Nigdy więcej Fiata - porażka

Data: 2010-08-27 17:54:54
Autor: Papkin
Nigdy więcej Fiata - porażka
Icek wrote:
Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki
uniemożliwiające kontynuację jazdy (awaria układu paliwowego).

chyba masz pecha bo to popularne auto w dosc dobrej cenie patrzac na konkurencje
Moze lales wode z orlenu we Wroclawiu ;)?

Data: 2010-08-31 09:38:11
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
> [...]

konkurencje
Moze lales wode z orlenu we Wroclawiu ;)?

taaaa, pierwsza byla po 100 km

Icek

Data: 2010-08-31 10:53:43
Autor: Cavallino
Nigdy więcej Fiata - porażka
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:i5ibbt$mbn$1node1.news.atman.pl...
> [...]

konkurencje
Moze lales wode z orlenu we Wroclawiu ;)?

I tak dużo.
Maluch mi kiedyś zaliczył lawetę po 10 km.

Nigdy więcej Fiata - porażka