Nigel Farage jest autentycznie niesamowity

Data: 2009-12-02 21:06:04
Autor: awe
Nigel Farage jest autentycznie niesamowity
Data: 2009-12-02 20:22:30
Autor: Karol
Nigel Farage jest autentycznie niesamowity
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
W prawym rogu mozna wlaczyc napisy.

http://www.youtube.com/watch?v=PBC12_uUU-I&feature=related

Niesamowity? Prawda po prostu mowi:)

Tez go lubie sluchac, bo jest autentyczny i logiczny.

Ameryka ma tez swojego *guru prawdy*, ktorym jest Ron Paul. Tutaj link do jednego z jego komentarzy na temat obecnej sytuacji USA i UE.

http://tinyurl.com/ye7bnem

* przyjemnie sie takich ludzi slucha, bo sa autentyczni.

Data: 2009-12-02 21:29:38
Autor: MH
Nigel Farage jest autentycznie niesamowity

http://www.youtube.com/watch?v=PBC12_uUU-I&feature=related

No proszę !! I ponownie się zgadzamy.. Farage jest jednym z niewielu rozsądnych
EUparlamentarzystów , który w trzeźwy sposób dostrzega EUdyktaturę , zarówno w
sferze wolności słowa jak i ekonomicznej.. Odnośnie waluty EUR też się
wypowiadał w EUparlamencie.. Nie chce mi się szukać , ale łatwo znajdziesz to na
YT ...
I jak zwykle , każde jego wystąpienie jest nie tylko potokiem słow krytyki ,
lecz zawsze jego opinia jest poparta konkretnymi przykładami , bądź to
dotyczącymi pewnych zaistniałych zdarzeń , o ile mowa o konkretnych osobach ,
bądź argumentami ścisłymi o ile mówi o sprawach ekonomicznych (EUR).

MH

Data: 2009-12-02 21:53:05
Autor: abc
[...]

Ale swoją obecnością w PE i tym wystąpieniem Farage legitymizuje
EUdyktaturę, co przytomnie zauważył prowadzący obrady wywołując tą uwagą
ogólną uciechę obecnych.

Data: 2009-12-02 21:53:21
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Ale swoją obecnością w PE i tym wystąpieniem Farage legitymizuje
EUdyktaturę, co przytomnie zauważył prowadzący obrady wywołując tą uwagą
ogólną uciechę obecnych.

..manipulujesz czlowieku i to dosc glupio, bo prowadzacy obrady tak nie
powiedzial, poza tym sama obecnosc kogos w Parlamencie, nie jest dowodem na
istnienie w nim demokracji. Posluchaj kolejny raz wystapienia Farage i staraj
sie zrozumiec o co mu chodzi. --

Data: 2009-12-02 23:14:34
Autor: abc
[...]

Swoimi wystąpieniami w PE Farage niczego nie zdziała.  Nie da się pokonać zła na warunkach złego ducha.

Data: 2009-12-03 08:41:16
Autor: murtaugh
Nigel Farage jest autentycznie niesamowity
brakuje tam cejrowskiego ...

Data: 2009-12-03 00:05:36
Autor: Antenka
On 2 Gru, 21:06, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
W prawym rogu mozna wlaczyc napisy.

http://www.youtube.com/watch?v=PBC12_uUU-I&feature=related

Oglądałam to wystąpienie znacznie wcześniej. Trzeba przyznać, że facet
jest mocny, ale co z tego wynika? Zupełnie nic. Przecież to głos
wołajacego na puszczy!  : - /

Antenka

Data: 2009-12-03 12:41:44
Autor: Karol
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
On 2 Gru, 21:06, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
> W prawym rogu mozna wlaczyc napisy.
>
> http://www.youtube.com/watch?v=3DPBC12_uUU-I&feature=3Drelated

Ogl=B1da=B3am to wyst=B1pienie znacznie wcze=B6niej. Trzeba przyzna=E6, =BF=
e facet
jest mocny, ale co z tego wynika? Zupe=B3nie nic. Przecie=BF to g=B3os
wo=B3ajacego na puszczy!  : - /

taaaaak, nic nie wynika? A tak wlasciwie, to po co cokolwiek robic w zyciu
skoro i tak sie umrze?) No, no, no..... fajna masz filozofie zyciowa Antenko. Ale musze powiedziec ze
ciebie akurat o to nie podejrzewalem, kiedy wznosilas tutaj okrzyki prawie
rewolucyjne.)))

Data: 2009-12-03 09:07:52
Autor: Jadrys
awe pisze:
W prawym rogu mozna wlaczyc napisy.

http://www.youtube.com/watch?v=PBC12_uUU-I&feature=related

Na czym polega ta jego niesamowitość?  Bo chyba nie chodzi Ci o to co powiedział w tym klipie.. O tym co mówił wszyscy wiedzą od dawna.. Och wy "prawiczki" i wasi idole..

Data: 2009-12-03 01:12:13
Autor: Antenka
On 3 Gru, 09:07, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
awe pisze:

> [...]

Na czym polega ta jego niesamowitość?  Bo chyba nie chodzi Ci o to co
powiedział w tym klipie.. O tym co mówił wszyscy wiedzą od dawna... Och

"Niesamowitość" tego prawiczka polega  na tym, że jako jeden z
nielicznych wykrzyczał w ślepia brukselskim eurokołchoźnikom, czym tak
naprawdę jest ue - super totalitarnymi stanami zjednoczonymi
Europy  ;-)

Antenka - odbiór!

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-12-03 11:38:13
Autor: Jadrys

awe pisze:

[...]

Nie ma żadnej pewności że nie zrobił tego na polecenie szefów PE :-( . Tam też nie siedzą durnie. Ich zamysłem było pokazać jakie to w PE są różnice poglądów. A poza tym mówił o rzeczach o których wszyscy już od dawna wiedzą :-( . Więc ja przepraszam ale jego wystąpienia nie uznam za "niesamowite".. :-[

Pozdrawiam :-)

Data: 2009-12-03 12:52:39
Autor: Karol
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Na czym polega ta jego niesamowitość?  Bo chyba nie chodzi Ci o to co powiedział w tym klipie.. O tym co mówił wszyscy wiedzą od dawna.. Och wy "prawiczki" i wasi idole..

ooo.... tak???? Wszyscy wiedza od dawnna ???? A w jaki to niby sposob moga o
tym wiedziec, skoro ten czlowiek nie jest dopuszczany do mediow publicznych
np. w Polsce? W TV pokazuja wam rozne *mapety* typu Niesiol, Palikot, Kalisz, Tusk czy inna
maszkara intelektualno- fizjonomiczna.

Na tym wlasnie problem polega, ze ludzie jako ogol NIE WIEDZA ! Kapujesz?

Data: 2009-12-03 21:08:49
Autor: Jadrys
Karol pisze:
[...]

Jak to nie wiedzą że w Holandii i Francji obywatele tych krajów odrzucili eurokonstytucję  w referendum..  I że na Irlandczykach wymuszono podpisanie "traktatu Lizbońskiego".
Przecież nikt tych faktów nie ukrywał, ani w Polsce ani nigdzie na świecie.
To raczej ty Karolu zdajesz sie być trochę oderwany od rzeczywistości.

Data: 2009-12-03 20:33:52
Autor: Karol
[...]

*wiedza* to co im chcialy podac oficjalne media. *Wiedziec* cos z ust ludzi
ktorzy maja w swoich rekach tzw. polskie media, nie jest tozsame z pokazaniem
w TV chociazby wystapien w PE, samego Farage.
Przecież nikt tych faktów nie ukrywał, ani w Polsce ani nigdzie na świecie.
To raczej ty Karolu zdajesz sie być trochę oderwany od rzeczywistości.

dalej nie rozumiesz o co chodzi? To ja moze zapytam w taki sposob:
wolisz sam komus przekazac informacje o sobie, czy chcialbys aby to zrobila
osoba z ktora miales jakis konflikt interesow?

Data: 2009-12-04 10:44:33
Autor: Jadrys
Karol pisze:
[...]

Jednak ja nie zauważam jakichś różnic w treści podawanej w Polskich mediach a słowach płynących z ust p. Farage..

[...]

Twoje pytanie Karolu jest czysto retoryczne.
 Ale ty wychodzisz z założenia  że ludzie nie potrafią sami myśleć, i że do prawidłowego zrozumienia potrzebują jakichś mentorów. Otóż wiedz że tak nie jest, - jest cała masa ludzi którzy rozumieją sytuację bez zagłębiania sie w monologi p. Farage, p Michalkiewicza itd..

Data: 2009-12-03 14:07:23
Autor: MH
Nigel Farage jest autentycznie niesamowity

Na czym polega ta jego niesamowitość?  Bo chyba nie chodzi Ci o to co powiedział w tym klipie.. O tym co mówił wszyscy wiedzą od dawna..

Czyli Twoim zdaniem co ?? "Morda w kubeł" jak za komuny !! Pytanie retoryczne , komentować nie będę , bo w tym przypadku czuję się bezradny..

MH

Data: 2009-12-03 16:02:00
Autor: abc
[...]

Nie "morda w kubeł" tylko trzeba bojkotować te ich wybory i parlamenty.

Demokracja jest fałszywą religią. Centrum kultu i namiastką ofiary są w
demokracji wybory.

W akcie głosowania ujawnia się mianowicie boskość obywatela, jako współojca
kolejnego, potężnego i nieomylnego bóstwa: demokratycznej większości.

To bóstwo obywatel namaszcza, składając mu w ofierze swój jedyny,
niepowtarzalny i drogocenny głos.

Jest w tej sytuacji zupełnie logiczne, że - wobec nadchodzących wyborów -
kapłani demokracji przedstawiają swoim wiernym jako moralny obowiązek sam
udział w głosowaniu.

Nie jest ważne kto zostanie wybrany, przecież po wyborach nie zmieni się
nic.  Gdyby cokolwiek rzeczywiście się zmieniało, to wybory byłyby zakazane.

Data: 2009-12-03 15:10:06
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Nie jest ważne kto zostanie wybrany, przecież po wyborach nie zmieni się
nic.  Gdyby cokolwiek rzeczywiście się zmieniało, to wybory byłyby zakazane.

przeciez wybory sa  juz zakazane. Farage wlasnie o tym mowi wyraznie, a ty
nadal wypisujesz nonsensy na temat demokracji, bo albo nie wiesz na czym
demokracja polega, albo po prostu wiedziec nie chcesz, maciwodo:)

Data: 2009-12-03 16:26:08
Autor: abc
[...]

Wybory nie są zakazane - sam Farage został przecież wybrany do PE.  Farage
nie mówił o wyborach tylko o referendach. Jest pewna różnica między wyborami
a referendum.

Data: 2009-12-03 15:46:39
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Wybory nie są zakazane - sam Farage został przecież wybrany do PE.  Farage
nie mówił o wyborach tylko o referendach. Jest pewna różnica między wyborami
a referendum.

owszem sa zakazane i o tym mowi wlasnie Farage. Troche to dziwne, ze ty
prezentujac sie jako podobno wielki wyznawca moralnosci i etyki katolickiej,
klamie i manipuluje az tak naiwnie.

Data: 2009-12-03 17:47:25
Autor: abc
[...]

Posłuchaj jeszcze raz tej wypowiedzi:
http://www.youtube.com/watch?v=PBC12_uUU-I&feature=related
nie podoba mi się to, że dajesz upust swojej ... yhmm... niechęci zarzucając
mi kłamanie i manipulowanie. To nie jest w porządku.

W swojej wypowiedzi Farage nie wspomina o żadnych wyborach, mówi o trzech
referendach - we Francji, Holandii i Irlandii.

Czym innym jest referendum, a czym innym wybory. Nie w referendum tylko w
wyborach wyznawcy demokracji dokonują namaszczenia bóstwa: demokratycznej
większości w parlamencie.

Data: 2009-12-03 16:56:43
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
[...]

to ty posluchaj, bo nadal nic nie rozumiesz, albo udajesz ze nie rozumiesz.
To zeklamiesz i manipulujesz, to jest ewidentne dla kazdej osoby ktora widzi
co tu wypisujesz.

W swojej wypowiedzi Farage nie wspomina o żadnych wyborach, mówi o trzech
referendach - we Francji, Holandii i Irlandii.

Referenda, to najwyzsza forma demokracji.

Czym innym jest referendum, a czym innym wybory. Nie w referendum tylko w
wyborach wyznawcy demokracji dokonują namaszczenia bóstwa: demokratycznej
większości w parlamencie.

Referendum - to tez wybor. Chcesz ojca uczyc, jak dzieci robic?

Ale w sumie sie nie dziwie, ze nie rozumiesz czym jest demokracja i co oznacza
pojecie *referendum*.

Na polskiej wiki, to pojecie nie istnieje, a i w oficjalnych mediach, NIKT o
tym nawet slowa nie wypowie, bo jeszcze gawiedz by sie zbuntowala:)

Tu link do wersji anglojezycznej pt. *referendum*:

http://en.wikipedia.org/wiki/Referendum

Data: 2009-12-03 18:20:17
Autor: abc
Nigel Farage jest autentycznie niesamowity
Przeczytaj jeszcze raz uważnie tę moją wypowiedź, do której się odniosłeś
i wskaż gdzie w niej jest kłamstwo.

Ja wypowiedziałem się na temat wyborów posłów do parlamentu, a nie na temat
referendum.   W referendum odpowiada się Tak lub Nie na zadane pytanie, a
nie namaszcza się bóstwa demokratycznej większości w parlamencie.

Ja też niegdyś byłem przekonany, że demokracja to wspaniała rzecz. Ale już z
tego wyrosłem.

Data: 2009-12-03 17:40:39
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Ja wypowiedziałem się na temat wyborów posłów do parlamentu, a nie na temat
referendum.   W referendum odpowiada się Tak lub Nie na zadane pytanie, a
nie namaszcza się bóstwa demokratycznej większości w parlamencie.

powtorze wiec jeszcze raz, referendum jest forma demokracji BEZPOSREDNIEJ.
Wypowiadaj sie o referendum, wypowiadasz sie wiec o DEMOKRACJI.

Ja też niegdyś byłem przekonany, że demokracja to wspaniała rzecz. Ale już z
tego wyrosłem.

jak mogles wyrosnac z czegos, czego nie miales mozliwosci poznac, ale nie
teoretycznie, a praktycznie? * znowu klamiesz?

Data: 2009-12-03 18:49:38
Autor: abc
Nigel Farage jest autentycznie niesamowity
* znowu klamiesz?

Pas.

Data: 2009-12-03 18:00:18
Autor: Karol
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
> * znowu klamiesz?

Pas.

dlaczego wyciales caly kontekst mojej wypowiedzi i w ten sposob ewidentnie
manipulujesz MOIM tekstem? Twierdzisz, ze jestes katolikiem....wiec znowu nie rozumiem dlaczego tak
nieuczciwie postepujesz. Chcesz w ten sposob osmieszyc katolikow?

Data: 2009-12-03 21:07:05
Autor: Jadrys
MH pisze:
[...]

Ależ absolutnie nie! Niech każdy sie wypowiada. Nie rozumiem tylko tych zachwytów nad jego słowami.

Nigel Farage jest autentycznie niesamowity