Nikłe pozytywy

Data: 2012-06-18 09:53:23
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikłe pozytywy
Dziś trochę o.  pozytywach Euro. Myślę sobie, że największym pozytywem i wartością wprost nieocenioną jest fakt, iż prezes Kaczyński zamilkł. Cieszę się tego, choć w gruncie rzeczy działam przeciwko sobie. Bo milczący i nie drący z byle powodu ryja prezes, to brak tematów, to posucha, to nuda i coraz mniej atrakcyjny blog. No bo ileż się można znęcać nad tymi wypierdkami w sutannach? Oczywiście jakąś tam aktywnością wykazują się prezesowe pieski i inne usłużne prezesowe lachociągi, ale to też nie to, nie ten rozmach, nie ta skala i entuzjazm też nie ten.

Martwi mnie jedynie fakt, że Brudziński znów nie zrealizował recept na psychotropy i zmiana stanu jest zdrowia jest już widoczna gołym okiem. Staje się niebezpieczny dla otoczenia, ale mam nadzieję, że czterech rosłych pielęgniarzy powinno rozwiązać problem. Tylko, że jak wreszcie zamkną Brudzińskiego (a zamkną), no to kto go zastąpi, kto będzie dyżurnym idiotą PiS? W ogóle jednak pogląd mam taki, że niechaj się już to Euro jak najszybciej skończy, acz prezes niechaj nie wyłazi z dziury, niech dołączy do Brudzińskiego, niech w spokoju odpoczywa w Tworkach albo w Kochanówku, pacjent-emeryt na garnuszku NFZ.?
poniedziałek, 18 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2745-nikle-pozytywy.html

Data: 2012-06-18 09:59:20
Autor: mkarwan
Nikłe pozytywy
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4fdede75$0$1210$65785112news.neostrada.pl...
poniedziałek, 18 czerwca 2012, revelstein
http://revelstein.blox.pl/2012/06/2745-nikle-pozytywy.html

1. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

Jest też zdjęcie, na którym jest biały kot z rudą głową.
Kot ma na głowie kipę(myckę) z gwiazdą Dawida.
http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/173514_100001984580075_7506200_n.jpg
Zdjęcie może sugerować, że revelstein może być bardzo religijnym Żydem,
skoro nawet jego kot nosi kipę z gwiazdą Dawida.

2. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sybaryta, sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota, zawodowy,
narodowości bliżej nie określonej.

3. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Nikłe pozytywy