Nigdy więcej Fiata - porażka

Data: 2010-08-27 19:16:38
Autor: Endriu
Nigdy więcej Fiata - porażka
Rok temu kupiliśmy nowego Fiata Doblo. Miał juz za sobą 2 usterki
uniemożliwiające kontynuację jazdy (awaria układu paliwowego).

Dziś odpadł drążek zmiany biegów i to jeszcze na luzie (bo na biegu to bym
gdzieś dojechał).

Dramat. Auto ma 25 tys i rok czasu i na karku już 3 poważna usterka

Jeszcze mi tylko powiedz czy twój fiat to diesel, czy benzyna ?. Jak diesel to po 50 tyś gwarantowana wymiana koła dwumasowego. Wiem bo mój kumpel rok temu wymieniał....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-30 08:45:03
Autor: Endriu
Nigdy więcej Fiata - porażka

Użytkownik "Endriu" <nmp1WYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:i58rts$10p$1usenet.news.interia.pl...
[...]

A jeszcze kolega mi przypomniał, w tym samym Fiacie Doblo, kolega wymienił rok wcześniej (przed wumasą) alternator, który podobnież seryjnie w tych samochodach pada.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-08-31 09:40:18
Autor: Icek
Nigdy więcej Fiata - porażka
> [...]

diesel
to po 50 tyś gwarantowana wymiana koła dwumasowego. Wiem bo mój kumpel rok

dezel

Icek

Nigdy więcej Fiata - porażka