Nik mnie już o nic nie pytał 3/5 - Edward Gierek(2003)

Data: 2009-08-26 22:14:21
Autor: Piotr
Nik mnie już o nic nie pytał 3/5 - Edward Gierek(2003)
Dnia Wed, 26 Aug 2009 21:48:18 +0200, boukun napisał(a):

W latach 1971-1975 stopa życiowa skoczyła blisko 50%, to było wręcz coś nieprawdopodobnego
http://www.youtube.com/watch?v=EYsoCA5t7jY&feature=related

No, to prawda. Właśnie wtedy osiągneliśmy niemiecki poziom
"uradiowienia"  z lat dwudziestych. To był skutek osiągnięć poprzedników Edka, czyli Władka i Bolka (nie
mylić z innym Bolkiem).
Innych wskaźników niemieckich z lat dwudziestych jeszcze wtedy nie
osiągnęliśmy. Ale Cola się pojawiła i amerykanskie filmy... To było
coś, nikt tam nie mówił o importowanych półtuszach, jak jakiś "daun".
Piotr

Data: 2009-08-26 23:36:55
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1fnrne5dmznma$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

To sobie obejrzyj tłuku http://www.tvp.pl/tvpinfo/agrobiznes/wideo/26082009-1210

boukun

Nik mnie już o nic nie pytał 3/5 - Edward Gierek(2003)