Nikt jeszcze nie zauważył.

Data: 2021-01-04 13:31:48
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
niemcy mają dzisiaj 12,5 raza więcej nieboszczyków niż my. Ze względu na polska rację stanu to za ............. .

Data: 2021-01-04 22:32:37
Autor: u2
Nikt jeszcze nie zauważył.
niemcy mają dzisiaj 12,5 raza więcej nieboszczyków niż my. Ze względu na polska rację stanu to za ............. .

wypierdalaj

Data: 2021-01-04 17:09:30
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
poniedziałek, 4 stycznia 2021 o 22:32:39 UTC+1 u2 napisał(a):
> niemcy mają dzisiaj 12,5 raza więcej nieboszczyków niż my. Ze względu na polska rację stanu to za ............. . >
wypierdalaj
Wodzu prowadź

Data: 2021-01-05 02:14:07
Autor: u2
Nikt jeszcze nie zauważył.
[...]

za mną żydoscy parweniusze:))))))))))))))))))))

Data: 2021-01-05 04:36:18
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
wtorek, 5 stycznia 2021 o 11:59:53 UTC+1 Runt napisał(a):
W dniu 2021-01-05 o 11:12, _Master_ pisze:
> A niemieckie media media już zaczynają atakować UE za OPIESZAŁOŚĆ. > > Jak mnie to uspokaja ;-)
Walisz melisę czy wąchasz kleje?
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Thanks for visiting and have a fantastic day! Keep smilling. All's well that ends well.
tobie Hans daje to
zaobserwowano grupymłodychludziskupiającychsię
wokółstawówkanalizacyjnych,wydobywającychz nich
fekalia, które następnie przekładano do szklanych,
bądź plastikowych pojemników i butelek [36-39]. Jak
ustalono, ekskrementy w zamkniętych opakowaniach
odstawiano na kilka dni do fermentacji, podczas której
wydzielał się toksyczny gaz gromadzący się w gumo-
wych, elastycznych balonach nakładanych na wierzch
pojemników. Po napełnieniu balon wypełniony gazem
zdejmowano z pojemnika, a następnie inhalowano się
odurzającą zawartością, podobnie jak robią to narko-
mani odurzający sięwszelkimiwziewnymispecyfikami
- klejami, rozpuszczalnikami, benzyną [40-42].
Po około 10 sekundach od rozpoczęcia wdychania
gazurozpoczyna się jegonarkotyczne działanie trwają-
ce od 20 minut do godziny [37, 40, 43].Toksyny mają
działanie zarówno euforyczne, jak i halucynogenne;
występują intensywne, realistyczne omamy wzroko-
we i słuchowe [40, 44]. Niektóre źródła donoszą, że
narkotyczne doznania są znacznie silniejsze niż po
zażyciu konopi [44], inne z kolei, że euforyczny po-
czątek działania tychże psychoaktywnych gazów po-
dobny jest do stanów osiąganych po kokainie [37, 38].
Bezpośrednie somatyczne objawy to spadek ciśnienia
tętniczego, obniżenie tętna i spowolnienie oddechu.

Data: 2021-01-05 14:01:48
Autor: Yogi
Nikt jeszcze nie zauważył.
Dnia Tue, 5 Jan 2021 04:36:18 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]
No widzisz głąbie! Maqsz sznase na odejście z tego świata! Skorzystaj. Nikt
po tobie płakać nie będzie a i pozbedziemy się odoru po twoim ścierwie.

Data: 2021-01-05 11:12:17
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.

Data: 2021-01-05 14:04:37
Autor: Yogi
Nikt jeszcze nie zauważył.
Dnia Tue, 5 Jan 2021 11:59:51 +0100, Runt napisał(a):

W dniu 2021-01-05 o 11:12, _Master_ pisze:
A niemieckie media media już zaczynają atakować UE za OPIESZAŁOŚĆ.

Jak mnie to uspokaja ;-)

Walisz melisę czy wąchasz kleje?

Co za głab ten _master_? To chyba klon zenusiu, ubeckiego parobka.

Data: 2021-01-05 14:20:43
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.
To niemiecka i francuska (już) opinia społeczna ;-) ma rację czy nie ma racji? ;)

Data: 2021-01-05 04:04:14
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
wtorek, 5 stycznia 2021 o 11:58:40 UTC+1 Runt napisał(a):
W dniu 2021-01-04 o 22:31, ub-ecka kanalia Zenek Kapelinder pisze:
> niemcy mają dzisiaj 12,5 raza więcej nieboszczyków niż my. Ze względu na polska rację stanu to za ............. . >
Tylko ty zenusiu jesteś taki "bystry! ;-)))) Przyjdzie i na ciebie czas. Przygotuj się. Kop sobie dół. Napełniaj wapnem. Kanalio! Opuścisz na zawsze zagrabione Żydom mieszkanie w kamiennicy. -- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Thanks for visiting and have a fantastic day! Keep smilling. All's well that ends well.
Zdąze się przeziębić na twoim pizdziak vel runt dziura w dupie pogrzebie.

Data: 2021-01-05 14:03:23
Autor: Yogi
Nikt jeszcze nie zauważył.
Dnia Tue, 5 Jan 2021 04:04:14 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]
No widzis głąbie! Skorzystarj z propozycji runta. Świat razem z tobą
pozbędzie się odoru twego ścierwa!

Data: 2021-01-05 14:05:09
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.
Zacznij brać coś na uspokojenie.
Karetki są bardziej potrzebne covidowcom

Data: 2021-01-05 14:13:52
Autor: u2
Nikt jeszcze nie zauważył.
W dniu 05.01.2021 o 14:05, _Master_ pisze:
Zacznij brać coś na uspokojenie.
Karetki są bardziej potrzebne covidowcom

srunt jest w UK, nie w Bolanda:)

Data: 2021-01-05 14:19:49
Autor: Yogi
Nikt jeszcze nie zauważył.
Dnia Tue, 5 Jan 2021 14:13:52 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 05.01.2021 o 14:05, _Master_ pisze:
Zacznij brać coś na uspokojenie.
Karetki są bardziej potrzebne covidowcom

srunt jest w UK, nie w Bolanda:)

OOooo, dyżurne ścierwa się uaktywniły. Ty to chyba jakaś rodzina
Milewskiego co w suwalskich lasach mordował partyzantów. Że tez takie gnidy
jeszcze żyją!

Data: 2021-01-05 14:22:38
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.
A ty przydupasie z jakiego bagna nadajesz?

Będziesz miał jaja i się przyznasz?

Data: 2021-01-05 17:15:43
Autor: u2
Nikt jeszcze nie zauważył.
W dniu 05.01.2021 o 14:22, _Master_ pisze:
A ty przydupasie z jakiego bagna nadajesz?

Będziesz miał jaja i się przyznasz?

srunt nienawidzi wszytkiego co polskie, typowy przydupas hansów:)

Data: 2021-01-06 09:25:11
Autor: Runt
Kupą w idiotów
W dniu 2021-01-05 o 14:19, Yogi pisze:
[...]

u2 to drobny pijaczek, podsuwalski "inszynier" z dyplomem za pół cielaka. Biedy człeczyna. Za czasów PZPR był kimś, a teraz szmaciarz.

-- -

W dniu 2021-01-05 o 17:15, pijaczyna u2 pisze:> W dniu 05.01.2021 o 14:22, _Master_ pisze:
A ty przydupasie z jakiego bagna nadajesz?
Będziesz miał jaja i się przyznasz?
srunt nienawidzi wszytkiego wyłacznie takich durni jak wasza trójca!
;-)))> co polskie, Te, ofiaro przemarszu wojsk sowieckich. ;-))))> typowy przydupas hansów:)z tym idź do zenusia ciotka! ;-))))

-
W dniu 2021-01-05 o 14:04, Yogi pisze:> Dnia Tue, 5 Jan 2021 11:59:51 +0100, Runt napisał(a):

[...]

zenus, master i u2 to jakies szajbusy. mają coś nie tak z mózgami.

--

W dniu 2021-01-05 o 13:04, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:> wtorek, 5 stycznia 2021 o 11:58:40 UTC+1 Runt napisał(a):
[...]

Zdąze się przeziębić Juz jesteś "przeziebiony" zenusiu. Powszechnie
wiadomo, że mózg ci się zlasował i cierpisz na zespół Wernickiego. Łaziłes po smietnikach, podbierałeś kotom żarcie z tacek no i teraz masz.> na twoim pizdziakkoguciku wypatroszony! Jak się miewa twoja zaropiała łechtaczka?> vel runt dziura w dupie kogucie nierosołowy, skąd u ciebie takie zamiłowanie do kichy stolcowej? Czyzby pozostałość z czasów kiedy zasłuzeni nazisci z sowieckich burdeli rozpruwali ci ją obustronnie kilka razy dziennie?>pogrzebie.zenusiu, stoisz nad otwartym grobem. Wskakuj! Wskakuj! Hop! Hop!  Obudź się! Obudź się! ;-))))

-- -

W dniu 2021-01-05 o 13:36, Zenek Kapelinder pisze:> wtorek, 5 stycznia 2021 o 11:59:53 UTC+1 Runt napisał(a):
[...]

Skończ ze sobą zenusiu! skończ! Obudź! Obudź! Rzemienie nie puszczają? ;-))))

--

W dniu 2021-01-05 o 02:07, kanalia Zenek Kapelinder na
pl.misc.budowanie pisze:

Polska to wolny kraj.

Możesz głupot pisać tyle ile chcesz.

No widzisz zenusiu! jesteś wolnym idiotą!

Ale wolność działa w dwie strony.

u ciebie to obustronna kicha stolcowa ;-)))

Inni mogą się z Ciebie nabijać do oporu.

no widzisz zenusiu, korzystam z tego prawa!

Lepszy jesteś od wielu kabaretów.

czego o tobie powiedziec nie można.
jesteś ząłosną kreaturą z kompleksem małego członka.

zapraszam na psp. tutaj nikt nie chce z toba "gadać". ;-))))))

Data: 2021-01-05 14:21:45
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.
W dniu 2021-01-05 o 14:13, u2 pisze:

srunt jest w UK, nie w Bolanda:)

Tam mają nowy szczep. Karetki jeszcze bardziej potrzebne

Data: 2021-01-05 14:18:25
Autor: Yogi
Nikt jeszcze nie zauważył.
Dnia Tue, 5 Jan 2021 14:05:09 +0100, _Master_ napisał(a):

Zacznij brać coś na uspokojenie.
Karetki są bardziej potrzebne covidowcom

A wy towarsiszcz co za ptica? Sowiecki pachołek czy rodzina tej gnide
Wasyla?

Data: 2021-01-05 14:23:46
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.
Skończą Ci się ferie i świat o tobie ZAPOMNI. ;-)

Data: 2021-01-05 14:15:35
Autor: Yogi
Nikt jeszcze nie zauważył.
Dnia Tue, 5 Jan 2021 11:58:37 +0100, Runt napisał(a):

[...]

NJie mam jak sprawedzić czy to ta sama kamiennica których otiec Wasyla
likwidował syjonistów. Pewnie ta bo ta bladź się nie zmnieniła. Nie mamy
już swoich ludzi w Polsce ale sprawiedliwość wymoierzy tej gnidzie Jahwe!

Data: 2021-01-08 21:59:46
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

niemcy mają dzisiaj 12,5 raza więcej nieboszczyków niż my. Ze
względu na polska rację stanu to za ............. .

Mielismy przez 2 miesiace po 2 tys zgonów dziennie zamiast sredniego tysiaca a ty sie cieszysz ze jeden dzien Niemcy maja ponad 1000 zgonów na covid? Serio? Nie dosc ze głupi to jeszcze zawistny? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
by Jenka

Data: 2021-01-08 16:17:01
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
piątek, 8 stycznia 2021 o 22:59:48 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> niemcy mają dzisiaj 12,5 raza więcej nieboszczyków niż my. Ze > względu na polska rację stanu to za ............. .
Mielismy przez 2 miesiace po 2 tys zgonów dziennie zamiast sredniego tysiaca a ty sie cieszysz ze jeden dzien Niemcy maja ponad 1000 zgonów na covid? Serio? Nie dosc ze głupi to jeszcze zawistny? ;-D -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Czy ty jestes normalny, czy tylko listonoszem?" by Jenka
Do tvnu napisz a nie do mnie. Kłamiesz tak że dym z tabletu idzie.. Jesteś kolejnym kandydatem na kandydata na folksdojcze że tak kłamiesz. To o czym napisałeś nigdy nie miało miejsca. Masz rację że czuje niechęć a nawet wrogość do szwabów. Nie kryje się z tym. W moim interesie życiowym jest żeby było ich jak najmniej a najlepiej żeby wcale ich nie było. Cieszyłem się że zaprosili inżynierów i lekarzy. Oznaczało to że za jakiś czas będą mieli spore problemy. I mają problemy. Na szwabskim onanecie pokazali mapkę i podpisali że będziemy mieli problemy z terroryzmem. A na mapce czerwone punkty oznaczające akty terrorystyczne  w niemczech łączą się w cale duże plaszczyzny a u nas żadnej czerwonej kropki. Oczywiście taka czerwona kropka u nas też się pojawi. Ale prawdopodobnie nie jutro albo pojutrze a za kilka a może kilkanaście lat. U nas wcale nie jest bardzo źle. Jesteśmy w Europie na dwudziestym pierwszym miejscu w ilości zgonów na wirusa na milion a w kategorii dużych i bardzo dużych europejskich państw jesteśmy na czwartym miejscu od końca.

Data: 2021-01-09 08:38:00
Autor: Runt
Nikt jeszcze nie zauważył.
W dniu 2021-01-09 o 01:17, KANALIA i BYDLAK Zenek Kapelinder pisze:
[...]

I to jest argument! ;-))))

To o czym napisałeś nigdy nie miało miejsca. Masz rację że czuje niechęć a nawet wrogość do szwabów. Nie kryje się z tym. W moim interesie życiowym jest żeby było ich jak najmniej a najlepiej żeby wcale ich nie było.

Hans ci orał kiche stolcową, a ty nienawidzisz jego prawnuków? Co oni ci zrobili? Masz coś z łbem chłopino! ;-))))

[...]

Jasne. Kraj mlekiem i miodem płynący. Trawa zielona...

Jesteśmy w Europie na dwudziestym pierwszym miejscu w ilości zgonów na
wirusa na milion a w kategorii dużych i bardzo dużych europejskich państw jesteśmy na czwartym miejscu od końca.

Wg jakich statystyk? ;-))))

Data: 2021-01-09 19:20:09
Autor: Sylvio Balconetti
Nikt jeszcze nie zauważył.
Am 09.01.21 um 08:38 schrieb Runt:
[...]

Przedprzedmowcy zepsul sie pewnie kalkulator lub komputer? Jest dluga lista europejskich panstw, ktore sa "lepsze" od Polski jesli chodzi o liczbe zmarlych z powodu koronawirusa. Np. Rumunia, Szwecja, Szwajcaria, Francja, Chorwacja, Wegry, Hiszpania, USA, Bulgaria, UK, Czechy, Wlochy, Slowenia, Belgia... Sa tez mniejsze jak Luksemburg, San Marino, Liechtenstein, Andora... I co z tego?

W Polsce zmarlo 820 osob na 1 milion mieszkancow. Nizsze wartosci maja Niemcy (484), Rosja (421), Ukraina (451), Slowacja (519), Austria (740)...

Ale w koncu co z tego wynika?

Por. https://www.worldometers.info/coronavirus/

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

          /\_/\
( o o )
==_Y_==
  `-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://tinyurl.com/y46gccmw
https://tinyurl.com/y695wkr5
https://tinyurl.com/ycg9spjn
????????????????????????????????????????????????????????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

Data: 2021-01-09 09:59:45
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
> [...]

sredniego tysiaca a ty sie cieszysz ze jeden dzien Niemcy maja
ponad 1000 zgonów na covid? Serio? Nie dosc ze głupi to jeszcze
Do tvnu napisz a nie do mnie.

Własna dupa ledwo mozesz rzadzic a probujesz adresatami mojej wypowiedzi?

Kłamiesz tak że dym z tabletu idzie.
Jesteś kolejnym kandydatem na kandydata na folksdojcze że tak
kłamiesz.

Czekam na merytoryke...

To o czym napisałeś nigdy nie miało miejsca.

Co konkretnie?

[...]
Ale rozumiem ze te wyliczenia biorą się z przyjecia liczby około 30 tysiecy zgonów na covid?
Jezeli tak to te wyliczenia sa o kant dupy rozbic co pokazywałem wielokrotnie.
To sie po prostu nie spina.

Spojrz - srednio z ostatnich 10 lat - 390 tysiecy zgonów rocznie.
W 2020 - 470 tysiecy.
30 tysiecy na covid.
Brakuje 50 tysiecy które to 50 tysiecy zupełnie przypadkowo zmarło w ostatnich 3 miesiacach 2020 roku kiedy to w Polsce rozprzestrzenił i rozszalał sie covid...

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2021-01-09 12:40:43
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
sobota, 9 stycznia 2021 o 10:59:47 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ... >> > niemcy mają dzisiaj 12,5 raza więcej nieboszczyków niż my. Ze >> > względu na polska rację stanu to za ............. . >> Mielismy przez 2 miesiace po 2 tys zgonów dziennie zamiast >> sredniego tysiaca a ty sie cieszysz ze jeden dzien Niemcy maja >> ponad 1000 zgonów na covid? Serio? Nie dosc ze głupi to jeszcze >> zawistny? ;-D >>
> [...]
Jest Leżajsk, jest dobrze. Był Leżajsk, jest mi niedobrze.
Pokazywać to sobie możesz do oporu. Jak byś jeszcze nie manipulował przy pokazywanu. Wiele razy jeśli nie prawie zawsze pokazywałaś że jeśli fakty nie zgadzają się z Twoimi wizjami to trzeba naciągać fakty. Raptem te Twoje 50 tysięcy to wzrost o trochę więcej niż 10%. Oczywiście w przypadku pojedynczych osób sa pojedyncze tragedie. Należy jednak sobie zadać pytanie czy wielu tych tragedii można było uniknąć. Oczywiście że można było. Wystarczyło od początku pandemii utrzymywać wysoki reżim higieniczny. Najbardziej poszkodowana grupa byli ci co w DPSach byli. Ludzie w takich miejscach są praktycznie ubezwłasnowolnieni. I jeśli chorowali i umierali to znaczy że zarazili ich ci co mieli się nimi opiekować. Wirusem trudno się zarazić. Gdyby było inaczej to nie było by już sklepów spożywczych i aptek bo ci co w nich pracowali dawno by umarli. W związku z czym jak ktoś się zaraza i w efekcie tego umiera to znaczy że na prawie 100% nie przestrzegał prostych zasad takich jak utrzymanie dystansu, noszenie maseczki i mycie rąk. Nie mam w zakresie obowiązków żałowania głupich ludzi umierających dlatego że rąk nie myli. Ci co umarli nadplanowo bo służba zdrowia źle działała nie są ofiarami systemu a morderców co ignorowali i dalej ignorują nakazy higieniczne. Maseczki, dystans i mycie rąk są prawie tak samo skuteczne jak szczepionki. Ludzie a w zasadzie podludzie i potencjalni mordercy doprowadzili do rozregulowania służby zdrowia. I w efekcie śmierci wielu ludzi bo mieli problemy z dostępem do służby zdrowia. To nie rzad zabija ludzi. Zabijają ich ci co chodzą w sklepach z wystawionymi z maski nosami, chodzący do rówieśników na imprezy, łażący po galeriach i odwiedzający potem rodziców i dziadków.  Większość tych co umarła i umrze zrobi dobrze reszcie społeczeństwa. Społeczeństwo bez głupich ma większe szanse na normalny rozwoj. Przy okazji odciąża trochę system emerytalny.

Data: 2021-01-10 09:37:46
Autor: Runt
Nikt jeszcze nie zauważył.
W dniu 2021-01-09 o 21:40, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:
 Większość tych co umarła i umrze zrobi dobrze reszcie społeczeństwa. Społeczeństwo bez głupich ma większe szanse na normalny rozwoj. Przy okazji odciąża trochę system emerytalny.

Czas i byś ty "zrobił dobrze" społeczeństwu! Świat bez ciebie będzie piękniejszy! Tak kanalio! Skacz do dołu z wapnem ty bydlaku! Wcześniej przetnij sobie pęciny i się podpal! No co kanalio! Masz sklerozę? Zrób to czego życzysz innym! Bądź bohaterem!

Data: 2021-01-10 00:50:11
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.

Data: 2021-01-10 00:51:33
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
> [...]
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Thanks for visiting and have a fantastic day! Keep smilling. All's well that ends well.
Ja ci pizdziak vel runt dziura w dupie nie życzę tylko radzę.. Podpal się w proteście to cały świat o tobie usłyszy.

Data: 2021-01-10 10:24:26
Autor: Runt
Nikt jeszcze nie zauważył.
[...]

a ja ci zenusiu tez nie życzę tylko ardzę. Obyś żył długo, zagłodzony i leżał we własnych odchodach. ;-))))

Data: 2021-02-20 11:59:44
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
[...]

https://klubjagiellonski.pl/2021/02/08/polska-75000-zgonow/

Statystyka całkowitej liczby zgonów wyraźnie pokazuje, że znaleźliśmy się w niechlubnej czołówce państw z największą liczbą ofiar pandemii. Widać to, gdy spojrzymy zarówno na liczbę ponadprzeciętnych zgonów w 2020 r. na milion mieszkańców (tu spośród kilkunastu państw gorszy wynik osiągnęła Bułgaria)

--
Pozdrawia... Budzik
Jestem mały Talibanek, mam  granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

Data: 2021-02-20 06:03:53
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
sobota, 20 lutego 2021 o 12:59:49 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę i wąglika probóweczkę. Raz, dwa, trzy, dziś Allacha spotkasz Ty
Czy z wyjątkiem wytłumaczenia że miałeś delirke jak to pisałeś masz jeszcze jakieś dane. Może być onet.

Data: 2021-02-20 19:49:17
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Czy z wyjątkiem wytłumaczenia że miałeś delirke jak to pisałeś
masz jeszcze jakieś dane. Może być onet.

Twoje umiejetnosci czytania ze zrozumieniem sa na poziomie twojej kultury osobistej - zero ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Demokracja prowadzi do dyktatury"

Data: 2021-02-20 14:43:12
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
sobota, 20 lutego 2021 o 20:50:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Demokracja prowadzi do dyktatury" Platon
Chodzi ci o to niezwykle wiarygodne źródła
Witamy na stronie Klubu Jagiellońskiego. Jesteśmy republikańskim i niepartyjnym stowarzyszeniem, które próbuje oddziaływać na politykę w duchu troski o dobro wspólne.
Mnie tam rybka jakich masz idoli, głupi słucha głupich. Nie żebym się przypierdalal. Znasz historię ze twojej ulubienicy Grecie teksty pisali?t Albo czy zauważyłeś że w całej Polsce powodzie bo wody jest za dużo?

Data: 2021-02-21 07:00:00
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
> [...]

niepartyjnym stowarzyszeniem, które próbuje oddziaływać na
politykę w duchu troski o dobro wspólne. Mnie tam rybka jakich

Podważasz dane? Pisze o tym wiele zrodeł, mozesz wybrać sobie inne.
Wiec nie dyskutuj jak debil tylko, skoro uwazasz ze dane sa fałszywe, podaj prawidłowe, na których ty opierasz swoje oceny.

Nie żebym się przypierdalal.
Znasz historię ze twojej ulubienicy Grecie teksty pisali?t Albo
czy zauważyłeś że w całej Polsce powodzie bo wody jest za dużo?

Ty z tych ktorzy uwazaja ze jak chce ci sie pic i w tym momencie dostaniesz z armatki w ryj to znaczy ze ktos ci pomogł?
I mi zarzucasz brak czytania ze zrozumieniem? Ale jaja.
Dziekuje ci za te jakze merytoryczna dyskusje, kłamco i oszczerco.

--
Pozdrawia... Budzik
"Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

Data: 2021-02-20 23:43:14
Autor: Sylvio Balconetti
Nikt jeszcze nie zauważył.

[...]

Wspominalem juz gdzies o tzw. nadumieralnosci, a wiec porownywano umieralnosc w ostatnich latach przed pandemia i w ubieglym roku. Dla Polski wyszla "nadwyzka" 73.710. To jest 18,1%.
Dla ciekawosci w Niemczech rowniez zauwazono wyzsza umieralnosc w roku 2020, ale byla ona nizsza niz w Polsce i wynosila 40.973 czyli 4,4%.

Czy Niemcy boja sie mniej chodzic do lekarzy, isc do szpitala, a moze sa zdrowsi niz Polacy? A moze sluzba zdrowia jest lepsza?
--
[...]

https://tinyurl.com/yyobd2ju

????????????????????????????????????????????????????????????????????

Kiedy śnieg pada, Czarnecki do kabrioleta wsiada (przysłowie filipińskie).

Data: 2021-02-21 11:05:09
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.
W dniu 2021-02-20 o 23:43, Sylvio Balconetti pisze:
Czy Niemcy boja sie mniej chodzic do lekarzy, isc do szpitala, a moze sa zdrowsi niz Polacy? A moze sluzba zdrowia jest lepsza?

Dobre pytanie.

Niemiec zarabia powiedzmy 4x tyle co Polak.

Jest oczywistym że ma łatwiejszy dostęp do opieki zdrowotnej nawet jak ta państwowa zawodzi.

Dlaczego Niemców ma tyle umierać co Polaków?

ODPOWIEDZ

Data: 2021-02-21 10:51:24
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.
My to wszyscy wiemy KOCIE ;-)

To jest skutek polityki lokdałnów którą rządy w tym polski zaaplikowały na epidemię grypopochodną.

Tak się kończy leczenie dżumy cholerą w oparciu o religię covidową i kłamliwe testy.

Dla przypomnienia:

Nie istnieje wyizolowany wirus Covid-19 wg dotychczasowych standardów.
Istniej zbiór tkanek uznawany za taki WZÓR.

Testy są nienaukowe prowadzące do wyniku pozytywnego pod wpływem zmiany liczby namnażania...

Istnieje przynamniej 4 coronawirusy które krążą po ludziach co roku i powodują test DODATNI...
Dlatego jest tylu CHORYCH ZARAŻONYCH BEZOBJAWOWYCH

GENERALNIE KAMIENI KUPA!

Data: 2021-02-21 05:21:09
Autor: Astralny Rębajło
Nikt jeszcze nie zauważył.
 Budzik napisał(a):

Zaczeto budowac szpitale tymczasowe ale oczywiscie za pozno.

I za chwilę zmiana nuty na: "narodowy stoi pusty", stoi pusty a koszta rosną.
Budzik = odlot.

Data: 2021-02-21 14:14:41
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
Użytkownik Astralny Rębajło astralny.rebajlo@gmail.com ...

Zaczeto budowac szpitale tymczasowe ale oczywiscie za pozno.

I za chwilę zmiana nuty na: "narodowy stoi pusty", stoi pusty a
koszta rosną. Budzik = odlot.

Chciałbym zrozumiec twoja argumentacje.
Mogłbys sprobowac przedstawic ja w dwóch trzech zdaniach ale merytorycznie.
W szczegolnosci co podwazasz? Nadmiarowe zgony, dane z gusu czy moze sposób zarzadzania szpitalami tymczasowymi?

Dasz rade czy spierdolisz z rozmowy tak jak ostatnio?

Data: 2021-02-25 10:16:10
Autor: Astralny Rębajło
Nikt jeszcze nie zauważył.
Budzik napisał(a):

Chciałbym zrozumiec twoja argumentacje. Mogłbys sprobowac przedstawic ja w dwóch trzech zdaniach ale merytorycznie.

Szpital postawiony i były kwiki, że stoi i się kurzy, tylko koszta lecą.
Z drugiej strony Budzik:   "ale oczywiscie za pozno"

Rozumisz? Sprzeczna argumentacja = brak argumentów = pokokokowcy są niepoważni = pajacują = adekwatne sondaże.

Data: 2021-02-25 19:28:57
Autor: A. Filip
Nikt jeszcze nie zauważył.
Astralny Rębajło <astralny.rebajlo@gmail.com> pisze:
Budzik napisał(a):

[...]

Sprowadza się do dwóch kwestii:
1) Czy tworzenie "rezerwy miejsc w szpitalach" *wtedy* było sensowne a
przynajmniej było w granicach sensownego nadmiaru ostrożności?
2) Ile dałoby się zrobić taniej?

Bo dwie czy trzy akcje "wolnych mediów" po linii jak to chorego na kowid
do szpitala nie przyjęli z braku miejsc (i zmarł) jakoś mi się zapamiętały.

--
A. Filip : Big Tech Brother is watching you.

Data: 2021-02-25 19:59:48
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
[...]

Masowe zgony zaczeły sie na samym poczatku pazdziernika.
Szpital tymczasowy na narodowym otwarto na poczatku listopada, pierwszy pacjent to bodaj 05.11 a jeszcze wtedy szpital nie był w pełni gotowy.
W Poznaniu tymczasowy otwarto bodaj w połowie grudnia...

Wiec jezeli uwazasz ze to nie było zbyt pozno to fajnie jakbys to jakos uzasadnił.

A co do obłozenia szpitala na narodowym to rzeczywiscie temat którego nie rozumiem. Sa rozne głosy od takich ze było mało ale nie wiadomo dlaczego, przez takie ze było mało bo stadion sie srednio nadawał na szpital bo takie ze szpital był prawie pełen.
Ktore sa prawdziwe?

Pamietajac karetki jezdzace od szpitala do szpitala w pazdzierniku wydawałoby sie ze rzeczywiscie szpitale tymczasowe powinny być pełne pacjentów, chociazby tych z lzejszym przebiegiem.
Problem polega na tym ze wtedy dopiero zabierano sie za ich organizacje.

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2021-02-21 06:15:59
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
niedziela, 21 lutego 2021 o 13:58:11 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...
> My to wszyscy wiemy KOCIE ;-) > > To jest skutek polityki lokdałnów którą rządy w tym polski > zaaplikowały na epidemię grypopochodną. > > Tak się kończy leczenie dżumy cholerą w oparciu o religię covidową > i kłamliwe testy. > > Dla przypomnienia: > > Nie istnieje wyizolowany wirus Covid-19 wg dotychczasowych > standardów. Istniej zbiór tkanek uznawany za taki WZÓR. > > Testy są nienaukowe prowadzące do wyniku pozytywnego pod wpływem > zmiany liczby namnażania... > > Istnieje przynamniej 4 coronawirusy które krążą po ludziach co > roku i powodują test DODATNI... > Dlatego jest tylu CHORYCH ZARAŻONYCH BEZOBJAWOWYCH > > > GENERALNIE KAMIENI KUPA!
Od pazdziernika nikt sie nie przejmował bezobjawowymi. Testy robiono tylko objawowo chorym, leczono tylko objawowych a i z tym był kłopot. Zaczeto budowac szpitale tymczasowe ale oczywiscie za pozno. Od pazdzernika do grudnia zmarło 80-90 tysiecy ludzi wiecej niz umiera zwykle. Wez nie pierdol o grypopochodnej chorobie bo znow wychodzisz na debila który ma lepsze rzeczy na głowie niz przygotowac sie do dyskusji.
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)
W następnych latach będzie umierało mniej i się wyrówna. Branża pogrzebowa padnie bo niedawno czytałem na Onecie że jest mniej pogrzebów. To jak w następnych latach będzie jeszcze mniej to grabarze pójdą na zasiłki dla bezrobotnych.

Data: 2021-02-22 10:59:57
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
[...]

Znam juz twoje stanowisko na ten temat.
Pytanie czy ono jest cały czas aktualne, bo najpierw pisałes ze wyrowna sie w 2021, teraz piszesz ze w nastepnych latach (oczywiscie nie okreslajac juz ram bo moznaby twoje wypociny sprawdzic za jakis czas)

Co do pogrzebow - gdybys czytajac ten artykuł zrozumiał cos z niego to bys wiedział ze branza pogrzebowa w nastepnych latach nie ma sie czego obawiac.

No ale do tego byłaby potrzebna umiejetnosc czytania ze zrozumieniem.

Np:
- Pogrzeby COVID-owe wyglądają zupełnie inaczej. Zwłoki osób, które umierają na COVID-19, nie mogą być przygotowane w sposób właściwy, czyli nie mogą być umyte, ubrane, są składane do worków bez możliwości ubrania. Worek jest dezynfekowany, później zwłoki są składane w kolejny worek, znowu dezynfekcja i do trumny, która jest zamykana i dezynfekowana. Nie ma możliwości otwierania trumny przed pochówkiem - opisuje Robert Czyżak.

Te obostrzenia, jak również ograniczenia w liczbie osób uczestniczących w pogrzebie mogły wpłynąć na to, że wydatki na pogrzeby spadły.

- Najczęściej rodziny wybierają znacznie tańsze trumny, oprawa kwiatowa jest dużo uboższa, nie ma również możliwości organizacji styp - wymienia prezes PIBP. - Wydatki związane z pochówkiem spadły częstokroć nawet o kilkadziesiąt procent.

Jak wylicza, sumarycznie zarobki były porównywalne z tymi z 2019 roku przy zdecydowanie wyższej liczbie pogrzebów - o ok. 70 tys., czyli ok. 15 proc., i większej liczbie czynności wykonywanych przy przygotowywaniu pochówków.

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2021-02-22 13:27:34
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
poniedziałek, 22 lutego 2021 o 12:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Cieszą się w Niu Jorku dzieci, pan Bin Laden do nich leci. On prezentów ma bez liku, dl każdego po wągliku."
Zastanawiam się kiedy wprost napisałem że w 2021 nadmiarowe zgony z 2020 zostaną odrobione. Im dłużej się zastanawiam tym bardziej jestem pewny że nie napisałem wprost że to będzie w 2021. W związku z czym mam prośbę. Daj linka do tego co wtedy napisałem.  Nie cytuj mnie, chodzi o całość, również o kontekst.

Data: 2021-02-22 21:59:56
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
[...]

Ty jestes Zenus geniuszem, serio.
10 razy rozmawialismy na ten temat, ba, nawet wykreciłes kota ogonem mowiac ze wcale nie miałes tego na mysli tylko nieprecyzyjnie sie wyraziłes a teraz twierdzisz ze nie tylko nie miałes tego na mysli ale nawet tego nie powiedziałes? ;-DDD
Super!

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2021-02-24 13:41:35
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
poniedziałek, 22 lutego 2021 o 22:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski
Nie interesuje mnie ile razy rozmawiałeś. Chwilowo proszę o tekst na którym się opierasz. Ten że w tym roku będzie na tyle mniej zgonów że nadrobią nadwyżkę z zeszłego roku.

Data: 2021-02-25 05:59:50
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie interesuje mnie ile razy rozmawiałeś.

RozmawialiSMY! :)
Ty to przeciez potwierdzałes, ze nieprecyzyjnie sie wyraziłes.
A teraz stwierdziłes ze własciwie to w ogole tego nie powiedziałes?
To moze tylko miałes na mysli?
;-DDD

Chwilowo proszę o tekst
na którym się opierasz. Ten że w tym roku będzie na tyle mniej
zgonów że nadrobią nadwyżkę z zeszłego roku.

Wybacz ale musisz sam zrobic porzadek ze swoja głowa co powiedziałes, czego nie powiedziałes, co miałes na mysli, czego nie miałes a co powiedziałes nieprecyzyjnie.
Jak czegos nie powiedziałes to mow od razu ze nie powiedziałes bo jak dochodzisz do tego po miesiacu czy dwóch to brzmi to lekko zatrwazajaco.
W razie czego, jak to było w dowcipie, psychiatra pietro wyzej.

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2021-02-25 02:05:56
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
czwartek, 25 lutego 2021 o 07:10:02 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran
Tak jak sądziłem, złapany za jaja chcesz uciec. Wygląda na to że cały czas oszukiwales twierdząc że powiedziałem czego nie powiedziałem. Bo jak by było inaczej to najmniejszym problemem było by danie linka do tego co napisałem.

Data: 2021-02-25 15:59:48
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
[...]

Dokładnie Zenku, oszukiwałem... (uwaga, to była ironia)
A ty tez oszukiwałes potwierdzajac i mowiac ze nieprecyzyjnie sie wyraziłes?

Czy ciebie juz pojebało do reszty?

Data: 2021-02-25 09:53:14
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
czwartek, 25 lutego 2021 o 16:59:51 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Demokracja prowadzi do dyktatury" Platon
Oszukiwałes i nie była to ironia. Jeśli nie dajesz linka to znaczy że się boisz ośmieszenia. Nie bój się. I tak od dawna jesteś śmiesznym manipulantem.

Data: 2021-02-25 18:59:48
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Oszukiwałes i nie była to ironia. Jeśli nie dajesz linka to znaczy
że się boisz ośmieszenia. Nie bój się. I tak od dawna jesteś
śmiesznym manipulantem.

Zmanipulowałem twój mozg! ;-DDD
Przyznałes sie do czegos co sam nie wiesz czy zrobiłes. Bosko ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2021-02-25 13:36:01
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
czwartek, 25 lutego 2021 o 19:59:52 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń. Jest tylko zupełnie inne..." William Shakespeare
Hahahaha. Dawaj tego linka albo przeproś.

Data: 2021-02-26 05:59:47
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Hahahaha. Dawaj tego linka albo przeproś.

W tym tonie to podejrzewam nawet we własnej chacie nie mozesz sie odzywac. :)
Ale przykro mi - mam lepsze rzeczy do roboty niz szukanie twoich wypowiedzi sprzed 2 czy 3 miesiecy.

--
Pozdrawia... Budzik
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

Data: 2021-02-26 05:28:14
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
piątek, 26 lutego 2021 o 06:59:49 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
"Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka" Francois La Rochefoucauld
Czyli przegrałeś walkowerem. Było do przewidzenia ze nie znajdziesz czegoś czego nie ma. Oczywiście nie przeprosisz za to że kłamałaś. Wiejskie chamy nie przepraszają. Postaram się przypominać ci od czasu do czasu że kłamałaś.

Data: 2021-02-26 13:59:47
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Czyli przegrałeś walkowerem.

Zenku, jeżeli chcesz do tematu podejsc poważnie to pieniadze są na stole. Ale ty wolisz internetowe pyskówki.
Było do przewidzenia ze nie
znajdziesz czegoś czego nie ma.

W twojej głowie? A chuj wie co tam siedzi.
Musisz sam poszukac dlaczego cały czas nie protestowałes a teraz nagle sie obudziłes ze 3 miesiace temu mowiłes przeciez coś innego.
Juz ci mowiłem - jezeli masz takie problemy ze swoja głowa to szybciutko do psychiatry.

Oczywiście nie przeprosisz za to
że kłamałaś.

Ja cie Zenus nie kłamałem. Moze okłamala cie własna głowa, nie moj problem.

Wiejskie chamy nie przepraszają.

Nareszcie jakas autorefleksja.

Postaram się
przypominać ci od czasu do czasu że kłamałaś.

Przestan pierdolic jak baba z magla i pamietaj - zakład lezy na stole.
Jezeli naprawde chcesz udowodnic kto miał racje.
Tylko pamietaj, z pizdami ktore wyceniaja swoja racje na 10% trzeba odrobinke inaczej rozmawiac. Jezeli chcesz wrocic do kwestii zakładu - zapraszam.
Jezeli chcesz kontynuowac te rozmowe odwracajac kota ogonem - to juz na kozetce u lekarza.
EOT.

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2021-02-26 06:29:20
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
piątek, 26 lutego 2021 o 14:59:49 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
> Oczywiście nie przeprosisz za to > że kłamałaś.
Ja cie Zenus nie kłamałem. Moze okłamala cie własna głowa, nie moj problem. > Wiejskie chamy nie przepraszają. Nareszcie jakas autorefleksja.
> [...]
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
("""""""""") /"
W chuja cię robiłem utwierdzając w jakimś durnym wymyślonym przez ciebie kłamliwym scenariuszu. Jeśli nie potrafisz mi wybić oczu tym 2021 rokiem to znaczy że cały czas kłamałaś. Będę ci przypominał o tym od czasu do czasu, jak będzie okazja bo jej nie będzie, jak będę miał kaprys albo nie będę miał kaprysu. Chcesz się założyć to zakładaj sie z takimi jak ty, nie posiadającymi zdolności honorowych do robienia zakładów.

Data: 2021-02-21 12:57:44
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Data: 2021-02-21 19:35:47
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.
Jesteś nieźle przygotowany przez medialną propagandę ;-)

A tak od siebie coś sam z głowy? ;-)

Data: 2021-02-21 18:59:58
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
Użytkownik _Master_ Master@z.pl ...

Jesteś nieźle przygotowany przez medialną propagandę ;-)

A tak od siebie coś sam z głowy? ;-)

Medialna propagande? Kiedy od października pisałem o zgonach to media nic o tym nie mowiły.
Jakies pojedyncze pisały ale naprawde na palcach jednej reki.

Do dzis mało sie mowi o skali tego zjawiska.
Znaczy wspomina sie ze duzo ludzi umiera ale tak konkretnie jaka to skala to srednio.
I dopiero teraz zaczyna sie pisac jak wypadamy na tle innych europejskich krajów.

Wiec moze zamiast zastanawiac sie skad w mojej głowie to co napisałem to odnies sie merytorycznie (wiem, trudne słowo) do tego co ewentualnie chciałbys skomentowac.

Ale rozumiem, ze jak juz przyznałes wczesniej, nie masz na to czasu zeby merytorycznie podchodzic do dyskusji. Po prostu pleciesz trzy po trzy, powtarzasz to co usłyszałes bez sprawdzania etc.
I ty mi zarzucasz propagande?
Osiołku powtarzajacy, a jakze, po mediach bzdurke o szczepionkach z jednej serii?

Reasumujac - po chuj zaczynasz rozmowe której zapewne znowu nie skonczysz?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

Data: 2021-02-21 15:14:40
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
niedziela, 21 lutego 2021 o 19:59:59 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik _Master_ Mas...@z.pl ...
> [...]
Kiedy od października pisałem o zgonach to media
Poprawiłeś mi humor takim tekstem. Ty Budzik kurier jesteś, taki współczesny odpowiednik tragarza. Media to mogą mówić o tym co pisał premier, jakiś profesor od wirusów itp. Ale nie co  tragarz pisał. Na dodatek tragarz co podwyżkę cen piwa podkreślił pisząc o niej dużymi literami. Nie wylewanie za kołnierz to raczej hobby tragarzy i niezadowoleni mogą z podwyżki alkoholu być.

Data: 2021-02-22 10:59:57
Autor: Budzik
Nikt jeszcze nie zauważył.
> [...]

jak stara pomarszczona cyganka to i mnie wolno co jakis czas
naciagnac troche rzeczywistosc." (c) Zenek Kapelinder złapany na

Jak pieknie wylosowała sie sygnaturka :))))))

[...]

Ty to mi Zenku poprawiasz humor za kazdym razem kiedy nieudolnie probujesz pisac o rzeczach o ktorych nie masz zielonego pojecia z moja praca włącznie :)))

Ale zeby było jasne - ja nie sugerowałem ze premier ma mowic o tym co ja pisze - jezeli tak to zrozumiałes to kłania sie umiejetnosc czytania ze zrozumieniem :-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

Data: 2021-02-22 22:30:44
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.
W dniu 2021-02-21 o 19:59, Budzik pisze:
Kiedy od października pisałem o zgonach

Przejrzyj sobie wypowiedzi Konfederacji nawet z przed października.

Oni przynajmniej co jakiś czas występują w mediach ;-)

Data: 2021-01-09 00:47:50
Autor: Sylvio Balconetti
Nikt jeszcze nie zauważył.
Am 08.01.21 um 22:59 schrieb Budzik:
[...]

Napisalem wczesniej, ze to dokladnie 3,57 razy wiecej jesli wezmie sie pod uwage liczbe ludnosci obu krajow. Tylko Jankesi szybciej schodza, ale boukun uwaza, ze to sie tez nadrobi.

Nie chce mi sie robic porownan z innymi krajami (UK, Francja, Wlochy, Brazylia itd.), wiec moze kolega ze Swidnicy sprobuje?
Polecam tez statystyki niemieckie (Robert-Koch-Institut), ktore pokazuja, ze korona szaleje glownie w b. NRD graniczacym z Polska i Czechami. Bawaria tez na pograniczu (PL, CZ i A) ma hotspots - ludzie jezdza na narty i zakupy, wiec cos przywoza. Poza tym podobno ponad 80% to pensjonariusze domow starcow.

https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c454480e823b17327b2bf1d4/page/page_1/

Data: 2021-02-20 05:09:17
Autor: Astralny Rębajło
Nikt jeszcze nie zauważył.
4kogu...@gmail.com napisał(a):
niemcy mają dzisiaj 12,5 raza więcej nieboszczyków niż my. Ze względu na polska rację stanu to za ............. .

"ż"/DE media mają piać i budować wrażenie grozy kiedy w PL
jest 12.5x więcej trupa. Jak u niemca jest więcej - co to za nius?
Nikt tego nie kupi, nie ma sensacji.

Nikt jeszcze nie zauważył.