Nikon D100 - powolne działanie migawki

Data: 2009-09-15 17:58:59
Autor: Lukas
Nikon D100 - powolne działanie migawki
Witajcie,

Czy ktoś z Was zetknął się może z takim przypadkiem? Przy manualnych ustawieniach (z resztą nie tylko) po wciśnieciu spustu migawka zachowuje się jakby strzelała z prędkościa ok 1/2 sekundy niezależnie od wartości ustawionej. Żeby było zabawniej wyciągnąłem moją starą d100 z szafy tego samego dnia kiedy zaobserwowałem ten objaw u kolegi w d200 i mam to samo! Epidemia jakaś czy ja już zapomniałem jak się używa aparatu ?

Pozdrawiam,
Lukas

Data: 2009-09-15 18:47:49
Autor: Lukas

"Lukas" <lukas@pisznagrupe.pl> wrote in message news:h8odk0$i2c$1news.onet.pl...

Epidemia jakaś czy ja już zapomniałem jak się używa aparatu ?

Pomógł reset ustawień- także zamykam temat i pozdrawiam.

Lukas

Data: 2009-09-16 00:00:41
Autor: Kuki
Nikon D100 - powolne działanie migawki

Pomógł reset ustawień- także zamykam temat i pozdrawiam.

Ciekawe to, ale mi reset ustawien kompletnie nie pomogl...walczylem z
ustawieniami tone godzin i nic...
w D200 (nie pamietam jak w D100) jest tak ze mozna ustawic 4 rozne
presety (banki) resetuje ten na ktorym pracuje i nic, poprzelaczalem
sie pomiedzy nimi i dla pewnosci zresetowalem wsio... i nic... ;
( nadal ok 1/2

Nikon D100 - powolne działanie migawki