Nihil novi sub sole

Data: 2010-10-06 12:48:56
Autor: rAzor
Nihil novi sub sole
Darz bór! Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:
Nie byłem w tym grajszambku kilka miesięcy i widzę, że nic się nie
zmieniło. Wałkun dalej udaje 40% polaczka, cyc inteligenta, grze¶
hetero, a Kawecki warzywo. Ten ostatni czyni to po mistrzowsku. ;-)
Piotr

A Skalimowski udaje miglanca. Pewnie dlatego, że ¶cigaj± go za alimenty. :-)
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-06 12:53:00
Autor: Zahir
Nihil novi sub sole

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomo¶ci news:i8hk6n$6el$1news.onet.pl...
[...]

Proszę, proszę! Jest i Buła! Co dzi¶ chłopie ćpałe¶? Powiedz w końcu jak to jest z t± niby twoj± córk±. To prawda, że heRsk majstrował przy twojej kobiecie? Hiiiihiiiihahhahahahahaaaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-06 13:05:02
Autor: Piotr
Nihil novi sub sole

[...]

A to się nam Heniek zradykalizował...
Coż, lata lec±.

Data: 2010-10-06 16:06:45
Autor: rAzor
Nihil novi sub sole
[...]

Henkowi chyba zdecydowanie szybciej - zachowuje się jak ostatni gówniarz.
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-06 16:24:56
Autor: raff
Nihil novi sub sole
Darz bór! Użytkownik... he he - Piotr raczył napisać:
Nie byłem w tym grajszambku kilka miesięcy i widzę, że nic się nie
zmieniło. Wałkun dalej udaje 40% polaczka, cyc inteligenta, grześ
hetero, a Kawecki warzywo. Ten ostatni czyni to po mistrzowsku. ;-)
Piotr

A Skalimowski udaje miglanca. Pewnie dlatego, że ścigają go za
alimenty. :-)

A to się nam Heniek zradykalizował...
CoĹĽ, lata lecÄ….

Henkowi chyba zdecydowanie szybciej - zachowuje siÄ™ jak ostatni gĂłwniarz.

Heniek napisze ksiazke "Od UPRowca do lewaka - moja przemiana", albo "Balagan w mojej glowie"

R.

Data: 2010-10-06 18:35:49
Autor: rAzor
Nihil novi sub sole
Darz bór! Użytkownik... he he - raff raczył napisać:
[...]

Bałagan, powiadasz? Ja bym użył okreslenia "burdel".