Nikczemny atak na Telewizję Narodową..

Data: 2009-08-30 03:50:10
Autor: Tzva Adonai
Nikczemny atak na Telewizję Narodową..
W dniu dzisiejszym nastąpiła kolejna kumulacja ataków na inicjatywę
Pana Eugeniusza Sendeckiego zwaną Telewizją Narodową. Jakiś
niezidentyfikowany osobnik zaczął podszywać się pod Pana Eugeniusza
(ukradł jego jego login) i rozpoczął rozsyłanie prowokacyjnych,
ośmieszających i szerzących zamieszanie komentarzy. Walka z ciekawą
inicjatywą Pana Sendeckiego przybiera coraz bardziej nikczemny i niski
charakter. Po oszczerstwach przyszedł czas prowokacji. Można Telewizję
Narodową lubić lub nie lubić, trudno jednak zaakceptować taką formę
dyskusji jaką w ostatnim czasie zaprezentowali jej wrogowie. Jedno
jest pocieszające - widać, że inicjatywa ta komuś bardzo przeszkadza
skoro budzi taką wściekłość.

http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=2815340

Data: 2009-08-30 03:55:30
Autor: Tzva Adonai
Nikczemny atak na Telewizję Narodową..
OSTRZEZENIE DLA TELEWIZDZOW

Bardzo prosze uzytkownikow YouTube, ogladajacych TELEWIZJE NARODOWA
aby zwrocily uwage na osobe o nicku "eugenuszsendecki" - jest to osoba
podszywajaca sie pode mnie - stosuje bardzo podobny do mojego nick i
ukradla moja fotografie. Dokonujue podlych wpisow, zasiewajacych
niepokoj i rozdzwiek wsrod aktywu TELEWIZJI NARODOWEJ. Bardzo mi
przykro, ze niektorzy ludzie sie tak podle zachowuja.
Gdyby ktos wiedzial - kto to jest - prosze o kontakt. Jednoczesnie
nadmieniam, ze w razie watpliwosci, gdyby sie w internecie pojawialy
dziwne teksty podpisywane czyms przypominajacym moje nazwisko - mozna
weryfikowac ich autorstwo dzwoniac do mnie na nr +48601787407, lub
mailujac - na "endecki@wp.pl".
Bardzo mi przykro. Sendecki

http://forum.fronda.pl/?akcja=pokaz&id=2814903

Nikczemny atak na Telewizję Narodową..