Nik mnie już o nic nie pytał 3/5 - Edward Gier ek(2003)

Data: 2009-08-27 11:56:58
Autor: Neko
Nik mnie już o nic nie pytał 3/5 - Edward Gier ek(2003)
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

W latach 1971-1975 stopa życiowa skoczyła blisko 50%, to było wręcz coś nieprawdopodobnego
http://www.youtube.com/watch?v=EYsoCA5t7jY&feature=related

Taaa... towarzysz boukun zapomnial jakim kosztem ten tzw "dobrobyt"
pojawil sie i jaki byl jego koniec...

Ale o tym towarzysze pokroju boukunow milcza...

Data: 2009-08-27 18:30:00
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:h75lih$aom$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jaki był jego koniec, to każdy rozumny wie, Geremek z nakazu żydomasonerii zainspirował stan wojenny i po latach stagnacji przejęli absolutną władzę nad Polakami.

boukun

Data: 2009-08-28 09:00:29
Autor: Neko
Nik mnie już o nic nie pytał 3/5 - Edward Gier ek(2003)
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Jaki był jego koniec, to każdy rozumny wie, Geremek z nakazu żydomasonerii

Juz calkiem ci odbilo...

Nik mnie już o nic nie pytał 3/5 - Edward Gier ek(2003)