Nihil novi sub sole

Data: 2010-10-06 08:54:36
Autor: Piotr
Nihil novi sub sole
Nie byłem w tym grajszambku kilka miesięcy i widzę, że nic się nie zmieniło. Wałkun dalej udaje 40% polaczka, cyc inteligenta, grześ hetero, a Kawecki warzywo. Ten ostatni czyni to po mistrzowsku. ;-)
Piotr

Data: 2010-10-06 09:05:32
Autor: jadrys
Nihil novi sub sole
  W dniu 2010-10-06 08:54, Piotr pisze:
[...]

Witaj Piotrze. Wiesz przydałoby się parę słów usprawiedliwiających swoja nieobecność.

Data: 2010-10-06 09:27:22
Autor: Piotr
Nihil novi sub sole

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i8h7mo$vl4$1news.onet.pl...
[...]

Och, no wiesz... Powiedzmy, że byłem wyjechany. ;-)

Data: 2010-10-06 10:13:29
Autor: awe
Nihil novi sub sole

Użytkownik "Piotr" <fajfus.1900@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8h8ch$lml$1speranza.aioe.org...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
no pytali sie o Ciebie pare razy
awe

Data: 2010-10-06 12:35:20
Autor: Piotr
Nihil novi sub sole
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8haqj$8um$1news.onet.pl...

no pytali sie o Ciebie pare razy
awe

Pytali? A kto?

Data: 2010-10-06 13:26:35
Autor: awe
Nihil novi sub sole

Użytkownik "Piotr" <fajfus.1900@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8hjd2$g6b$1speranza.aioe.org...
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8haqj$8um$1news.onet.pl...

no pytali sie o Ciebie pare razy
awe

Pytali? A kto?
-- -- -- -- -- -
no ludzie z grupy. ogarnela ich pustka. boukun tez pewnie sie stesknil.
awe

Data: 2010-10-06 15:06:08
Autor: jadrys
Nihil novi sub sole
  W dniu 2010-10-06 09:27, Piotr pisze:

[...]

No bo już pomyślałem że nasze towarzystwo przestało ci odpowiadać.. ale skoro "wyjechany".. - no cóż - na to nie ma mocnych. :-)

Data: 2010-10-06 09:11:40
Autor: boukun
Nihil novi sub sole

From: "Piotr" <fajfus.1900@o2.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Nihil novi sub sole
Date: Wed, 6 Oct 2010 08:54:36 +0200

A co to za fajfus?

boukun

Data: 2010-10-06 09:28:41
Autor: Piotr
Nihil novi sub sole

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8h7q2$ucj$1mx1.internetia.pl...

 A co to za fajfus?

A ty od razu do laski się garniesz? Nic się nie zmieniłaś majne libie halsfrał.

Data: 2010-10-06 09:33:13
Autor: boukun
Nihil novi sub sole

Użytkownik "Piotr" <fajfus.1900@o2.pl> napisał w wiadomości news:i8h8f0$lql$1speranza.aioe.org...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i8h7q2$ucj$1mx1.internetia.pl...

 A co to za fajfus?

A ty od razu do laski się garniesz? Nic się nie zmieniłaś majne libie halsfrał.

No tak, gówna nie należało ruszać. I zaraz misiowi laska w głowie, no to ciągnij głupi Piotrusiu, ssij...

boukun

Data: 2010-10-06 11:03:35
Autor: raff
Nihil novi sub sole
[...]

Witaj Piotr. No w ZOO jak to w ZOO.

R.

Data: 2010-10-06 12:48:56
Autor: rAzor
Nihil novi sub sole
Darz bór! Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:
[...]

A Skalimowski udaje miglanca. Pewnie dlatego, że ścigają go za alimenty. :-)
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-06 12:53:00
Autor: Zahir
Nihil novi sub sole

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i8hk6n$6el$1news.onet.pl...
[...]

Proszę, proszę! Jest i Buła! Co dziś chłopie ćpałeś? Powiedz w końcu jak to jest z tą niby twoją córką. To prawda, że heRsk majstrował przy twojej kobiecie? Hiiiihiiiihahhahahahahaaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-06 13:05:02
Autor: Piotr
Nihil novi sub sole

[...]

A to się nam Heniek zradykalizował...
Coż, lata lecą.

Data: 2010-10-06 16:06:45
Autor: rAzor
Nihil novi sub sole
[...]

Henkowi chyba zdecydowanie szybciej - zachowuje się jak ostatni gówniarz.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-06 16:24:56
Autor: raff
Nihil novi sub sole
[...]

Heniek napisze ksiazke "Od UPRowca do lewaka - moja przemiana", albo "Balagan w mojej glowie"

R.

Data: 2010-10-06 18:35:49
Autor: rAzor
Nihil novi sub sole
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
[...]

Bałagan, powiadasz? Ja bym użył okreslenia "burdel".
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-06 13:13:21
Autor: Polok_Prawdziwy
Nihil novi sub sole
Nie byłem w tym grajszambku kilka miesięcy i widzę, że nic się nie zmieniło. Wałkun dalej udaje 40% polaczka, cyc inteligenta, grześ hetero, a Kawecki warzywo. Ten ostatni czyni to po mistrzowsku. ;-)

Chaaaa...., PIETROSEK....!!!

- gdzieto takdugo psebywołeś, psymkneły ciem, albo kempaniem wyborcom tej
POKRACNEJ ŁONUCY robiłeś...!?

Wis cheby łotym, ze twuj SEF zmysły postradoł ina NARKOTYCNEGO MENCENNIKA siem
robi...?

Ponosik cołki miesionc łokrutnie silne prochy ćpoł, az musiem zfujarecki
zakopciło i rozum wyparowoł...

Ale myślem, ze marwić siem niepotsebujes, bo jesce niejedno wymyśli...

Data: 2010-10-06 13:29:12
Autor: Piotr
Nihil novi sub sole

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:7d75.00000c1c.4cac59d1newsgate.onet.pl...
[...]

Siemka cepeliozo, Jarkacza już wykończyły jakieś "łocioprane guwnym rence". Teraz to już tylko łabedzi śpiew...

Data: 2010-10-06 13:45:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Nihil novi sub sole

> Chaaaa...., PIETROSEK....!!!

Siemka cepeliozo, Jarkacza już wykończyły jakieś "łocioprane guwnym rence". Teraz to już tylko łabedzi śpiew...

Eeeetam..., zarozki "wykońcyły"...

- som siem wykońcył - SWOJOM GUPOTOM...!!!

Psypomnij sem ino wiela razy ci cytowołem diagnozy Hachulskiej Genowefy, wturo
nasym psechologiem i psechyjatrom wioskowym jest:
- "ZCHIMZOFRENIJO" - prendzej, cypuźniej dojść dotego musiało...!

Teroski Ginia godo, ze wniedługim casie POKRAKA wzakładzie zamknintym wylonduje...

Nocuz...,
- nachorubska rady nima....!

PS - a coby ło Polokach niegodać, to zaś takie gupieloki niesom i WARIATA
dożonduw niedopuscom...!

Data: 2010-10-06 14:17:44
Autor: Piotr
Nihil novi sub sole

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:7d75.00000c22.4cac6144newsgate.onet.pl...

> [...]

- nachorubska rady nima....!

PS - a coby ło Polokach niegodać, to zaś takie gupieloki niesom i WARIATA

No przecie mówię, że to "łocioprane guwnem rence". Ale cóż zrobić skoro innych nie ma.

Data: 2010-10-06 19:33:32
Autor: Polok_prawdziwy
Nihil novi sub sole
Piotr wrote:

> [...]

dożonduw niedopuscom...!

No przecie mówię, że to "łocioprane guwnem rence". Ale cóż zrobić skoro

Tofakt...

- a jeślijus jakoweś som, to wpolitykem bawić siem niechcom, abo niemogom...

Nihil novi sub sole