Nigeryjska zabawa

Data: 2016-02-03 03:45:09
Autor: Kris
Nigeryjska zabawa
W dniu czwartek, 30 lipca 2015 17:57:15 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

Kolega Paul zaniechał korespondencji ze mną;(
Pewnie przez gołębia pocztowego.
Ale dzisiaj kolejna dobra wiadomość na skrzynce.
Odszkodowanie dostałem
Prześlą mi karte VIS na której konto przeleją 500tys funtów
Funty się przydadzą więc odesłałem im dane o które proszą;)
Cyt
"Dear Beneficiary,

COMPENSATION PAYMENT OF ÂŁ500.000.00 FIVE HUNDRED THOUSAND POUNDS VIA ATM VISA CARD

We have actually been authorized by the newly appointed Minister of finance and the governing body of the United Nations Monetary Unit to investigate the unnecessary delay on your payment, recommended and approved in your favour. During the course of our investigation, we discovered with dismay that your payment has been unnecessarily delayed by corrupt officials of the Bank in attempt to swindle your fund which has led to so many losses from your end and unnecessary delay in the receipt of your payment.

The United Nations and the International Monetary Fund (IMF) has chosen to pay out all the compensation funds to 100 Beneficiaries from from U.S.A, Europe, Canada, United Arab Emirates,Bahrain, Qatar, Saudi Arabia, South America, Australia and Asia and Africa Continent through ATM Visa Card as this is a global payments technology that enables consumers, businesses, financial institutions and governments to use digital currency instead of Cash and Cheques.

We have arranged your payment to be paid to you through ATM Visa Card and this will be issued on your Name and shall be posted directly to your address via DHL or any courier services available in your country. Upon your contact with us, the sum of ÂŁ500.000.00 Five Hundred Thousand Pounds only will be credited into the ATM Visa Card and this will enable you to withdraw your funds in any ATM Machines in your country.

In this regards, you are to contact and furnish the requested information to the Directorate of International Payment and Transfer with the followings;

1.Your Full Name 2.Your Postal or Residential Address
3.Mobile Number 4.Country
5.Age
6.Gender
7.Occupation

Endeavour to furnish the above information to the officers below for the issuance and delivery of your ATM Visa Card:

Mrs. Lara Brown
Director of International Payment Telephone: +27-62-121-6628
Fax Number: +27-86-232-6692
E-mail: uninaofficesa@gmail.com

We required your urgent response to this email as directed to avoid further delay.

Yours faithfully, DR. JERRY CLIFFORD
UNITED NATIONS
Public Information Officer Regional Office South Africa"

Data: 2016-02-03 06:30:42
Autor: Kris
Nigeryjska zabawa
W dniu środa, 3 lutego 2016 12:45:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

Funty się przydadzą więc odesłałem im dane o które proszą;)

Sprawnie dzialaja- odpowiedz przed chwila dostałem
"Twoja karta Visa ATM został zatwierdzony i Państwo są zobowiązani do zapłaty 385.00 funtów dla firmy kurierskiej i opłaty Polityka UBEZPIECZEŃ wysyłką bankomatu Visa karty poprzez DHL.Find załączony dokument homologacyjny"
"Find zalaczony dokument" wrzucam tu:
http://zapodaj.net/a686674a801f2.jpg.html
;)
Jakieś pomysły? Co im zaproponować?

Data: 2016-02-03 09:15:31
Autor: witek
Nigeryjska zabawa
On 2/3/2016 8:30 AM, Kris wrote:
[...]

Badz skromny.
Wyslij im cennik DHL i powiedz, ze nie masz na opłaty i żeby ci przesłali gotówkę przez western union.

Data: 2016-02-03 17:45:57
Autor: J.F.
Nigeryjska zabawa
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:68f6b1b7-6edf-447e-ab7f-691101993653@googlegroups.com...
[...]

Hm, jpg raczej bezpieczny, ale teraz strach otwierac rozne zalaczone dokumenty :-)

Ostatnio mnie spamery atakuja jakimis docx  ... chyba nie bez powodu mi to wysylaja ?

Jakieś pomysły? Co im zaproponować?

Na razie sciezka jest jasna - musisz zadzwonic lub napisac z prosba o podanie jak wykonac platnosc ... a potem juz tylko pisac, ze zaplaciles, a przesylki nie widac :-)

J.

Data: 2016-02-03 08:58:46
Autor: Kris
Nigeryjska zabawa
W dniu środa, 3 lutego 2016 17:46:03 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Na razie sciezka jest jasna - musisz zadzwonic lub napisac z prosba o podanie jak wykonac platnosc ... a potem juz tylko pisac, ze zaplaciles, a przesylki nie widac :-)

Powiedzcie mi jeszcze w co te poł bańki funtów zainwestować?

Data: 2016-02-03 09:00:27
Autor: Kris
Nigeryjska zabawa
W dniu środa, 3 lutego 2016 17:58:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

Powiedzcie mi jeszcze w co te poł bańki funtów zainwestować?
 Wszystkie bankomaty w okolice opróżnię jak zacznę z tą visą biegać i wypłacać

Data: 2016-02-03 20:47:57
Autor: Tom N
Nigeryjska zabawa
Kris w <news:685ec706-4249-49e5-adbf-846285824ca1googlegroups.com>:

Wszystkie bankomaty w okolice opróżnię jak zacznę z tą visą biegać i wypłacać

Oni Ci napisali coś o "wysyłką bankomatu", więc bankomat bedziesz miał pod
ręka ;-)

--
'Tom N'

Data: 2016-02-04 02:16:22
Autor: Tomasz Chmielewski
Nigeryjska zabawa
On 02/04/2016 01:58 AM, Kris wrote:
[...]

A pójdź na całość i zafunduj organizację Festiwalu Nigeryjskiego na głównym rynku w twoim mieście :)

Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2016-02-04 21:03:54
Autor: PiteR
Nigeryjska zabawa
J.F. pisze tak:

http://zapodaj.net/a686674a801f2.jpg.html

Hm, jpg raczej bezpieczny, ale teraz strach otwierac rozne zalaczone dokumenty :-)

to nie jpg tylko html :)

a na stronie można sie zarazić np przez Javę nawet w Operze także Javę najlepiej włączać tylko kiedy potrzebna a najlepiej w ogóle nie instalowac jej a Jscript wyłączać przed wejściem na ciepłą stronę.

Ostatnio mnie spamery atakuja jakimis docx  ... chyba nie bez powodu mi to wysylaja ?

to rezerwacja biletów na Seszele no otwórz ;)

--
Piter

w banku bądź czujny jak pies podwójny!

Data: 2016-02-03 20:43:15
Autor: Tom N
Nigeryjska zabawa
Kris w <news:68f6b1b7-6edf-447e-ab7f-691101993653googlegroups.com>:

[...]

Zasugerować, żeby na swój koszt zorganizowali całość i pomniejszyli
odszkodowanie o te koszty. Ba nawet niech zaokrąglą sobie te koszty do 5000.

--
'Tom N'

Nigeryjska zabawa