Nikon D90 - jak przesun±ć datę w EXIF

Data: 2012-07-19 08:36:24
Autor: shaman
Nikon D90 - jak przesun±ć datę w EXIF
Czesc, potrzebuję przesun±ć czas na fotkach z Nikona D90. O dziwo Exifier zupełenie nie widzi danych exif z tych plików (jaki¶ nowszy standard?). Fotek jest sporo więc przydałoby się móc to zrobić wsadowo.
Czy jest jakie¶ inne narzędzie które to umożliwia?

PZDR
Shaman

Data: 2012-07-19 13:31:06
Autor: JDX
On 2012-07-19 10:36,  shaman wrote:
[.....]
O dziwo Exifier zupełenie nie widzi danych exif z tych plików (jaki¶ nowszy standard?).
No ja to tam się nie dziwię, że taki zabytek nie chce działać wg.
oczekiwań. :-) Sprawdzałe¶ ExifTool-a
(http://owl.phy.queensu.ca/~phil/exiftool/)?

Data: 2012-07-19 11:55:54
Autor: shaman
On 2012-07-19 10:36,  shaman wrote:
[.....]
> O dziwo Exifier zupełenie nie widzi danych exif z tych plików > (jaki¶ nowszy standard?). No ja to tam się nie dziwię, że taki zabytek nie chce działać wg.
oczekiwań. :-) Sprawdzałe¶ ExifTool-a
(http://owl.phy.queensu.ca/~phil/exiftool/)?

Exifier to faktycznie dziadek, ale dotychczas działał i niczego więcej nie potrzebowałem. ExifTool wygl±da na mega potwora, prawdziwy kombajn. Pobawię się w domu. Może znajdzie się jakie¶ rozs±dne GUI. W każdym razie dzięki - tego wła¶nie szukałem.

PZDR
Shaman

--

Nikon D90 - jak przesun±ć datę w EXIF