Nihil novi sub sole

Data: 2010-10-06 13:13:21
Autor: Polok_Prawdziwy
Nihil novi sub sole
Nie byłem w tym grajszambku kilka miesięcy i widzę, że nic się nie zmieniło. Wałkun dalej udaje 40% polaczka, cyc inteligenta, grześ hetero, a Kawecki warzywo. Ten ostatni czyni to po mistrzowsku. ;-)

Chaaaa...., PIETROSEK....!!!

- gdzieto takdugo psebywołeś, psymkneły ciem, albo kempaniem wyborcom tej
POKRACNEJ ŁONUCY robiłeś...!?

Wis cheby łotym, ze twuj SEF zmysły postradoł ina NARKOTYCNEGO MENCENNIKA siem
robi...?

Ponosik cołki miesionc łokrutnie silne prochy ćpoł, az musiem zfujarecki
zakopciło i rozum wyparowoł...

Ale myślem, ze marwić siem niepotsebujes, bo jesce niejedno wymyśli...

Data: 2010-10-06 13:29:12
Autor: Piotr
Nihil novi sub sole

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:7d75.00000c1c.4cac59d1newsgate.onet.pl...
[...]

Siemka cepeliozo, Jarkacza już wykończyły jakieś "łocioprane guwnym rence". Teraz to już tylko łabedzi śpiew...

Data: 2010-10-06 13:45:08
Autor: Polok_Prawdziwy
Nihil novi sub sole

> Chaaaa...., PIETROSEK....!!!

Siemka cepeliozo, Jarkacza już wykończyły jakieś "łocioprane guwnym rence". Teraz to już tylko łabedzi śpiew...

Eeeetam..., zarozki "wykońcyły"...

- som siem wykońcył - SWOJOM GUPOTOM...!!!

Psypomnij sem ino wiela razy ci cytowołem diagnozy Hachulskiej Genowefy, wturo
nasym psechologiem i psechyjatrom wioskowym jest:
- "ZCHIMZOFRENIJO" - prendzej, cypuźniej dojść dotego musiało...!

Teroski Ginia godo, ze wniedługim casie POKRAKA wzakładzie zamknintym wylonduje...

Nocuz...,
- nachorubska rady nima....!

PS - a coby ło Polokach niegodać, to zaś takie gupieloki niesom i WARIATA
dożonduw niedopuscom...!

Data: 2010-10-06 14:17:44
Autor: Piotr
Nihil novi sub sole

Użytkownik "Polok_Prawdziwy" <baca_nowocesny@onet.eu> napisał w wiadomości news:7d75.00000c22.4cac6144newsgate.onet.pl...

> [...]

- nachorubska rady nima....!

PS - a coby ło Polokach niegodać, to zaś takie gupieloki niesom i WARIATA

No przecie mówię, że to "łocioprane guwnem rence". Ale cóż zrobić skoro innych nie ma.

Data: 2010-10-06 19:33:32
Autor: Polok_prawdziwy
Nihil novi sub sole
Piotr wrote:

> [...]

dożonduw niedopuscom...!

No przecie mówię, że to "łocioprane guwnem rence". Ale cóż zrobić skoro

Tofakt...

- a jeślijus jakoweś som, to wpolitykem bawić siem niechcom, abo niemogom...

Nihil novi sub sole