Nightcrawler

Data: 2015-01-28 18:13:56
Autor: Ghost
Nightcrawler

Użytkownik "cumulonimbus"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54c7e0d9$0$21540$65785112@news.neostrada.pl...

Dla mnie najlepszy film (zeszłego) roku. Aczkolwiek przyznam szczerze, iż za dużo ich nie widziałem :D
Do rzeczy - świetnie zagrany (Gyllenhaal jest w tym filmie tzw. prze-xujem), ładnie sfocony; scenariusz i postaci też prima sort. Dużo smaczków i na koniec spójna teza. Rzadkość ostatnio.
A reżyser debiutant! W punktach, to chyba 8/10

Moze byc.

Data: 2015-01-28 18:37:07
Autor: Qrczak
Nightcrawler

Może obaczę.

Data: 2015-01-28 20:35:52
Autor: Ghost
Nightcrawler

Użytkownik "Qrczak"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:54c91e43$0$2142$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Warto. Z napisami, bo Jake napie...la strasznie szybko czasem.

Nightcrawler