Nigdy więcej abonamentu

Data: 2010-01-17 18:09:26
Autor: J.F.
Nigdy więcej abonamentu
On Sat, 16 Jan 2010 12:13:41 -0800 (PST),  JohnyK wrote:
No szlag mnie jakiś trafi! Kuźwa, mam abo w PLAY od blisko dwóch lat.
W sumie to bez sensu było od początku, bo i tak telefon na wolnym
rynku zawsze kupuję, ale jakoś tak wyszło. No i teraz średnio dwa razy
dziennie nagabują mnie ze swoją "boską" ofertą, mimo, że koniec umowy

I to jest powod narzekan ? No to dowiedz sie ze i prepaidowcom
potrafia zachwalac abonament
za 2 miesiące. Oferta jest do kitu, zwłaszcza, że koniecznie chcą mi
zmienić abonament, nawet Orange mniej "marudził" i marudzi... Inna
rzecz, że PLAY nie respektuje oświadczeń woli dotyczących
przetwarzania danych w celach marketingowych.

Sie dziwisz - skoro nowa jest do kitu, to stara jest dobra dla Ciebie,
wiec maja motywacje zeby to zmienic :-)

J.

Data: 2010-01-17 10:51:54
Autor: JohnyK
Nigdy więcej abonamentu
On 17 Sty, 18:09, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>dziennie nagabują mnie ze swoją "boską" ofertą, mimo, że koniec umowy

I to jest powod narzekan ? No to dowiedz sie ze i prepaidowcom

Tak, bo zajmują czas, nie oferując niczego nowego w stosunku do
pierwszej przedstawionej oferty. Nie trafiają argumenty, że nie jestem
zainteresowany przedłużaniem umowy na nowych warunkach. Stare warunki
mi odpowiadają, zamiast sobie zapisać to gdzieś i dać mi spokój, bo ja
i tak nie skorzystam z oferty. A co do prepaidowców: ja tam nie wiem,
Orange niczego mi nie próbuje sprzedać, mimo, że mam ten sam numer u
nich od 1995 roku (wtedy jeszcze w ofercie dualnej).

Sie dziwisz - skoro nowa jest do kitu, to stara jest dobra dla Ciebie,
wiec maja motywacje zeby to zmienic :-)

No motywację mają. Ale ja nie mam :-)

JK

Data: 2010-01-17 21:46:20
Autor: J.F.
Nigdy więcej abonamentu
On Sun, 17 Jan 2010 10:51:54 -0800 (PST),  JohnyK wrote:
[...]

Ale ja nie o sensie oferty, tylko o zjawisku - przepaid wcale tu nie
lepszy :-)

Nie trafiają argumenty, że nie jestem
zainteresowany przedłużaniem umowy na nowych warunkach.

Musisz sobie zdac sprawe jak to dziala - kierownik marketingu wymyslil
kampanie i pracownicy maja realizowac, o trudnosciach nie meldowac :-)

Dopiero jak zmienisz operatora i napiszesz do sekretarki prezesa
dlaczego, to moze do nich dotrze ... pod warunkiem ze nie bedziesz
jedyny :-)

Stare warunki mi odpowiadają,

Bywalo i tak ze wraz z cyro konczyly sie dobre warunki, bo byly na
okres promocji.

A co do prepaidowców: ja tam nie wiem,
Orange niczego mi nie próbuje sprzedać, mimo, że mam ten sam numer u
nich od 1995 roku (wtedy jeszcze w ofercie dualnej).

Widac respektuja jakies ustawienia, bo mnie jednak troche reklam
przysylaja.

J.

Nigdy więcej abonamentu