda cieklawie (œwiciły kontrolki ABS -dolny i górny stan płynu na raz - oraz hamulca) i koszt naprawy około 1000 zł wymiana ABS-ów i bóg wie czego jescze. Kolega chwycił się za głowę i pojechał do następnych mechaników. W następnym powiedzieli mu 500 itd....

Wreszcie trafił na jakiegioœ uczciwego człowieka i ten za 50 zł wymienił płyn i odpowietrzył w/w zbiorniczek.

Swego czasu pytałem o tš usterkę na grupie :
Czujnik stanu płynu hamulcowego Peugeot 307

Kolega podejrzewa że mechanicy w ASO dokładnie wiedzieli "o co kaman" (bo pewnie to nie pierwszy taki przypadek z Peudeotami 307 i pewnie od tego trzeba by było rozpoczać diagnozę), ale najzwyczajniej kurwy chciały go nacišć na 1000 zł....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-31 09:58:34
Autor: Endriu
Nigdy wiecej Fiata - porazka
Wreszcie trafil na jakiegos uczciwego czlowieka i ten za 50 zl wymienil plyn i odpowietrzyl w/w zbiorniczek.

Z tego co mówil to w/w wymiana plynu hamulcowegoodbywala sie w ten sposób, ze nie spuszcza sie calego plynu, gdyz mozna zapowietrzyc ABS-y, a podobno odpowietrzyc je z  powrotem to nie jest taka prosta sprawa.

To tak z zaslyszenia co tam kolega opowiadal ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-31 12:02:25
Autor:
Nigdy więcej Fiata - porażka
[...]

widze, ze miszcze z Puga ucza sie od miszczow z VW ;)... przyklad ;) padl ABS
w B4, ABS nie dziala, kontrolka sie swieci reset kompa na niewiele sie zdal

werdykt:
- wymiana czujnikow jak nie to
- wymiana pompy ABS'u

padla jakas astronomiczna kwota, uuu drogo pomyslalem ;)

final akcji znajomy mechanik, wymianil plyn, odpowietrzyl uklad, obejrzal,
poklepal i skasowal 5 dych i B4 smigalo jak gupie, znaczy hamowalo z ABS'em ja
glupie.

Data: 2010-08-31 17:25:58
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
widze, ze miszcze z Puga ucza sie od miszczow z VW ;)... przyklad ;) padl
ABS

nie wiesz, ze czegos co nie diagnozuje komputer nie da sie w ASO naprawic ?

Icek

Data: 2010-08-29 17:55:58
Autor: nalesnik
Nigdy więcej Fiata - porażka