Nikt jeszcze nie zauważył.

Data: 2021-01-04 22:32:37
Autor: u2
Nikt jeszcze nie zauważył.
niemcy mają dzisiaj 12,5 raza więcej nieboszczyków niż my. Ze względu na polska rację stanu to za ............. .

wypierdalaj

Data: 2021-01-04 17:09:30
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
poniedziałek, 4 stycznia 2021 o 22:32:39 UTC+1 u2 napisał(a):
> niemcy mają dzisiaj 12,5 raza więcej nieboszczyków niż my. Ze względu na polska rację stanu to za ............. . >
wypierdalaj
Wodzu prowadź

Data: 2021-01-05 02:14:07
Autor: u2
Nikt jeszcze nie zauważył.
[...]

za mną żydoscy parweniusze:))))))))))))))))))))

Data: 2021-01-05 04:36:18
Autor: Zenek Kapelinder
Nikt jeszcze nie zauważył.
wtorek, 5 stycznia 2021 o 11:59:53 UTC+1 Runt napisał(a):
W dniu 2021-01-05 o 11:12, _Master_ pisze:
> A niemieckie media media już zaczynają atakować UE za OPIESZAŁOŚĆ. > > Jak mnie to uspokaja ;-)
Walisz melisę czy wąchasz kleje?
-- Runt Oculum pro oculo dentem pro dente! Thanks for visiting and have a fantastic day! Keep smilling. All's well that ends well.
tobie Hans daje to
zaobserwowano grupymłodychludziskupiającychsię
wokółstawówkanalizacyjnych,wydobywającychz nich
fekalia, które następnie przekładano do szklanych,
bądź plastikowych pojemników i butelek [36-39]. Jak
ustalono, ekskrementy w zamkniętych opakowaniach
odstawiano na kilka dni do fermentacji, podczas której
wydzielał się toksyczny gaz gromadzący się w gumo-
wych, elastycznych balonach nakładanych na wierzch
pojemników. Po napełnieniu balon wypełniony gazem
zdejmowano z pojemnika, a następnie inhalowano się
odurzającą zawartością, podobnie jak robią to narko-
mani odurzający sięwszelkimiwziewnymispecyfikami
- klejami, rozpuszczalnikami, benzyną [40-42].
Po około 10 sekundach od rozpoczęcia wdychania
gazurozpoczyna się jegonarkotyczne działanie trwają-
ce od 20 minut do godziny [37, 40, 43].Toksyny mają
działanie zarówno euforyczne, jak i halucynogenne;
występują intensywne, realistyczne omamy wzroko-
we i słuchowe [40, 44]. Niektóre źródła donoszą, że
narkotyczne doznania są znacznie silniejsze niż po
zażyciu konopi [44], inne z kolei, że euforyczny po-
czątek działania tychże psychoaktywnych gazów po-
dobny jest do stanów osiąganych po kokainie [37, 38].
Bezpośrednie somatyczne objawy to spadek ciśnienia
tętniczego, obniżenie tętna i spowolnienie oddechu.

Data: 2021-01-05 14:01:48
Autor: Yogi
Nikt jeszcze nie zauważył.
Dnia Tue, 5 Jan 2021 04:36:18 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]
No widzisz głąbie! Maqsz sznase na odejście z tego świata! Skorzystaj. Nikt
po tobie płakać nie będzie a i pozbedziemy się odoru po twoim ścierwie.

Data: 2021-01-05 11:12:17
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.

Data: 2021-01-05 14:04:37
Autor: Yogi
Nikt jeszcze nie zauważył.
Dnia Tue, 5 Jan 2021 11:59:51 +0100, Runt napisał(a):

W dniu 2021-01-05 o 11:12, _Master_ pisze:
A niemieckie media media już zaczynają atakować UE za OPIESZAŁOŚĆ.

Jak mnie to uspokaja ;-)

Walisz melisę czy wąchasz kleje?

Co za głab ten _master_? To chyba klon zenusiu, ubeckiego parobka.

Data: 2021-01-05 14:20:43
Autor: _Master_
Nikt jeszcze nie zauważył.
To niemiecka i francuska (już) opinia społeczna ;-) ma rację czy nie ma racji? ;)

Nikt jeszcze nie zauważył.