Nikon czy Canon ?

Data: 2009-12-06 20:34:08
Autor: PeKlesyk
Nikon czy Canon ?
Data: 2009-12-07 10:40:51
Autor: Gamariel
Nikon czy Canon ?

Użytkownik "PeKlesyk" <gruszka@wierzbie.pl> napisał w wiadomości news:hfh1kq$9cv$1nemesis.news.neostrada.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=H_H8TOKcfjg

PMK

Najlepszy jest ten gosc z dziarami, co na raz bierze cala butelke pepsi hahaha

Data: 2009-12-07 17:58:57
Autor: PeKlesyk
Nikon czy Canon ?
[...]

najlepiej to sobie przypomniec te flejmy sprzed lat...

ech...

PMK

Data: 2009-12-07 14:52:09
Autor: StaM
Nikon czy Canon ?
> Użytkownik "PeKlesyk" <grus...@wierzbie.pl> napisał w wiadomości
przypomniec te flejmy sprzed lat...

ech...

PMK

uhm pamietam.
StaM

Data: 2009-12-12 18:46:55
Autor: JA
Nikon czy Canon ?
On 2009-12-07 23:52:09 +0100, StaM <arbigerta@googlemail.com> said:

 > Użytkownik "PeKlesyk" <grus...@wierzbie.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Eee tam. Laska się epatuje korpusem N i obiektywem C, ciekawe czy jej pasuje ;)
A gostek chyba szpanuje EOS em 3, bo jakoś tak dziwnie mi ten pryzmat wygląda.

A jak nie załapałem głębszego przekazu, to sorry, ale po tygodniu leżenia z grypką wracam po malutku do siebie.

--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Nikon czy Canon ?