Nikt nie będzie nam dymać Orła Białe go

Data: 2011-12-23 00:27:06
Autor: leszek niewiadomski
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białe go
Am 23.12.2011 00:25, schrieb leszek niewiadomski:
"SiĂłdma okupacja, jedenasty zabĂłr,

Znów nam hańbią Orła, pragną stępić Pazur.

Żydzi i komuchy, geje i masoni,

słuchajcie uważnie - oto głos z przepony:

Nikt nie będzie nam bezkarnie

i bezwstydnie, wszem i wobec,

lżyć, upadlać, lekceważyć,

kalać, szmacić i centralnie

dymać Orła Białego,

dymać Orła Białego, cha-cha, boom!".

Tymon Tymański

Popieram.

ln.

Sorry, zapomnialem link.
http://wyborcza.pl/2029020,75480,10820130.html?sms_code=

ln.

Data: 2011-12-23 01:05:07
Autor: Obserwator
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego
Pan sie zapozna z nastepujacymi informacjami na temat zniewazania symboli
narodowych, bo widze, ze jest pan niedoinformowany.

Skoro pan taki odwazny, to prosze sprobowac zniewazyc na jakims forum
niemieckim, ich symbole narodowe.

1. Podstawowe przepisy oraz tłumaczenia niektórych niemieckich przepisów
karnych Strafgesetzbuch (StGB),

§ 90a. Znieważenie państwa i jego symboli

http://www.adwokat-niemcy.net/page19.html

2. Znieważenie flagi ( na ktorej jest godlo)

Znieważenie, niszczenie, uszkadzanie lub usuwanie Flagi Polski to występek
zagrożony kar± grzywny, kar± ograniczenia wolno¶ci albo kar± pozbawienia
wolno¶ci do roku. Art. 137 § 1 Kodeksu karnego w tym samym zakresie obejmuje
ochron± godło, sztandar, chor±giew, banderę, flagę lub inny polski znak państwowy.

3. Odpowiedzialno¶ć karna, Co grozi za zniewazanie symboli narodowych, nie
tylko polskich?

Kodeks karny przewiduje karę nie tylko za znieważenie tych najważniejszych
symboli, ale także innych znaków państwowych. I tak, ten, kto publicznie
znieważa, niszczy, uszkadza lub usuwa godło, sztandar, chor±giew, banderę,
flagę lub inny znak państwowy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolno¶ci
albo pozbawienia wolno¶ci do roku.

Co więcej, polskie przepisy karne przewiduj± również karę dla tych, którzy
znieważaj± lub niszcz± znaki państwa obcego, wystawione publicznie przez
przedstawicielstwo tego państwa lub  na zarz±dzenie polskiego organu władzy.

http://prawo-karne.wieszjak.pl/ciekawostki/286832,Co-grozi-za-zniewazenie-flagi.html

4. Gazerta: Za znieważenie flagi lub godła można trafić na rok do więzienia

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/464366,za_zniewazenie_flagi_lub_godla_mozna_trafic_na_rok_do_wiezienia.html

Data: 2011-12-23 09:10:29
Autor: leszek niewiadomski
Am 23.12.2011 02:05, schrieb  Obserwator:
[...]

§ 90a Verunglimpfung des Staates und seiner Symbole

Przeczytalem i bardzo sie przestraszylem.
Na szczescie inni tez sie chyba boja?
Np.
http://tinyurl.com/c4cjqm9
http://tinyurl.com/ce3qmrx
oraz http://tinyurl.com/bw2m2v4

Have a good day
ln.

Data: 2011-12-23 14:11:45
Autor: Obserwator
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisał(a):
> [...]
>
> § 90a. Znieważenie państwa i jego symboli

§ 90a Verunglimpfung des Staates und seiner Symbole

Przeczytalem i bardzo sie przestraszylem.

Dalej pan nie rozumie o co chodzi?
Trzeba miec wyczucie i znac granice zartow. Ten wierszyk ktory pan zacytowal
te granice przekracza. To juz jest zniewazanie. A wywiad do ktorego  pan podal link, swiadczy o tym czlowieku. Niesamowicie ubogi poziom intelektualny.

Francuzi i Amerykanie tez zartuja, ale maja WYCZUCIE:

http://tinyurl.com/cucpqp6

http://tinyurl.com/6ornsws

A tak zartuja prymitywy polskie:

http://www.poland.us/strona,25,9077,0.html

Have a good day

Dzieki.

Data: 2011-12-23 07:28:08
Autor: gabinka27
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego
On 23 Gru, 15:11, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> napisał(a):

> [...]

pan podal link, swiadczy o tym czlowieku. Niesamowicie ubogi poziom intelektualny.

Francuzi i Amerykanie tez zartuja, ale maja WYCZUCIE:

Zgodnie z twoim odsyłaczem możemy zobaczyć sobie co¶ takiego

http://atmosphera.com.pl/viewtopic.php?f=46&t=383

Problem w tym,ze "Prawdziwi Polacy" jakikolwiek żart w obrębie symboli
narodowych uważaj± za ¶więtokradztwo. Polski patriotyzm w ich wydaniu
musi być ponuro nadęty, smutny a najlepiej martyrologiczny tak jak
zacięte i posępne s± gęby ich przywódców. Chciałbym kiedy¶ aby w
Polsce można było przeżywac patriotyczne wydarzenia z rado¶ci± i
humorem. Takim dla mnie wzorcem zachowań patriotycznych jest  Last
night of the Proms, kiedy cała Anglia z rado¶ci± i dum± jednoczy się
wykonuj±c patriotyczne utwory. Nie brakuje elementów humorystycznych i
nikomu to nie przeszkadza.
Tu mała próbka
http://www.youtube.com/watch?v=rB5Nbp_gmgQ

Chociaż będzie trudno bo niemal wszystkie polskie utwory patriotyczne
napisane s± w smutnych molowych tonacjach, nawet nasz hymn

Data: 2011-12-23 16:10:05
Autor: Obserwator
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego
gabinka27@wp.pl napisał(a): Zgodnie z twoim odsyłaczem możemy zobaczyć sobie co¶ takiego

atmosphera.com.pl/viewtopic.php?f=46&t=383

***********************************

to nie jest zgodne z moimi odczuciami. Nie jestes mna. To jest zgodne z TWOIMI
odczuciami:)
[...]

tendencyjne, zlosliwe i bzdurne insynuacje. Nie mozna porownywac angielskiego
patriotyzmu do poskiego, bo W. Brytania jest krajem wolnym i suwerennym a w
Polsce tepi sie patrotyzm z ogromna zaciekloscia, wiec Polacy sa wyczuleni na
perfidne ataki w ktorych specjalizuje sie GW i postkomunistyczne masmedia.

W Wielkiej Brytani i innych panstwach (nawet z III swiata, taka sytuacja NIE
ISTNIEJE z jaka mamy obecnie do czynienia w Polsce.

Prosze sobie porownac hymny Wielkiej Brytanii, Japonii i Izraela. To sa
przyklady na smutnych hymnow:

http://www.youtube.com/watch?v=h0vvzTkWy_o&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=opXBGErqAo8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=h2rFYOj8Dzs

...z hymnami Francji, USA, Niemiec, Rosji http://www.youtube.com/watch?v=95Vad8v_nZU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Mj8zxqyhNL0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=744iUb-HOVo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=C9888pVQYcI&feature=related

....i Polski. Polski Hymn jest jednym z najpiekniejszych, pelnych optymizu i
wiary, Hymnem RADOSNYM i przepojonym WITALNOSCIA polskiego narodu !

http://www.youtube.com/watch?v=TYq9fNLwzkI

Data: 2011-12-23 08:36:22
Autor: zbig
[...]

Ta sytuacja, której piszesz zalęgła się  i istnieje jedynie w waszych
mozgach.  Żyjecie w jakim¶ jebanym matrixie. Ja podobnie jak wielu
moich przodków ¶piewałem "Ojczyznę woln± racz nam wrócić panie"
wtedy , gdy taki był stan faktyczny. A jak to się mierzy ? A to w ten
sposób, że kiedy Polska nie była wolna to za takie ¶piewy mozna było
zarobic pał± po grzbiecie a wcze¶niej jeszcze kulke w łeb. Dzi¶ w
wolnej Polsce , kazdy może sobie wygadywac, wypisywac i wy¶piewywac
najbardziej debilne rzeczy i włos mu za to z głowy nie spadnie.

[...]

Doradzam czytanie ze zrozumieniem. Nie napisałem, że nasz hymn jest
smutny, tylko, ze jest napisany w smutnej molowej tonacji jak inne
polskie utwory patriotyczne

Data: 2011-12-23 17:15:05
Autor: Obserwator
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): (....) wycinam, bo nie mam zamiaru cytowac przesyconych nienawiscia do Polakow
i Polski tekstow.

Natomiast polecam ten tekst i nagranie z Klubu Ronina:

*Bestie maj± się ¶wietnie. Spotkanie autorskie Tadeusza Płużańskiego

(czyli nazywajmy rzeczy PO IMIENIU !)

&#8222;Ja nie mam w±tpliwo¶ci co to byli za ludzie &#8211; z jednej strony byli mordercy,
a z drugiej ofiary. (&#8230;) Oni cały czas funkcjonuj± w obiegu publicznym, maj±
się ¶wietnie i ¶miem twierdzić, że wpływaj± na rzeczywisto¶ć i nasz± ¶wiadomo¶ć.

 My czasami nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale oni naprawdę s± wszędzie,
potomkowie tychże bestii &#8211; w polityce, w mediach, w biznesie&#8221; &#8211; mówił Tadeusz
Płużański, autor ksi±żki &#8222;Bestie. Mordercy Polaków&#8221; na spotkaniu w Klubie Ronina

&#8222;Jest to ksi±żka o mordercach Polaków: o pani Wolińskiej, panu Fejginie, panu
Stefanie Michniku i o wielu innych podobnych im zbrodniarzach, którzy w latach
40. i 50. mordowali Polaków. Nigdy nie zostali z tego rozliczeni i ich działalno¶ć nigdy nie została
opisana. Tę lukę wypełnia Tadeusz Płużański&#8221; &#8211; mówił prowadz±cy spotkanie
Rafał Ziemkiewicz.

Ksi±żkę poprzedziły reportaże i teksty drukowane w gazetach.
Na pytanie, jakie były przyczyny jej napisania, autor odpowiedział, że jednym
z motywów było zobowi±zanie wobec ojca &#8211; Tadeusza Płużańskiego &#8211; oficera AK i
więĽnia Stuthoffu a po wojnie współpracownika rotmistrza Pileckiego. Tadeusz Płużański junior opowiadał, że kilkunastoosobowa grupa rotmistrza
Pileckiego, w któr± zaangażował się również jego ojciec, działała dwa lata, do
roku 1947 i jej celem nie była walka zbrojna. Grupa głównie prowadziła działalno¶ć polityczno-propagandow±: zbierała
informacje o wszystkim, co działo się w kraju i przekazywała je gen. Andersowi.

&#8222;Interesowała ich działalno¶ć bezpieki, mieli nawet swojego człowieka w
Ministerstwie Bezpieczeństwa Publicznego. Zbierali informacje o szkolnictwie, harcerstwie, transporcie. Cała grupa
została aresztowana po wpadce na skutek działalno¶ci kapusia&#8221; &#8211; mówił Płużański. Po ¶ledztwie, w czasie którego członkowie grupy byli bici i torturowani, a
następnie procesie, zapadły trzy wyroki ¶mierci: dla rotmistrza Witolda
Pileckiego, Tadeusza Płużańskiego i Marii Szel±gowskiej. Ówczesny prezydent Bolesław Bierut zamienił dwa wyroki ¶mierci na karę
dożywotnego więzienia. Trzeci wyrok wykonano &#8211; na Mokotowie został zabity
rotmistrz Pilecki.

&#8222;Nie było żadnego plutonu egzekucyjnego. Strzelał jeden człowiek metod±
sowieck±, katyńsk±, w tył głowy. Nazywał się Piotr ¦mietański &#8211; to jest jeden z bohaterów, oczywi¶cie
negatywnych, mojej ksi±żki. Ten cały aparat stalinowski, czy to ten kat ¦mietański, czy sędziowie,
prokuratorzy, ¶ledczy s± po prostu bestiami. To s± osoby, które mordowały Polaków i dla nich nie powinno być żadnej taryfy
ulgowej, zarówno w sensie prawnym, jak i moralnym. Moim zadaniem jest nazywanie rzeczy po imieniu, bo ja nie mam w±tpliwo¶ci co
to byli za ludzie. Z jednej strony byli mordercy, a z drugiej ofiary&#8221; &#8211; mówił
Tadeusz Płużański w Klubie Ronina.

Autor &#8222;Bestii&#8221; starał się dotrzeć do wszystkich jeszcze żyj±cych osób
zaangażowanych w proces rotmistrza Pileckiego i jego ojca. Między innymi
opowiadał, jak był oszukiwany przez uczestnicz±cego w procesie sędziego
Łapińskiego, który starał się zdj±ć z siebie odpowiedzialno¶ć za bezprawne
wydanie wyroków ¶mierci. Sędzia odwoływał się na przykład do tego, że nie mógł odmówić wzięcia udziału
w procesie. Jak się okazuje po prze¶ledzeniu losu sędziów, którzy odmawiali
uczestnictwa w procesach pokazowych, nie byli za takie odmowy szykanowani.
Łapiński próbował też tłumaczyć się, że to była jedna jedyna, przypadkowa
sprawa, podczas gdy autor dotarł do dokumentów mówi±cych o tym, że wyroków
¶mierci wydanych przez Łapińskiego na AK-owcach i innych członkach podziemia
niepodległo¶ciowego mogła być ponad setka.

&#8222;Łapiński brał udział w tzw. s±dach na kółkach, objazdowych, ja to nazywam
trybunałami ¶mierci. JeĽdził sobie prokurator z sędzi± i na miejscu w jakiej¶
szkole lub remizie brali ludzi i ich s±dzili, bez żadnych ¶wiadków, bez żadnej
obrony. Na ogół wyrok zapadał jeden i wykonywano go bardzo szybko&#8221; &#8211; opisywał
Płużański karierę zawodow± jednej z &#8222;bestii&#8221;.

Autor mówił, że żaden z negatywnych bohaterów jego ksi±żki nie dokonał
ekspiacji, nie przeprosił za to, co zrobił, wszyscy albo kłamali, albo szli w
zaparte, że nie mieli wyboru.      &#8222;Ci ludzie w dzisiejszej Polsce, wła¶ciwie przez 22 lata, mog± spać
spokojnie, im się nic złego nie dzieje. Jednym z w±tków ksi±żki jest to, że ten system stalinowski nie został w Polsce
rozliczony, nie został os±dzony, ani s±downie, ani wła¶ciwie nie został do
końca potępiony. Ja mam wrażenie, że tzw. odwilż 56 roku powiedziała więcej o zbrodniach tego
systemu stalinowskiego niż my dzisiaj.           To jest co¶ niebywałego. (!!!!!)

Żaden z sędziów i prokuratorów stalinowskich nie został w Polsce os±dzony&#8221; -
zauważył Płużański.

Mówił, że tematyka stalinowskich &#8222;bestii&#8221; jest w obecnej Polsce niemile
widziana i podał tego przyczyny: &#8222;Ja piszę w >bestiach< gdzie ci ludzie
trafili po 56 roku. Piszę też o ich rodzinach, o ich dzieciach i wnukach. I okazuje się, że oni
cały czas funkcjonuj± w obiegu publicznym, maj± się ¶wietnie i ¶miem
twierdzić, że wpływaj± na rzeczywisto¶ć i nasz± ¶wiadomo¶ć. My czasami nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale oni naprawdę s± wszędzie,
potomkowie tychże bestii &#8211; w polityce, w mediach, w biznesie. No i jak takim ludziom może zależeć na tym, żeby takie tematy poruszać.(?!?!)

Podczas sesji pytań z sali autor odniósł się m.in. do wywołanej przez Marię
Dłużewsk± kwestii cmentarza na Pow±zkach Wojskowych: &#8222;To jest co¶ niebywałego,
jak tam się ofiary z katami mieszaj±. Tam leży Łapiński, sędzia Badecki ze sprawy Pileckiego, ale też i ¶ledczy. Ja to z przerażeniem tam chodzę. (&#8230;) Z niezrozumiałych dla mnie powodów ofiary
mordów stalinowskich nie maj± cały czas swoich grobów. Jest ta słynna ł±czka, kwatera >Ł< ale to jest miejsce symboliczne wył±cznie.
Ci ludzie nie maj± swoich grobów: czy Pilecki, czy Fieldorf, czy Łupaszka,
masa osób, wspaniałych bohaterów. Oni po 22 latach wolnej Polski nie doczekali się tego, żeby zrobić ekshumację
na tych Pow±zkach. Nie wiem, kto za to odpowiada, ale wydaje mi się to sprawa
skandaliczna.&#8221;

.... jego bratanek "senator" Borowski składa na nim kwiatki... Zamiast kamyki
- ale gdy w Sejmie zarzucono mu życiorys, to nawet PO-trafił wyprzeć się
stryjka; a PO-tem został zmurszałkiem - teraz za¶ PO-wygrywał warszawskie
wybory, o ironio losu! O tem-PO-ra, o mores!...

http://blogpress.pl/node/10878

Data: 2011-12-23 09:36:29
Autor: zbig
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego
On 23 Gru, 18:15, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

(....) wycinam, bo nie mam zamiaru cytowac przesyconych nienawiscia do Polakow
i Polski tekstow.

Natomiast polecam ten tekst i nagranie z Klubu Ronina:

Co ty mi tu wyjeżdzasz z jakim¶ klubem pierdzistołka Ziemkiewicza,
który do 1989 roku palcem w bucie nie kiwn±ł, zeby te rzeczy o których
piszesz kiedykolwiek ujrzały ¶wiatło dzienne ( teraz zbywa to zwykłym,
ze mu wstyd za to). O tych i innych sprawach wiedziałem już w latach
70 z wydawnictw niezależnych. a w latach 80 -tych brałem udział w
podziemnym kolportażu  tego typu wydawnictw za co groziło co najmniej
więzienie. I ty mnie będziesz siurku uczył patriotyzmu???

Data: 2011-12-23 19:36:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:167ef1a0-5cfb-4391-8c59-0d8140adc25au6g2000vbg.googlegroups.com...
wrote:
[...]

Im dalej od wojny - coraz więcej kombatantów.
Nawet Jaru¶ jest bojownikem tamtych czasów!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-23 22:12:42
Autor: leszek niewiadomski

wrote:
[...]

To ze kombatantow przybywa to nic dziwnego, bo nawet Pilsudski z tego sie smial. Zastanawiajace jest ze ci kombatanci z odzysku tak na powaznie wszystko traktuja. Miejmy nadzieje, ze nic sie nie odmieni i pozostana przy swojej gadaninie. Gdyby urodzili sie z wiek wczesniej to mogliby swoje frustracje i fobie lepiej rozladowac. Zrobiliby porzadek z roznymi szydercami, malkontentami i protestantami.
ln.

Data: 2011-12-23 21:28:35
Autor: Obserwator
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisał(a):
To ze kombatantow przybywa to nic dziwnego, bo nawet Pilsudski z tego sie smial.

Pilsudski sie smial juz z bolszewikow? To prawda, nawet ich pogonil:)

Data: 2011-12-24 01:57:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jd2rq3$17u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przyzwyczajenie jest drug± natur±. Fobie także. Marynarzowi po trzech miesi±cach rejsu wszystko z kobiet± się kojarzyło. Ty bez rejsu masz okre¶lone skojarzenia i reagujesz jak pies Pawłowa.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-24 02:34:27
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
> [...]

Przyzwyczajenie jest drug± natur±. Fobie także. Marynarzowi po trzech miesi±cach rejsu wszystko z kobiet± się kojarzyło. Ty bez rejsu masz okre¶lone skojarzenia i reagujesz jak pies Pawłowa.

jakie przyzwyczajenie? o czym pieszecie Idzikowski?

 Czyz Marszalek nie pogonil bolszewikow? Ale znowu przylezli i zniewolili Polske na 50 lat i teraz po przepoczwarzeniu sie rzekomych kapitalistow, udaja demokratow i rozkladaja oraz z niszcza Polske nadal.

Prosze sobie sprawdzic archiwum google i przypomniec sobie, kto reaguje jak pies Pawlowa na kazda krytyke PO oraz kto wszedzie widzi pisiakow na tej grupie, mimo, ze ich tu jest jak na lekarstwo.

Z totalitarystami i klamcami nie da sie normalnie rozmawiac, wiec dlatego pisowcy te grupe omijaja szerokim lukiem.

Ponownie prosze o wiecej LOGIKI przy komentowaniu cudzych wypowiedzi, bo sie kompromitujecie, Idzikowski.

Data: 2011-12-23 10:09:23
Autor: zbig
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

(....) wycinam, bo nie mam zamiaru cytowac przesyconych nienawiscia do Polakow
i Polski tekstow.

Natomiast polecam ten tekst i nagranie z Klubu Ronina:

Co¶ mi wcięło odpowiedĽ więc napisze jeszcze raz a dobitnie.
Co mi tu wyjeżdżasz z jakim¶ zafajdanym  klubem pierdzistołka
Ziemkiewicza. I jak jeszcze mieli czelno¶c  się nazwać " Klub Ronina"!
Czyli kogo¶ w rodzaju wojownika, obecnie bez przydziału. Ten pan nawet
palcem w bucie nie kiwn±ł przed 89 r., zeby tego typu rzeczy ujrzały
¶wiatło dzienne. Do czego zreszta się ze wstydem przyznaje.
 Ja o tych sprawach wiedziałem juz w latach 70- z literatury
niezależnej. W latach 80 brałem udział w podziemnym kolportażu za co
groziło co najmniej więzienie.W swoich najlepszych młodych latach nie
miałem szans na paszport i groziło mi relegowanie ze studiów. I ani ty
ani ziemkiewicz nie będa mnie uczyli patriotyzmu bo to jest zarazem
¶mieszne, podłe i głupie.

Data: 2011-12-23 19:24:43
Autor: u2
W dniu 2011-12-23 19:09, zbig pisze:
 W latach 80 brałem udział w podziemnym kolportażu za co
groziło co najmniej więzienie.

Nic nadzwyczajnego. Nie masz sie czym chwalic. Kolejny styropianowy
bohater wodzony za nos przez tw bolka :)

Data: 2011-12-23 19:31:32
Autor: u2
W dniu 2011-12-23 19:24, u2 pisze:
[...]

Z tamtego okresu pamietam kilku kozakow, ktorzy rzeczywiscie walczyli z
komuna. Sadzilem ze taki p. Bujak tez do nich sie zaliczal. Teraz mam
jednak niejakie watpliwosci ;)

Data: 2011-12-23 19:40:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4ef4c90a$0$1458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

==================================

Nie wierz nikomu. Tylko bracia Kaczyńscy walczyli o wolno¶ć i demokrację. Inni - to podszywańcy.

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-23 19:37:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:cd7b1ff4-d98e-490b-bb82-487165be3a6dy7g2000vbe.googlegroups.com...
wrote:
[...]

=========================

Aż strach się bać!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-23 22:15:41
Autor: Obserwator
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a): Co¶ mi wcięło odpowiedĽ więc napisze jeszcze raz a dobitnie.
Co mi tu wyjeżdżasz z jakim¶ zafajdanym  klubem pierdzistołka
Ziemkiewicza

zafajdanym klubem? Jeszcze na razie mozna w Polsce zakladac kluby dyskusyjne,
ktore nie zaklada postkomunistyczna bezpieka:)

A tu krotko o tym nowym klubie prawicowym:

*Rafał Ziemkiewicz założył Klub Ronina. &#8222;Rzeczpospolita&#8221; pisała wtedy o tej
inicjatywie: &#8222;Jego nazwa oznacza w tradycji japońskiej rycerza słusznej sprawy
nieznajduj±cego żadnego wodza, któremu warto byłoby służyć. Ziemkiewicz
dodaje: &#8211; W IV RP to los szczególnie bliski patriotom i konserwatystom. Trafna
diagnoza: konserwaty¶ci nie maj± dzisiaj w Polsce swojej partii. S± roninami.*

Ten pan nawet
palcem w bucie nie kiwn±ł przed 89 r., zeby tego typu rzeczy ujrzały
*********************************

...rozumujac przez analogie, to wspolczesni historycy, nie powinni zajmowac sie np. o Juliuszu Cezarze, bo nie nalezeli do grupki senatorów ktora
uknuła spisek przeciwko niemu.

Gratuluje logiki rozumowania.

Ponadto dlaczego przyczepiles sie akurat Ziemkiewicza, skoro w linku jest mowa
o ksiazce napisanej przez syna zolnierza AK - Tadeusza Płużańskiego

pt. *Bestie maj± się ¶wietnie* ?

[...]

I na koniec, nie piernicz czlowieku ze byles w Solidarnosci jako autentyczny
opozycjonista. O ile w ogole byles. Boukun tez podobno byl:)
W sieci mozna rozne klamstwa wypisywac o sobie, ale ludzi ocenia sie po wpisach.

Twoje wpisy zaprzeczaja twoim twierdzeniom o rzeczywistej walce z komuna.

Data: 2011-12-24 06:20:58
Autor: gabinka27
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego
On 23 Gru, 23:15, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

W Solidarno¶ci nie byłem bo byłem za młody. Nie byłem działaczem
podziemia w jakiej¶ pierwszej linii. Ot czasami do stawałem jak±¶
bibułe do rozkolportowania na uczelni albo na dzielnicy, czy
przewoziłem samochodem prase podziemn±. Nie byłem nikim ważnym, ale po
dupie mogłem dostać. Jak mnie przesłuchiwało SB to nie mieli o tym
pojecia , ci±gali mnie w innej sprawie. Ale nawet takie drobne epizody
s± dla mnie bardzo wazne, bo ¶wiadcz± o tym, że umiałem pokonac strach
i będę z tego dumny do końca życia. ¦miesz± mnie a zarazem irytuj±
obecne nawoływania do wlki zw ładz±, która rzekomo niewoli obywateli.
Za grosz ładu , składu i zwykłej przyzwoito¶ci. A już deprecjonowanie
takich zasłużonych ludzi jak wałęsa, Bujak i inni ¶widzy jedynie o
kompleksie strachliwych cicho siedz±cych pierdzistołków.

Data: 2011-12-24 14:40:13
Autor: Obserwator
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego
gabinka27@wp.pl napisał(a): ¦miesz± mnie a zarazem irytuj±
[...]

mnie smiesza tacy jak ty. Zalosne.

Data: 2011-12-24 18:01:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego

Użytkownik <gabinka27@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:1d34b24a-7283-4166-96e6-56326348e1f8a17g2000yqj.googlegroups.com...
wrote:
[...]

Maj± doskonały i niedo¶cigniony wzór: prezes PiS. Prze¶cign±ć go nie mog± ale pragn± się chociaż zbliżyć.
--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2011-12-23 19:56:37
Autor: jadrys
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białe go
W dniu 2011-12-23 17:36, zbig pisze:

Ta sytuacja, ktĂłrej piszesz zalÄ™gĹ‚a siÄ™  i istnieje jedynie w waszych
moich przodków śpiewałem "Ojczyznę wolną racz nam wrócić panie"
wtedy , gdy taki był stan faktyczny. A jak to się mierzy ? A to w ten
sposób, że kiedy Polska nie była wolna to za takie śpiewy mozna było
zarobic pałą po grzbiecie a wcześniej jeszcze kulke w łeb. Dziś w
wolnej Polsce , kazdy może sobie wygadywac, wypisywac i wyśpiewywac
najbardziej debilne rzeczy i włos mu za to z głowy nie spadnie.

To raczej ty, zbigu żyjesz w jakimś "jebanym matriksie". Wystarczy spojrzeć do kodeksów karnych, PRLu i tego dzisiejszego żeby stwierdzić że ten obecnie obowiązujący jest bardziej restrykcyjny dla wolności słowa niż tamten.

Data: 2011-12-23 20:00:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd2it7$e3q$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jadryś! Ocknij się i przestań głupoty wypisywać, bo hadko czytać!

Data: 2011-12-23 23:21:17
Autor: jadrys
[...]

I powiedział Bodzio co wiedział.. Jak zwykle ślepy na fakty. Wielokrotnie aresztowany w PRLu w swojej podświadomości za śpiewanie piosenek drażniących tamte władze...

Data: 2011-12-24 02:01:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd2us0$r18$2node2.news.atman.pl...

[...]

Co najwyżej za pijackie awantury! "Styropianowcem" nie byłem. i nie przypisuję sobie nienależnych mi zasług jak nie przymierzając prezes i inni.

Data: 2011-12-25 11:22:38
Autor: jadrys
[...]

Dobre chociaĹĽ i to ĹĽe nie pozujesz tak jak boukun w weterana walki z komunÄ…..

Data: 2011-12-25 11:43:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd6tf6$pba$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dlatego mam zdrowy i nieskażony pogląd na rzeczywistość, która mnie otacza.

Data: 2011-12-24 06:08:12
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 20:00:30 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:jd2it7$e3q$1node2.news.atman.pl...
[...]

To raczej ty, zbigu żyjesz w jakim¶ "jebanym matriksie". Wystarczy  spojrzeć do kodeksów karnych, PRLu i tego dzisiejszego żeby stwierdzić  że ten obecnie obowi±zuj±cy jest bardziej restrykcyjny dla wolno¶ci  słowa niż tamten.

Jadry¶! Ocknij się i przestań głupoty wypisywać, bo hadko czytać!

Nic z tego to u niego wrodzone.

--
stevep

Data: 2011-12-23 16:27:05
Autor: Obserwator
Prosze zwrocic uwage, na slowa hymnu niemieckiego !

Niemcy, Niemcy ponad wzsystko.!!

http://www.youtube.com/watch?v=744iUb-HOVo&feature=related

Jest to najbardziej nacjonalistyczny hymn na swiecie !

Data: 2011-12-23 04:55:31
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 00:27:06 leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid>  napisał(a):

Am 23.12.2011 00:25, schrieb leszek niewiadomski:
"Siódma okupacja, jedenasty zabór,

Znów nam hańbi± Orła, pragn± stępić Pazur.

[...]

Sorry, co to za debil przytacza takie kretyństwo?

--
stevep

Data: 2011-12-23 07:27:14
Autor: rAzor
Użytkownik - stevep napisał:
Sorry, zapomnialem link.
http://wyborcza.pl/2029020,75480,10820130.html?sms_code=

ln.

Sorry, co to za debil przytacza takie kretyństwo?

Jaki¶ platformiany debil cytuje innego debila - Tymańskiego.

Data: 2011-12-23 16:16:57
Autor: stevep
Dnia 23-12-2011 o 07:27:14 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):

Użytkownik - stevep napisał:
[...]