Nigel Farage o Kamińskim, Von Rompuyu, Kinnock, Schulzu i Cohn B

Data: 2011-07-08 14:13:13
Autor: obserwator
Nigel Farage o Kamińskim, Von Rompuyu, Kinnock, Schulzu i Cohn B

....powiedzial m.innymi: zwiazek sowiecki mordowal swoich oponentow, a unia
robi z nich bogaczy:

http://www.youtube.com/watch?v=u6cTKGDhH5o&feature=player_embedded

Data: 2011-07-08 16:16:20
Autor: Leprechaun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv739p$kt1$1inews.gazeta.pl...

...powiedzial m.innymi: zwiazek sowiecki mordowal swoich oponentow, a unia
robi z nich bogaczy:

Tylko z ciebie zrobiła biedaka! http://w88.wrzuta.pl/plik/6bPTJXnBYHb/obserwator.

BomBel

Data: 2011-07-08 14:27:01
Autor:
Leprechaun <polityczne.brudy@pralnia.tw> napisał(a):

> [...]
>
> ...powiedzial m.innymi: zwiazek sowiecki mordowal swoich oponentow, a unia

 typowe metody esbuckie. Renta inwalidzka za wysoka i psychopata esbucki ma
duzo czasu?

Data: 2011-07-08 16:37:48
Autor: Leprechaun

Użytkownik <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv743l$neh$1inews.gazeta.pl...
> [...]

http://w88.wrzuta.pl/plik/6bPTJXnBYHb/obserwator.

typowe metody esbuckie. Renta inwalidzka za wysoka i psychopata esbucki ma

Jestem na zwolnieniu lekarskim, skaleczyłem się w palec. ;)  Co do metod: przecież to twoje bluzgi. Czyżbyś zaprzeczał? Kobyłka wyleniała u płota, staruszku.

BomBel

Data: 2011-07-08 14:50:45
Autor:
[...]

jestes rzekomo inwalida. Juz my znamy te metody esbekow na wyciaganie pieniedzy z kieszeni podatnikow, wszak renty placa wam z budzetu.
Okradacie w podstepny sposob ludzi ktorzy musza na te wasze renty pracowac, a wy macie wiele czasu aby w sieci ponizac jeszcze tych, od ktorych doicie forse.

Data: 2011-07-08 17:00:06
Autor: Leprechaun

Użytkownik <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv75g5$rch$1inews.gazeta.pl...
[...]

Powiedz obserwator, z czego ty się utrzymujesz? Siedzisz całymi dniami na necie. Wyzywasz, bluzgasz, obrażasz. Opluwasz, grozisz donaosami. Płacą ci za to?

BomBel

Nigel Farage o Kamińskim, Von Rompuyu, Kinnock, Schulzu i Cohn B