Nigdy więcej abonamentu

Data: 2010-01-16 12:13:41
Autor: JohnyK
Nigdy więcej abonamentu
No szlag mnie jakiś trafi! Kuźwa, mam abo w PLAY od blisko dwóch lat.
W sumie to bez sensu było od początku, bo i tak telefon na wolnym
rynku zawsze kupuję, ale jakoś tak wyszło. No i teraz średnio dwa razy
dziennie nagabują mnie ze swoją "boską" ofertą, mimo, że koniec umowy
za 2 miesiące. Oferta jest do kitu, zwłaszcza, że koniecznie chcą mi
zmienić abonament, nawet Orange mniej "marudził" i marudzi... Inna
rzecz, że PLAY nie respektuje oświadczeń woli dotyczących
przetwarzania danych w celach marketingowych. A Orange, owszem, mam
aktywkę ale cisza jest, ci potrafią uszanować oświadczenie woli...
Ehhhh. Pozostaje prepaid... Ciekawe jak jest u innych?

JK

Data: 2010-01-16 21:32:11
Autor: ToMasz
Nigdy więcej abonamentu
JohnyK pisze:
[...]

ja tu na grupie jestem pierwszy "za prepaidem", ale jest tu wielu takich
którzy mają racjonalne powody aby płacić abonament. Wielu z nich ma
umowy niedostępne dla zwykłego użytkownika, ale troli nigdzie nie
brakuje. W Orange dzieki promocjom da sie "zejść" do 8/24grosze, ale nie
da sie w 100% zablokować reklam smsami. tzn blokady przestają być
skuteczne w chwili dużych zmian w cennikach, wraz z wejściem dużych
promocji itp.

Data: 2010-01-16 22:33:36
Autor: Morek
Nigdy więcej abonamentu
ToMasz wrote:

[...]

Bzdety gadasz...sa uslugi abonamentowe jakich nie ma i nie bedzie w Pre-paid....Chocby numer telefonu stacjonarnego w konorce w Erze...Baaa..ja sobie przenioslem numer z TP Sa...Czy jakakolwiek siec pre-paid oferuje taka usluge?

Data: 2010-01-16 23:50:45
Autor: SDD
Nigdy więcej abonamentu

Użytkownik "Morek" <jo9999@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hitbbd$817$1inews.gazeta.pl...

[...]

W tej chwili zadna (jesli nie liczyc  miszmaszy sprzetowych z VoIPem przez 3G i WiFi).
Ale nie twierdzilbym, ze nigdy w prepaidzie czegos takiego nie bdzie.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-01-17 08:42:32
Autor: ToMasz
Nigdy więcej abonamentu
Morek pisze:
ToMasz wrote:

[...]

zacytuje wiec chociaż jedną

sa uslugi abonamentowe jakich nie ma i nie bedzie w
Pre-paid....
co ująłęm: "mają racjonalne powody by płacić abonament"

Chocby numer telefonu stacjonarnego w konorce w
Erze...Baaa..ja sobie przenioslem numer z TP Sa...Czy jakakolwiek siec
pre-paid oferuje taka usluge?
nie. ale napisz prosze co TOBIE ta możliwość tak naprawdę daje?

ToMasz

PS która siec abonamentowa daje kapitał minut na 11 lat? która sieć
abonametowa podpisując umowe na 3 lata obniża stawki do wszystkich z 75
groszy na 29 groszy? To są drobiazgi dostępne tylko w prepaidach.

Data: 2010-01-17 09:59:28
Autor: Flo
Nigdy więcej abonamentu
ToMasz pisze:

PS która siec abonamentowa daje kapitał minut na 11 lat? która sieć
abonametowa podpisując umowe na 3 lata obniża stawki do wszystkich z 75
groszy na 29 groszy? To są drobiazgi dostępne tylko w prepaidach.

A może być z 75 do 20 (brutto) w umowie na rok bez telefonu lub na 2 lata z telefonem?
Jest taka możliwość więc nie pisz, że nie można.

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-01-17 11:58:43
Autor: ToMasz
Nigdy więcej abonamentu
Flo pisze:
ToMasz pisze:

[...]

ja nie zjadłem wszystkich rozumów, wiec każda konkretna informacja o
nowościach taryfowych jest mile widziana. jednak prosiłbym o jakiegoś
linka do regulaminu, który użytkownikowi podpisującemu umowę np
75zł/mies, 70gr za minute, gwarantuje ze w pewnym czasie, w trakcie
umowy ceny za minute rozmowy spadną.

ToMasz

PS coś (zdarzenie, usługa) co jest NIE dla z.u. i _było_ RAZ i jest
nikła szansa ze sie powtórzy, nie bierze udziału w grze.

ps2 75zł abo do wygadania po 20gr br do wszystkich? też bym linka prosił

Data: 2010-01-17 12:20:35
Autor: JoteR
Nigdy więcej abonamentu
"ToMasz" napisał:

jednak prosiłbym o jakiegoś linka do regulaminu, który użytkownikowi
podpisującemu umowę np 75zł/mies, 70gr za minute, gwarantuje ze
w pewnym czasie, w trakcie umowy ceny za minute rozmowy spadną.

Nie, przedpiśca się zagalopował, w trakcie trwania cyrografu nie spadną, pakta są serwanta. Ale też pozostaje mieć nadzieję, że to działa w obie strony i nie wzrosną ;-)

ps2 75zł abo do wygadania po 20gr br do wszystkich? też bym linka prosił

A za 32,50 lub 47,50 może być? Po 19 gr. za minutę do wszytkich bez gwiazdek?
W dodatku cyrograf na 6 miesięcy?
http://www.playmobile.pl/pl/play-abonament/promocje/oferta-bezterminalowa/index.html

JoteR

Data: 2010-01-17 14:04:25
Autor: Flo
Nigdy więcej abonamentu
W chwili obecnej najniższa stawka jaką mogę zaoferować to 0,16zł netto, a najwyższa 0,32 netto do wszystkich (w tym Play).
Stawki we wszystkich pakietach kwotowych (20, 30, 50, 75, 100, 150, 200 i 300zł netto). Pakiety kwotowe są tylko po to aby wycenić wartość telefonu.
Linki do stawek czy regulaminów?
Musicie uwierzyć mi na słowo. Moi klienci wiedzą, że mogą liczyć na moją wiedzę i ofertę operatora, a po dopasowaniu odpowiedniej oferty regulamin dostają wraz z cennikiem w formie papierowej jako załącznik do umowy (aneksu).

Data: 2010-01-17 14:23:08
Autor: ToMasz
Nigdy więcej abonamentu
Flo pisze:
[...]

jasne, ale moja mama moze być Twoim klientem? popatrz na strone plusa:

www.plus.pl/oferta_indywidualna/plus_abonament/promocje/dla_nowych_klientow/wielka_oszcz/

to jest taryfa dla zwykłego użytkownika 58gr za minute.
Absolutnie nie twierdze ze kłamiesz, ale ta grupa, listy które piszemy
powinny(miedzy innymi) ułatwić podjęcie decyzji następnym abonamentom,
lub uzytkownikom prepaidów. Wiec coś co TY mozesz zaoferowac (taryfa)
ograniczonej grupie osób.. jest ciekawostką, niczym innym.

ToMasz

PS o ile sie nie myle to w prepaidzie play, rozmowy wewnątrz+st. mogą
być po 5 groszy. w orange (or+st.) mogą być po 8 groszy. Tak wiec 16
netto (jeśli dzwonisz głównie w sieci) nie jest jakimś dopustem Bożym :)

Data: 2010-01-18 11:19:53
Autor: Sergiusz Rozanski
Nigdy więcej abonamentu
Dnia 17.01.2010 ToMasz <twitek4@gazzeetta.pl> napisał/a:
Flo pisze:
[...]

Duży wpływ ma tu też profil dzwonienia. Mi 1 minuta wychodzi około 33-38gr
brutto (zależy od miesiąca) w abonamencie. Mimo że do play (i reszty)
mam 65 groszy, to najwięcej wydzwaniam minut po 12-24gr/min (era+
stacjonarne+wybrane) No i to są ceny brutto a ja _odliczam_ od tego jeszcze
VAT.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2010-01-17 11:53:55
Autor: SDD
Nigdy więcej abonamentu

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:hiudf1$ok0$1news.interia.pl...

nie. ale napisz prosze co TOBIE ta możliwość tak naprawdę daje?

Moze chetniej dzwonia do niego inni?
Jak np. widze jakies ogloszenie, czy numer kontaktowy firmy i jest tam podany numer numer telefonu stacjonarnego to wybieram sposrod innych wlasnie te oferte i najpierw dzwonie na numer stacjonarny.
Oczywiscie w obecnych czasach coraz mniej ludzi bedzie na to zwracalo uwage, ale poki co dla mnie np. jest to istotne i dlatego poki co nie pozbywam sie Ery.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-01-18 08:23:05
Autor: Jan Strybyszewski
Nigdy więcej abonamentu
ToMasz pisze:

PS która siec abonamentowa daje kapitał minut na 11 lat? która sieć
abonametowa podpisując umowe na 3 lata obniża stawki do wszystkich z 75
groszy na 29 groszy? To są drobiazgi dostępne tylko w prepaidach.

Ktory prepaid daje 120minut , 0,5GB i Hero za 99zł - za 85zl miesiecznie a wszystko na jednej karcie ?

Data: 2010-01-18 05:49:46
Autor: Tomek O
Nigdy więcej abonamentu
On 18 Sty, 14:11, ToMasz <twit...@gazzeetta.pl> wrote:

> Ktory prepaid daje 120minut , 0,5GB i Hero za 99zł - za 85zl miesiecznie
> a wszystko na jednej karcie ?

żaden.

ToMasz

Play Fresh z promocjami "Program Doładowań" czy 10% więcej za
doładowanie i inne które wystąpią, minuta wyjdzie w okolicach 22 gr..
0,5 GB danych 15 zł. więc na 24 miesiące zostanie jakieś 1145 zł na
telefon. Oczywiście są minusy - zasięg sieci, telefon na raty i plusy
- wydaje miesięcznie ile chce, mogę przenieść się tam gdzie jest
najkorzystniej w danej chwili, tanie połączenia w sieci, telefon taki
jaki chcę etc.

Data: 2010-01-18 14:52:41
Autor: Jan Strybyszewski
Nigdy więcej abonamentu
Tomek O pisze:

[...]

Tiaaa pilnowanie promocji to sa rzeczy ktore lubia wszyscy. O tym iz ta transmisja danych  dostepne sa na 30% obszaru nawet nie wspomne.

Data: 2010-01-18 06:14:19
Autor: Tomek O
Nigdy więcej abonamentu
On 18 Sty, 14:52, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
Tomek O pisze:

> [...]

Tiaaa pilnowanie promocji to sa rzeczy ktore lubia wszyscy. O tym iz ta
transmisja danych  dostepne sa na 30% obszaru nawet nie wspomne.

Czasami warto się pochylić nad promocjami które dają 4 gr. za minutę
do wszystkich. Wszystko jednak według potrzeb. Odnośnie internetu na
2g to chyba era dial-up tepsy. Internet bezprzewodowy tanieje i w 3g
nie da się komfortowo korzystać a co dopiero w 2g.

Data: 2010-01-17 09:14:05
Autor: TGor
Nigdy więcej abonamentu
W dniu 2010-01-16 22:33, Morek pisze:

Bzdety gadasz...sa uslugi abonamentowe jakich nie ma i nie bedzie w
Pre-paid....

Przecież to dokładnie napisał kolega. Uczyłeś się czytać *wieczorowo*?

TG

Data: 2010-01-17 09:18:58
Autor: Valdi
Nigdy więcej abonamentu
"Morek" news:hitbbd$817$1inews.gazeta.pl

> [...]

Pre-paid....Chocby numer telefonu stacjonarnego w konorce w
Erze...Baaa..ja sobie przenioslem numer z TP Sa...Czy jakakolwiek siec

Panowie! Po co te spory?! Każdy wybiera to co dla niego jest najlepsze.
Pomijam teraz fakt, że wśród abonamentowców i mixowców jest gro osób, które
podpisują kilkuletnią lojalkę tylko dlatego, że dostają przy niej telefon za
1 PLN itp., ale nie podliczają jaki jest rzeczywisty koszt telefonu itp. -
bardzo często okazuje się, że lepiej jest kupić telefon na wolnym rynku
(media markt itp.) i wpakować do niego tam kartę SIM.
Są też ludzie, który abonament się po prostu opłaca i to baaardzo. Wszystko.

Pozdrawiam.

Data: 2010-01-17 18:16:12
Autor: J.F.
Nigdy więcej abonamentu
On Sat, 16 Jan 2010 22:33:36 +0100,  Morek wrote:
[...]

Nie, chyba nie .. ale dlaczego nie mialoby sie to zmienic ? J.

Data: 2010-01-18 13:47:13
Autor: Amir
Nigdy więcej abonamentu

[...]

Abonament za 55zł
 w  erze:

2 darmowe numery, numery te pomiędzy soba za darmo mają, i do mnie
+ 300min do wszyskich sieci
0 Reklam, ani jeden sms z spamem

czy mozna coś więcej chcieć? jak dla mnie super wygoda, nie mysle ze zablokują mnie,
place sobie co 3 miesące, jak juz przyjdzie sms-e ze zablokuja mnie za 10dni

czy uwazasz, że to zła oferta, mało wygodna? a moze droga?

Data: 2010-01-18 14:11:14
Autor: ToMasz
Nigdy więcej abonamentu
Amir pisze:
[...]

bardzo bardzo dobra. aby inni mogli iść w Twoje ślady, prosze prześlij
linka do tej taryfy lub krótką instrukcje jak uzyskać wymienione usługi
w tej cenie
ToMasz

Data: 2010-01-18 14:36:29
Autor: Amir
Nigdy więcej abonamentu

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@gazzeetta.pl> napisał w wiadomości news:hj1l39$dlb$1news.interia.pl...

[...]

50zł abonament przy przedlużeniu umowy bez telefonu na 18 miesięcy
w tym za 5zł usługa rodzinna pod dwa wybrane numery telefonu.

wybrałem numery z tak taka, i te osoby moga ze sobą rozmawiać za darmo nie mając nic
na koncie + do mnie równiez bezpłatnie.

Mi się do tych numerów co prawda teoretycznie nie opłaca dzwoinć bo z minut mi zabierać będzie,
jednak mając 300min miesięcznie nie zwracam na to uwagi, jeśli rozmowa ma byc dłuższa te numery oddzwaniają do mnie.

Jak dla mnie jest to oferta bezkonkurencyjna, zważywszy, ze głownie te dwa numery dzwonią do mnie,
więc są szczesliwi mając połaczenia darmowe,  a mi 300 min w zupełności wystarcza, i nie martwię się ze zabraknie mi na koncie
pieniędzy na rozmowy.

myślę, że każdy dostanie taką ofertę, wystarczy podpisac umowe w erze bez telefonu
Czy może się mylę?

PS zależało mi na telefonie nokia e52 gps, ze względu na mozliwość zdalnego namierzania via gps, mojego telefonu i telefonu pracowników, na allegro kupiłem za 700zł netto

w erze proponowali mi go w cenie 499zł przy moim abonamencie.

w erze jestem co prawda od 97r., ale nie wydaje mi się abym był szczegolnie traktowany
oddając im tylko 55zł miesięcznie
w latach 98-200 dostawali prawie po 300zł za miesiąc pozniej systematycznie co roku mniej
i tak każdego roku spadaja moje rachunki

pozdrawiam.

Data: 2010-01-18 18:41:33
Autor: ToMasz
Nigdy więcej abonamentu
Amir pisze:

[...]
Dzieki ze napisałeś wyjaśnienie, ale jeszcze raz wszystkicy prosze:
albo sie chwalicie jak dzieci w piaskownicy, albo dajcie linki do ofert
operatorów. Ja znalazłem w erze:

http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/abonament/nowa_era_bez_telefonu

to naprawde dobra oferta, ale:
o ile widze to w sieci jest 18 gr, a to już kiszka
jak wydzwonisz za dużo to koszt minuty = 59groszy.
argumentem przeciwko prepaidowi jest molzowiść zabraknieca kasy. To
głupie. JAk dzwonisz z prepaida i nie jesteś pryszczesem to opłaca sie
ładować za 100, 200zł  - nie braknie, i zawsze masz taką samą stawke. w
abo masz 18 groszy jak wydzwonisz wszystko, co do ostarniej sekundy i
ani jednej sekundy wiecej.

Taka mała uwaga do wszystkich:

w ubiegłum stuleciu, cieżko było uzyskać telefon, w sensie linie
telefoniczną. W latach 90siątych można było uzyskać w "normalnym" czasie
linie telfoniczną, a firma telefoniczna zaczęła sprzedawać aparaty
telefoniczne. Genialny tandem - usługa i aparat. Obecnie dla nas jest to
oczywiste. Oczywiste nie znaczy normalne. Wiekszość z użytkowników
telefonów tylko z nich gada, natomiast kupuje/spłaca urządzenia które są
im w 80% niepotrzebne - zeby było jasne 80% urządzenia jest
nieprzydatne. Dlaczego wiec posiadają taki przedmiot? bo kosztował
złotówke! Dla kogo wiec są promocje telefon + abonament? raz dla
frajerów - tak strzelam ze to 50% populacji, dwa dla tych którym
wszystko wisi, bo i tak firma zarobi, i chyba nie wiecej niż 10% to
świadomi ludzie. Świadomi, blisko w 100% wykorzystujący możliwości
urządzeń i oferowanych usług. Sęk w tym ze na tej grupie owe proporcje
są dokładnie odwrotne. Wiekszość z nas wie czego chce i nie da sie
wyruchać. Niestety, część nawet po wyruchaniu cieszy sie z tego i mówi
ze było przyjemnie.
Jeśli nagle na ziemie przylecieli by kosmici, i mieli określić jakie
usługi i jak chcieliby dostać od operatora co by napisali? pakiet takich
minut po przekroczeniu których ceny za usługi rosną 4 krotnie?
przepraszam, kupując wiecej... płace... 4 razy wiecej? To tylko w gsm
tak moze byc! Albo nieprzechodzenie wykupionej usługi na następny okres?
Tak samo z telefonami! gdzie sie podziały proste ale solidne telefony?
(obecne noknie nie sa solidne ani nawet tanie)
Tak naprawde COŚ nam dają i COŚ bierzemy. Jan S. trafił z hero i taryfą
w której ma internet, ale to oferta "w dzisiątke" dla 1% polaków. A
pozostałe 99%?
Może dość ostro i nieco chaotycznie opisałem co mi sie niepodoba w
sciemnianiu pospólstwa, ale nie mogę sie doczekać płaskiej taryfy typu:
20gr/5gr za minute+1gr/xMB transferu. koniec. ile wygadasz tyle
zapłacisz, telefon... na raty 0%. umowa 1 miesiac. Chcielibyście? im
wiecej "nas" bedzie rozmawiało najtaniej jak sie da, tym szybciej taki
moment nadejdzie. Dlatego prosze Was jeszcze raz. pokłócić sie mozna,
poicytować, nazwać głupka głupkiem, ale nich coś po tych dyskusjach
zostanie dla potomnych. pozytywnego oczywiście.
ToMasz

Data: 2010-01-18 18:48:07
Autor: Morek
Nigdy więcej abonamentu
To jeszcze zobacz sobie to : http://www.telix.pl/artykul/promocja-swobodny-internet-2-w-play-3,32416.html

I napisz, ze nigdy wiecej abonamentu.....

Data: 2010-01-18 23:10:03
Autor: ToMasz
Nigdy więcej abonamentu
Morek pisze:
To jeszcze zobacz sobie to :
http://www.telix.pl/artykul/promocja-swobodny-internet-2-w-play-3,32416.html

zobaczyłem i widze połączenie taryfy jakiejstam z internetem. najniższa
85zł. sory winteu, ale za 85zł mozna sobie dużo rzeczy zażyczyć. Nie
tylko abo+internet
nie pisze ze to zła taryfa, a tak wyglada ze paru z was czyta to co
pisze i przekłada to na swój język, popełniając błedy w tłumaczneniu.
JEdnak jak jesteśmy przy akurat tej usłudze, to zastanówcie sie wszyscy
dlaczego niema takiej taryfy od 10zł z możliwością automatycznego
powiększenia?

I napisz, ze nigdy wiecej abonamentu.....
nie napisze. to nie ja jestem twórcą wątku

ToMasz

Data: 2010-01-18 19:02:32
Autor: JoteR
Nigdy więcej abonamentu
"ToMasz" napisał:

pakiet takich minut po przekroczeniu których ceny za usługi rosną 4 krotnie?
przepraszam, kupując wiecej... płace... 4 razy wiecej? To tylko w gsm
tak moze byc!

"stawki w ramach abonamentu i po jego wykorzystaniu są takie same."

Albo nieprzechodzenie wykupionej usługi na następny okres?

"Niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym minuty wliczone
w abonament Abonent może wykorzystać w 6 kolejnych okresach
rozliczeniowych (minuty te są wykorzystywane w pierwszej kolejności)."

Te cytaty pochodzą z *aktualnych* regulaminów usług świadczonych przez operatorów, których nazwa zaczyna się na "P". Może pora wyjść z pomarańczowego kręgu i przestać karmić siebie i innych stereotypami pochodzącymi z poprzedniej Ery?

nie mogę sie doczekać płaskiej taryfy typu: 20gr/5gr za minute

To jakiś oksymoron. Płaska to jest x groszy za minutę do wszystkich bez gwiazdek. Tak jak u wspomnianych operatorów na "P".

JoteR

Data: 2010-01-18 19:15:47
Autor: Aga R
Nigdy więcej abonamentu

[...]

No widzisz zmartwie Cie , nie wszyskie oferty są oficjalnie dostępne na www operatora,  po wykorzystaniu mam 49gr
i nie 240min tylko 300min mam (taryfa nazywa sie w eboku nowa era 80)
ponadto 2 numery gratis wszystko w cenie 55zł brutto.

swoją drogą wykorzystuje max 200min, przyzwyczajony jestem do restartowania licznika co miesiąc po 25tym (tak mam cykl rozliczeniowy)

faktem jest to oferta dla stalych abonentow, których pewnie tu nie brakuje, kazdy ma inne wymagania,   mi ta
ktora posiadam odpowiada i raczej ciezko znalezc byloby mi korzystniejsza ofertę u innych operatorów, zważywszy na moje wymagania, moja Żoncia
posiada prepieda, i dzieki mojej efercie znaczne oszczedzamy wspolnie, dzieki bezplatnemu połączeniu do mnie.

zwroc uwagę, że dzięki mojej ofercie dwie osoby dodatkowo oszczędzają w rodzinie.

Nie mam zamiaru nikogo przekonywac, lecz  chciałem tylko przedstawic mozliwosci jakie daje era, myślę ze całkiem rozsądne.

podsumowanie:

W cenie 55zł:
300min do wszystkich sieci
darmowe  połaczenia na dwa numery + te numery między sobą za darmo rozmawiają,+ do mnie bezpłatne   połaczenia
(ta promocja jest za 5zł dla przedłuzających umowe, rezygnujac z tego miałbym abonament 50zł, dot to połączeń na nr abonamentowe stacjonarne jak i tak tak)

po wykorzystaniu minut 49groszy za 1minutę.

pozdrawiam
Amir z konta Żony

Data: 2010-01-18 10:37:00
Autor: Tomek O
Nigdy więcej abonamentu
On 19 Sty, 04:15, "Aga R" <agnieszka.kobier...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

tak tak)

po wykorzystaniu minut 49groszy za 1minutę.

Chyba chodzi o taką ofertę http://www.era.pl/pl/indywidualni/moje_konto/abonament/oferta_abonamentowa/obniz_koszty
.. Imho super oferta dla przedłużających w Erze. Dodatkowo można
dokupić Era Numer Stacjonarny i inni dzwonią do mnie na numer
stacjonarny czyli taniej. Problem może być tylko taki że dzwonić dużo
możemy tylko w ramach tych 3 numerów. Swego czasu Nowa Era 80 była
dostępna z 50% upustem (ale tylko 120 minut do wszystkich) plus 1000
minut do Ery i stacjonarnych.

Data: 2010-01-18 21:00:01
Autor: Aga R
Nigdy więcej abonamentu

[...]

Prawdopodobnie to wlasnie ta ofertę posiadam.
pozdrawiam

Data: 2010-01-18 23:13:33
Autor: ToMasz
Nigdy więcej abonamentu
Aga R pisze:

[...]

ludzie.... zaraz Was zaczne przepraszać ze mam inne zdanie. naprawde!
narazie zaczynam sie wraz z Wami ciszyć ze mamy w kraju jedną naprawde
fajną ofertę abonametową. ma ją 5 osob piszących w tym wątku? czyż nie o
tym właśnie wczesniej pisałem? (że ludzie z tej grupy wybierają
najkorzystniejsze rozwozwiazania co nijak sie ma go reszty społeczeństwa?)

ToMasz

Data: 2010-01-17 18:09:26
Autor: J.F.
Nigdy więcej abonamentu
On Sat, 16 Jan 2010 12:13:41 -0800 (PST),  JohnyK wrote:
[...]

I to jest powod narzekan ? No to dowiedz sie ze i prepaidowcom
potrafia zachwalac abonament
[...]

Sie dziwisz - skoro nowa jest do kitu, to stara jest dobra dla Ciebie,
wiec maja motywacje zeby to zmienic :-)

J.

Data: 2010-01-17 10:51:54
Autor: JohnyK
Nigdy więcej abonamentu
On 17 Sty, 18:09, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>dziennie nagabują mnie ze swoją "boską" ofertą, mimo, że koniec umowy

I to jest powod narzekan ? No to dowiedz sie ze i prepaidowcom

Tak, bo zajmują czas, nie oferując niczego nowego w stosunku do
pierwszej przedstawionej oferty. Nie trafiają argumenty, że nie jestem
zainteresowany przedłużaniem umowy na nowych warunkach. Stare warunki
mi odpowiadają, zamiast sobie zapisać to gdzieś i dać mi spokój, bo ja
i tak nie skorzystam z oferty. A co do prepaidowców: ja tam nie wiem,
Orange niczego mi nie próbuje sprzedać, mimo, że mam ten sam numer u
nich od 1995 roku (wtedy jeszcze w ofercie dualnej).

Sie dziwisz - skoro nowa jest do kitu, to stara jest dobra dla Ciebie,
wiec maja motywacje zeby to zmienic :-)

No motywację mają. Ale ja nie mam :-)

JK

Data: 2010-01-17 21:46:20
Autor: J.F.
Nigdy więcej abonamentu
On Sun, 17 Jan 2010 10:51:54 -0800 (PST),  JohnyK wrote:
[...]

Ale ja nie o sensie oferty, tylko o zjawisku - przepaid wcale tu nie
lepszy :-)

Nie trafiają argumenty, że nie jestem
zainteresowany przedłużaniem umowy na nowych warunkach.

Musisz sobie zdac sprawe jak to dziala - kierownik marketingu wymyslil
kampanie i pracownicy maja realizowac, o trudnosciach nie meldowac :-)

Dopiero jak zmienisz operatora i napiszesz do sekretarki prezesa
dlaczego, to moze do nich dotrze ... pod warunkiem ze nie bedziesz
jedyny :-)

Stare warunki mi odpowiadają,

Bywalo i tak ze wraz z cyro konczyly sie dobre warunki, bo byly na
okres promocji.

A co do prepaidowców: ja tam nie wiem,
Orange niczego mi nie próbuje sprzedać, mimo, że mam ten sam numer u
nich od 1995 roku (wtedy jeszcze w ofercie dualnej).

Widac respektuja jakies ustawienia, bo mnie jednak troche reklam
przysylaja.

J.

Data: 2010-01-18 02:11:37
Autor: Tomek O
Nigdy więcej abonamentu
Mnie męczą żebym sobie dokupił Play Online tak raz w miesiącu.
Odnośnie Replaya to chyba ich ubiegłem bo podpisałem aneks na 4
miesiące przed zakończeniem obecnej umowy bez telefonu. Za 22,50 zł.
jest 100 minut do wszystkich  i 500 minut w sieci i na stacjonarne na
18 miesięcy. Prepaidy mają niewiele zalet w porównaniu do tej oferty
gdzie można sobie w razie potrzeb zwiększyć lub zmniejszyć abonament.
http://www.playmobile.pl/pl/moj-play/zostan-w-play/promocje/replay_ekstra_z_rabatem_50/index.html

Data: 2010-01-18 13:53:47
Autor: dwr
Nigdy więcej abonamentu
Tomek O pisze:
[...]

Podobnie firmowe bez telefonu.
za 30,5 zł brutto jest 170 min. do wszystkich i 2000 min. w sieci i na stacjnarki. Umowa na rok.
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/umowa-bez-telefonu/index.html

Data: 2010-01-18 14:00:56
Autor: Liwiusz
Nigdy więcej abonamentu
dwr pisze:

Podobnie firmowe bez telefonu.
za 30,5 zł brutto jest 170 min. do wszystkich i 2000 min. w sieci i na stacjnarki. Umowa na rok.
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/umowa-bez-telefonu/index.html

   Drogie SMSy i pakiety internetowe. Godne uwagi jest tylko te 2000 min. w sieci i na stacjonarne, warte po pre-paidowych cenach 100zł, pod warunkiem że się dokładnie wszystko wydzwania, o co już trudniej.

   W prepaidzie za te 30,5zł masz na przykład 200 minut na stacjonarne (dla wielu starczy), SMSy bezpłatne i 70 minut poza sieć. I świadomość, że nie masz umowy na rok.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-18 14:07:59
Autor: dwr
Nigdy więcej abonamentu
Liwiusz pisze:
dwr pisze:

[...]

A to racja. Zależy to jak zwykle od profilu dzwonienia.
Ja wybrałem ... prepaid :)

Nigdy więcej abonamentu