Nigdy więcej Fiata - porażka

Data: 2010-08-27 12:04:50
Autor: to
Nigdy więcej Fiata - porażka
begin Icek
Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki
uniemożliwiające kontynuację jazdy (awaria układu paliwowego).

Dziś odpadł drążek zmiany biegów i to jeszcze na luzie (bo na biegu to
bym gdzieś dojechał).

Ciesz się, że nie odpadła kierownica w czasie jazdy. ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-28 18:37:19
Autor: Michał Gut
Nigdy więcej Fiata - porażka
Ciesz się, że nie odpadła kierownica w czasie jazdy. ;)

mojemu bratu w polonezie caro odpadla kolumna kierownicza - cała:) trzymała się tylko na wałku idącym do maglownicy:)

Data: 2010-08-28 17:25:04
Autor: to
Nigdy więcej Fiata - porażka
begin Michał Gut
Ciesz się, że nie odpadła kierownica w czasie jazdy. ;)

mojemu bratu w polonezie caro odpadla kolumna kierownicza - cała:)
trzymała się tylko na wałku idącym do maglownicy:)

A mojemu koledze odpadło koło w Renault.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-08-28 22:25:27
Autor: kml
Nigdy więcej Fiata - porażka

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c794670$0$20989$65785112news.neostrada.pl...
begin Michał Gut

Ciesz się, że nie odpadła kierownica w czasie jazdy. ;)

mojemu bratu w polonezie caro odpadla kolumna kierownicza - cała:)
trzymała się tylko na wałku idącym do maglownicy:)

A mojemu koledze odpadło koło w Renault.

A mojemu koło w polonezie. Autentycznie. Tylne prawe :)

kml

Data: 2010-08-28 20:32:08
Autor: to
Nigdy więcej Fiata - porażka
begin kml
A mojemu koledze odpadło koło w Renault.

A mojemu koło w polonezie. Autentycznie. Tylne prawe :)

Temu mojemu przednie. Na prostej drodze przy niewielkiej prędkości. Po prostu wzięło i odpadło. Niech żyją francuzy.

--
ignorance is bliss

Nigdy więcej Fiata - porażka