Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego

Data: 2011-12-23 00:25:55
Autor: leszek niewiadomski
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białego
"Siódma okupacja, jedenasty zabór,

Znów nam hańbią Orła, pragną stępić Pazur.

Żydzi i komuchy, geje i masoni,

słuchajcie uważnie - oto głos z przepony:

Nikt nie będzie nam bezkarnie

i bezwstydnie, wszem i wobec,

lżyć, upadlać, lekceważyć,

kalać, szmacić i centralnie

dymać Orła Białego,

dymać Orła Białego, cha-cha, boom!".

Tymon Tymański

Popieram.

ln.

Data: 2011-12-23 00:27:06
Autor: leszek niewiadomski
Am 23.12.2011 00:25, schrieb leszek niewiadomski:
[...]

Sorry, zapomnialem link.
http://wyborcza.pl/2029020,75480,10820130.html?sms_code=

ln.

Data: 2011-12-23 01:05:07
Autor: Obserwator
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
Pan sie zapozna z nastepujacymi informacjami na temat zniewazania symboli
narodowych, bo widze, ze jest pan niedoinformowany.

Skoro pan taki odwazny, to prosze sprobowac zniewazyc na jakims forum
niemieckim, ich symbole narodowe.

1. Podstawowe przepisy oraz t³umaczenia niektórych niemieckich przepisów
karnych Strafgesetzbuch (StGB),

§ 90a. Zniewa¿enie pañstwa i jego symboli

http://www.adwokat-niemcy.net/page19.html

2. Zniewa¿enie flagi ( na ktorej jest godlo)

Zniewa¿enie, niszczenie, uszkadzanie lub usuwanie Flagi Polski to wystêpek
zagro¿ony kar± grzywny, kar± ograniczenia wolno¶ci albo kar± pozbawienia
wolno¶ci do roku. Art. 137 § 1 Kodeksu karnego w tym samym zakresie obejmuje
ochron± god³o, sztandar, chor±giew, banderê, flagê lub inny polski znak pañstwowy.

3. Odpowiedzialno¶æ karna, Co grozi za zniewazanie symboli narodowych, nie
tylko polskich?

Kodeks karny przewiduje karê nie tylko za zniewa¿enie tych najwa¿niejszych
symboli, ale tak¿e innych znaków pañstwowych. I tak, ten, kto publicznie
zniewa¿a, niszczy, uszkadza lub usuwa god³o, sztandar, chor±giew, banderê,
flagê lub inny znak pañstwowy, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolno¶ci
albo pozbawienia wolno¶ci do roku.

Co wiêcej, polskie przepisy karne przewiduj± równie¿ karê dla tych, którzy
zniewa¿aj± lub niszcz± znaki pañstwa obcego, wystawione publicznie przez
przedstawicielstwo tego pañstwa lub  na zarz±dzenie polskiego organu w³adzy.

http://prawo-karne.wieszjak.pl/ciekawostki/286832,Co-grozi-za-zniewazenie-flagi.html

4. Gazerta: Za zniewa¿enie flagi lub god³a mo¿na trafiæ na rok do wiêzienia

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/464366,za_zniewazenie_flagi_lub_godla_mozna_trafic_na_rok_do_wiezienia.html

Data: 2011-12-23 09:10:29
Autor: leszek niewiadomski
Am 23.12.2011 02:05, schrieb  Obserwator:
[...]

§ 90a Verunglimpfung des Staates und seiner Symbole

Przeczytalem i bardzo sie przestraszylem.
Na szczescie inni tez sie chyba boja?
Np.
http://tinyurl.com/c4cjqm9
http://tinyurl.com/ce3qmrx
oraz http://tinyurl.com/bw2m2v4

Have a good day
ln.

Data: 2011-12-23 14:11:45
Autor: Obserwator
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisa³(a):
> [...]
>
> § 90a. Zniewa¿enie pañstwa i jego symboli

§ 90a Verunglimpfung des Staates und seiner Symbole

Przeczytalem i bardzo sie przestraszylem.

Dalej pan nie rozumie o co chodzi?
Trzeba miec wyczucie i znac granice zartow. Ten wierszyk ktory pan zacytowal
te granice przekracza. To juz jest zniewazanie. A wywiad do ktorego  pan podal link, swiadczy o tym czlowieku. Niesamowicie ubogi poziom intelektualny.

Francuzi i Amerykanie tez zartuja, ale maja WYCZUCIE:

http://tinyurl.com/cucpqp6

http://tinyurl.com/6ornsws

A tak zartuja prymitywy polskie:

http://www.poland.us/strona,25,9077,0.html

Have a good day

Dzieki.

Data: 2011-12-23 07:28:08
Autor: gabinka27
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
On 23 Gru, 15:11, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
leszek niewiadomski <les...@invalid.invalid> napisa³(a):

> [...]

pan podal link, swiadczy o tym czlowieku. Niesamowicie ubogi poziom intelektualny.

Francuzi i Amerykanie tez zartuja, ale maja WYCZUCIE:

Zgodnie z twoim odsy³aczem mo¿emy zobaczyæ sobie co¶ takiego

http://atmosphera.com.pl/viewtopic.php?f=46&t=383

Problem w tym,ze "Prawdziwi Polacy" jakikolwiek ¿art w obrêbie symboli
narodowych uwa¿aj± za ¶wiêtokradztwo. Polski patriotyzm w ich wydaniu
musi byæ ponuro nadêty, smutny a najlepiej martyrologiczny tak jak
zaciête i posêpne s± gêby ich przywódców. Chcia³bym kiedy¶ aby w
Polsce mo¿na by³o prze¿ywac patriotyczne wydarzenia z rado¶ci± i
humorem. Takim dla mnie wzorcem zachowañ patriotycznych jest  Last
night of the Proms, kiedy ca³a Anglia z rado¶ci± i dum± jednoczy siê
wykonuj±c patriotyczne utwory. Nie brakuje elementów humorystycznych i
nikomu to nie przeszkadza.
Tu ma³a próbka
http://www.youtube.com/watch?v=rB5Nbp_gmgQ

Chocia¿ bêdzie trudno bo niemal wszystkie polskie utwory patriotyczne
napisane s± w smutnych molowych tonacjach, nawet nasz hymn

Data: 2011-12-23 16:10:05
Autor: Obserwator
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
gabinka27@wp.pl napisa³(a): Zgodnie z twoim odsy³aczem mo¿emy zobaczyæ sobie co¶ takiego

atmosphera.com.pl/viewtopic.php?f=46&t=383

***********************************

to nie jest zgodne z moimi odczuciami. Nie jestes mna. To jest zgodne z TWOIMI
odczuciami:)
[...]

tendencyjne, zlosliwe i bzdurne insynuacje. Nie mozna porownywac angielskiego
patriotyzmu do poskiego, bo W. Brytania jest krajem wolnym i suwerennym a w
Polsce tepi sie patrotyzm z ogromna zaciekloscia, wiec Polacy sa wyczuleni na
perfidne ataki w ktorych specjalizuje sie GW i postkomunistyczne masmedia.

W Wielkiej Brytani i innych panstwach (nawet z III swiata, taka sytuacja NIE
ISTNIEJE z jaka mamy obecnie do czynienia w Polsce.

Prosze sobie porownac hymny Wielkiej Brytanii, Japonii i Izraela. To sa
przyklady na smutnych hymnow:

http://www.youtube.com/watch?v=h0vvzTkWy_o&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=opXBGErqAo8&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=h2rFYOj8Dzs

...z hymnami Francji, USA, Niemiec, Rosji http://www.youtube.com/watch?v=95Vad8v_nZU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Mj8zxqyhNL0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=744iUb-HOVo&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=C9888pVQYcI&feature=related

....i Polski. Polski Hymn jest jednym z najpiekniejszych, pelnych optymizu i
wiary, Hymnem RADOSNYM i przepojonym WITALNOSCIA polskiego narodu !

http://www.youtube.com/watch?v=TYq9fNLwzkI

Data: 2011-12-23 08:36:22
Autor: zbig
[...]

Ta sytuacja, której piszesz zalêg³a siê  i istnieje jedynie w waszych
mozgach.  ¯yjecie w jakim¶ jebanym matrixie. Ja podobnie jak wielu
moich przodków ¶piewa³em "Ojczyznê woln± racz nam wróciæ panie"
wtedy , gdy taki by³ stan faktyczny. A jak to siê mierzy ? A to w ten
sposób, ¿e kiedy Polska nie by³a wolna to za takie ¶piewy mozna by³o
zarobic pa³± po grzbiecie a wcze¶niej jeszcze kulke w ³eb. Dzi¶ w
wolnej Polsce , kazdy mo¿e sobie wygadywac, wypisywac i wy¶piewywac
najbardziej debilne rzeczy i w³os mu za to z g³owy nie spadnie.

[...]

Doradzam czytanie ze zrozumieniem. Nie napisa³em, ¿e nasz hymn jest
smutny, tylko, ze jest napisany w smutnej molowej tonacji jak inne
polskie utwory patriotyczne

Data: 2011-12-23 17:15:05
Autor: Obserwator
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a): (....) wycinam, bo nie mam zamiaru cytowac przesyconych nienawiscia do Polakow
i Polski tekstow.

Natomiast polecam ten tekst i nagranie z Klubu Ronina:

*Bestie maj± siê ¶wietnie. Spotkanie autorskie Tadeusza P³u¿añskiego

(czyli nazywajmy rzeczy PO IMIENIU !)

&#8222;Ja nie mam w±tpliwo¶ci co to byli za ludzie &#8211; z jednej strony byli mordercy,
a z drugiej ofiary. (&#8230;) Oni ca³y czas funkcjonuj± w obiegu publicznym, maj±
siê ¶wietnie i ¶miem twierdziæ, ¿e wp³ywaj± na rzeczywisto¶æ i nasz± ¶wiadomo¶æ.

 My czasami nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale oni naprawdê s± wszêdzie,
potomkowie tych¿e bestii &#8211; w polityce, w mediach, w biznesie&#8221; &#8211; mówi³ Tadeusz
P³u¿añski, autor ksi±¿ki &#8222;Bestie. Mordercy Polaków&#8221; na spotkaniu w Klubie Ronina

&#8222;Jest to ksi±¿ka o mordercach Polaków: o pani Woliñskiej, panu Fejginie, panu
Stefanie Michniku i o wielu innych podobnych im zbrodniarzach, którzy w latach
40. i 50. mordowali Polaków. Nigdy nie zostali z tego rozliczeni i ich dzia³alno¶æ nigdy nie zosta³a
opisana. Tê lukê wype³nia Tadeusz P³u¿añski&#8221; &#8211; mówi³ prowadz±cy spotkanie
Rafa³ Ziemkiewicz.

Ksi±¿kê poprzedzi³y reporta¿e i teksty drukowane w gazetach.
Na pytanie, jakie by³y przyczyny jej napisania, autor odpowiedzia³, ¿e jednym
z motywów by³o zobowi±zanie wobec ojca &#8211; Tadeusza P³u¿añskiego &#8211; oficera AK i
wiê¼nia Stuthoffu a po wojnie wspó³pracownika rotmistrza Pileckiego. Tadeusz P³u¿añski junior opowiada³, ¿e kilkunastoosobowa grupa rotmistrza
Pileckiego, w któr± zaanga¿owa³ siê równie¿ jego ojciec, dzia³a³a dwa lata, do
roku 1947 i jej celem nie by³a walka zbrojna. Grupa g³ównie prowadzi³a dzia³alno¶æ polityczno-propagandow±: zbiera³a
informacje o wszystkim, co dzia³o siê w kraju i przekazywa³a je gen. Andersowi.

&#8222;Interesowa³a ich dzia³alno¶æ bezpieki, mieli nawet swojego cz³owieka w
Ministerstwie Bezpieczeñstwa Publicznego. Zbierali informacje o szkolnictwie, harcerstwie, transporcie. Ca³a grupa
zosta³a aresztowana po wpadce na skutek dzia³alno¶ci kapusia&#8221; &#8211; mówi³ P³u¿añski. Po ¶ledztwie, w czasie którego cz³onkowie grupy byli bici i torturowani, a
nastêpnie procesie, zapad³y trzy wyroki ¶mierci: dla rotmistrza Witolda
Pileckiego, Tadeusza P³u¿añskiego i Marii Szel±gowskiej. Ówczesny prezydent Boles³aw Bierut zamieni³ dwa wyroki ¶mierci na karê
do¿ywotnego wiêzienia. Trzeci wyrok wykonano &#8211; na Mokotowie zosta³ zabity
rotmistrz Pilecki.

&#8222;Nie by³o ¿adnego plutonu egzekucyjnego. Strzela³ jeden cz³owiek metod±
sowieck±, katyñsk±, w ty³ g³owy. Nazywa³ siê Piotr ¦mietañski &#8211; to jest jeden z bohaterów, oczywi¶cie
negatywnych, mojej ksi±¿ki. Ten ca³y aparat stalinowski, czy to ten kat ¦mietañski, czy sêdziowie,
prokuratorzy, ¶ledczy s± po prostu bestiami. To s± osoby, które mordowa³y Polaków i dla nich nie powinno byæ ¿adnej taryfy
ulgowej, zarówno w sensie prawnym, jak i moralnym. Moim zadaniem jest nazywanie rzeczy po imieniu, bo ja nie mam w±tpliwo¶ci co
to byli za ludzie. Z jednej strony byli mordercy, a z drugiej ofiary&#8221; &#8211; mówi³
Tadeusz P³u¿añski w Klubie Ronina.

Autor &#8222;Bestii&#8221; stara³ siê dotrzeæ do wszystkich jeszcze ¿yj±cych osób
zaanga¿owanych w proces rotmistrza Pileckiego i jego ojca. Miêdzy innymi
opowiada³, jak by³ oszukiwany przez uczestnicz±cego w procesie sêdziego
£apiñskiego, który stara³ siê zdj±æ z siebie odpowiedzialno¶æ za bezprawne
wydanie wyroków ¶mierci. Sêdzia odwo³ywa³ siê na przyk³ad do tego, ¿e nie móg³ odmówiæ wziêcia udzia³u
w procesie. Jak siê okazuje po prze¶ledzeniu losu sêdziów, którzy odmawiali
uczestnictwa w procesach pokazowych, nie byli za takie odmowy szykanowani.
£apiñski próbowa³ te¿ t³umaczyæ siê, ¿e to by³a jedna jedyna, przypadkowa
sprawa, podczas gdy autor dotar³ do dokumentów mówi±cych o tym, ¿e wyroków
¶mierci wydanych przez £apiñskiego na AK-owcach i innych cz³onkach podziemia
niepodleg³o¶ciowego mog³a byæ ponad setka.

&#8222;£apiñski bra³ udzia³ w tzw. s±dach na kó³kach, objazdowych, ja to nazywam
trybuna³ami ¶mierci. Je¼dzi³ sobie prokurator z sêdzi± i na miejscu w jakiej¶
szkole lub remizie brali ludzi i ich s±dzili, bez ¿adnych ¶wiadków, bez ¿adnej
obrony. Na ogó³ wyrok zapada³ jeden i wykonywano go bardzo szybko&#8221; &#8211; opisywa³
P³u¿añski karierê zawodow± jednej z &#8222;bestii&#8221;.

Autor mówi³, ¿e ¿aden z negatywnych bohaterów jego ksi±¿ki nie dokona³
ekspiacji, nie przeprosi³ za to, co zrobi³, wszyscy albo k³amali, albo szli w
zaparte, ¿e nie mieli wyboru.      &#8222;Ci ludzie w dzisiejszej Polsce, w³a¶ciwie przez 22 lata, mog± spaæ
spokojnie, im siê nic z³ego nie dzieje. Jednym z w±tków ksi±¿ki jest to, ¿e ten system stalinowski nie zosta³ w Polsce
rozliczony, nie zosta³ os±dzony, ani s±downie, ani w³a¶ciwie nie zosta³ do
koñca potêpiony. Ja mam wra¿enie, ¿e tzw. odwil¿ 56 roku powiedzia³a wiêcej o zbrodniach tego
systemu stalinowskiego ni¿ my dzisiaj.           To jest co¶ niebywa³ego. (!!!!!)

¯aden z sêdziów i prokuratorów stalinowskich nie zosta³ w Polsce os±dzony&#8221; -
zauwa¿y³ P³u¿añski.

Mówi³, ¿e tematyka stalinowskich &#8222;bestii&#8221; jest w obecnej Polsce niemile
widziana i poda³ tego przyczyny: &#8222;Ja piszê w >bestiach< gdzie ci ludzie
trafili po 56 roku. Piszê te¿ o ich rodzinach, o ich dzieciach i wnukach. I okazuje siê, ¿e oni
ca³y czas funkcjonuj± w obiegu publicznym, maj± siê ¶wietnie i ¶miem
twierdziæ, ¿e wp³ywaj± na rzeczywisto¶æ i nasz± ¶wiadomo¶æ. My czasami nie zdajemy sobie z tego sprawy, ale oni naprawdê s± wszêdzie,
potomkowie tych¿e bestii &#8211; w polityce, w mediach, w biznesie. No i jak takim ludziom mo¿e zale¿eæ na tym, ¿eby takie tematy poruszaæ.(?!?!)

Podczas sesji pytañ z sali autor odniós³ siê m.in. do wywo³anej przez Mariê
D³u¿ewsk± kwestii cmentarza na Pow±zkach Wojskowych: &#8222;To jest co¶ niebywa³ego,
jak tam siê ofiary z katami mieszaj±. Tam le¿y £apiñski, sêdzia Badecki ze sprawy Pileckiego, ale te¿ i ¶ledczy. Ja to z przera¿eniem tam chodzê. (&#8230;) Z niezrozumia³ych dla mnie powodów ofiary
mordów stalinowskich nie maj± ca³y czas swoich grobów. Jest ta s³ynna ³±czka, kwatera >£< ale to jest miejsce symboliczne wy³±cznie.
Ci ludzie nie maj± swoich grobów: czy Pilecki, czy Fieldorf, czy £upaszka,
masa osób, wspania³ych bohaterów. Oni po 22 latach wolnej Polski nie doczekali siê tego, ¿eby zrobiæ ekshumacjê
na tych Pow±zkach. Nie wiem, kto za to odpowiada, ale wydaje mi siê to sprawa
skandaliczna.&#8221;

.... jego bratanek "senator" Borowski sk³ada na nim kwiatki... Zamiast kamyki
- ale gdy w Sejmie zarzucono mu ¿yciorys, to nawet PO-trafi³ wyprzeæ siê
stryjka; a PO-tem zosta³ zmursza³kiem - teraz za¶ PO-wygrywa³ warszawskie
wybory, o ironio losu! O tem-PO-ra, o mores!...

http://blogpress.pl/node/10878

Data: 2011-12-23 09:36:29
Autor: zbig
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
On 23 Gru, 18:15, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa³(a):

(....) wycinam, bo nie mam zamiaru cytowac przesyconych nienawiscia do Polakow
i Polski tekstow.

Natomiast polecam ten tekst i nagranie z Klubu Ronina:

Co ty mi tu wyje¿dzasz z jakim¶ klubem pierdzisto³ka Ziemkiewicza,
który do 1989 roku palcem w bucie nie kiwn±³, zeby te rzeczy o których
piszesz kiedykolwiek ujrza³y ¶wiat³o dzienne ( teraz zbywa to zwyk³ym,
ze mu wstyd za to). O tych i innych sprawach wiedzia³em ju¿ w latach
70 z wydawnictw niezale¿nych. a w latach 80 -tych bra³em udzia³ w
podziemnym kolporta¿u  tego typu wydawnictw za co grozi³o co najmniej
wiêzienie. I ty mnie bêdziesz siurku uczy³ patriotyzmu???

Data: 2011-12-23 19:36:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:167ef1a0-5cfb-4391-8c59-0d8140adc25au6g2000vbg.googlegroups.com...
wrote:
[...]

Im dalej od wojny - coraz wiêcej kombatantów.
Nawet Jaru¶ jest bojownikem tamtych czasów!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-23 22:12:42
Autor: leszek niewiadomski

wrote:
[...]

To ze kombatantow przybywa to nic dziwnego, bo nawet Pilsudski z tego sie smial. Zastanawiajace jest ze ci kombatanci z odzysku tak na powaznie wszystko traktuja. Miejmy nadzieje, ze nic sie nie odmieni i pozostana przy swojej gadaninie. Gdyby urodzili sie z wiek wczesniej to mogliby swoje frustracje i fobie lepiej rozladowac. Zrobiliby porzadek z roznymi szydercami, malkontentami i protestantami.
ln.

Data: 2011-12-23 21:28:35
Autor: Obserwator
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisa³(a):
To ze kombatantow przybywa to nic dziwnego, bo nawet Pilsudski z tego sie smial.

Pilsudski sie smial juz z bolszewikow? To prawda, nawet ich pogonil:)

Data: 2011-12-24 01:57:44
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jd2rq3$17u$1inews.gazeta.pl...
[...]

Przyzwyczajenie jest drug± natur±. Fobie tak¿e. Marynarzowi po trzech miesi±cach rejsu wszystko z kobiet± siê kojarzy³o. Ty bez rejsu masz okre¶lone skojarzenia i reagujesz jak pies Paw³owa.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-24 02:34:27
Autor: Obserwator
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
> [...]

Przyzwyczajenie jest drug± natur±. Fobie tak¿e. Marynarzowi po trzech miesi±cach rejsu wszystko z kobiet± siê kojarzy³o. Ty bez rejsu masz okre¶lone skojarzenia i reagujesz jak pies Paw³owa.

jakie przyzwyczajenie? o czym pieszecie Idzikowski?

 Czyz Marszalek nie pogonil bolszewikow? Ale znowu przylezli i zniewolili Polske na 50 lat i teraz po przepoczwarzeniu sie rzekomych kapitalistow, udaja demokratow i rozkladaja oraz z niszcza Polske nadal.

Prosze sobie sprawdzic archiwum google i przypomniec sobie, kto reaguje jak pies Pawlowa na kazda krytyke PO oraz kto wszedzie widzi pisiakow na tej grupie, mimo, ze ich tu jest jak na lekarstwo.

Z totalitarystami i klamcami nie da sie normalnie rozmawiac, wiec dlatego pisowcy te grupe omijaja szerokim lukiem.

Ponownie prosze o wiecej LOGIKI przy komentowaniu cudzych wypowiedzi, bo sie kompromitujecie, Idzikowski.

Data: 2011-12-23 10:09:23
Autor: zbig
wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa³(a):

(....) wycinam, bo nie mam zamiaru cytowac przesyconych nienawiscia do Polakow
i Polski tekstow.

Natomiast polecam ten tekst i nagranie z Klubu Ronina:

Co¶ mi wciê³o odpowied¼ wiêc napisze jeszcze raz a dobitnie.
Co mi tu wyje¿d¿asz z jakim¶ zafajdanym  klubem pierdzisto³ka
Ziemkiewicza. I jak jeszcze mieli czelno¶c  siê nazwaæ " Klub Ronina"!
Czyli kogo¶ w rodzaju wojownika, obecnie bez przydzia³u. Ten pan nawet
palcem w bucie nie kiwn±³ przed 89 r., zeby tego typu rzeczy ujrza³y
¶wiat³o dzienne. Do czego zreszta siê ze wstydem przyznaje.
 Ja o tych sprawach wiedzia³em juz w latach 70- z literatury
niezale¿nej. W latach 80 bra³em udzia³ w podziemnym kolporta¿u za co
grozi³o co najmniej wiêzienie.W swoich najlepszych m³odych latach nie
mia³em szans na paszport i grozi³o mi relegowanie ze studiów. I ani ty
ani ziemkiewicz nie bêda mnie uczyli patriotyzmu bo to jest zarazem
¶mieszne, pod³e i g³upie.

Data: 2011-12-23 19:24:43
Autor: u2
W dniu 2011-12-23 19:09, zbig pisze:
 W latach 80 bra³em udzia³ w podziemnym kolporta¿u za co
grozi³o co najmniej wiêzienie.

Nic nadzwyczajnego. Nie masz sie czym chwalic. Kolejny styropianowy
bohater wodzony za nos przez tw bolka :)

Data: 2011-12-23 19:31:32
Autor: u2
W dniu 2011-12-23 19:24, u2 pisze:
[...]

Z tamtego okresu pamietam kilku kozakow, ktorzy rzeczywiscie walczyli z
komuna. Sadzilem ze taki p. Bujak tez do nich sie zaliczal. Teraz mam
jednak niejakie watpliwosci ;)

Data: 2011-12-23 19:40:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ef4c90a$0$1458$65785112news.neostrada.pl...
[...]

==================================

Nie wierz nikomu. Tylko bracia Kaczyñscy walczyli o wolno¶æ i demokracjê. Inni - to podszywañcy.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-23 19:37:12
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego

U¿ytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:cd7b1ff4-d98e-490b-bb82-487165be3a6dy7g2000vbe.googlegroups.com...
wrote:
[...]

=========================

A¿ strach siê baæ!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-23 22:15:41
Autor: Obserwator
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisa³(a): Co¶ mi wciê³o odpowied¼ wiêc napisze jeszcze raz a dobitnie.
Co mi tu wyje¿d¿asz z jakim¶ zafajdanym  klubem pierdzisto³ka
Ziemkiewicza

zafajdanym klubem? Jeszcze na razie mozna w Polsce zakladac kluby dyskusyjne,
ktore nie zaklada postkomunistyczna bezpieka:)

A tu krotko o tym nowym klubie prawicowym:

*Rafa³ Ziemkiewicz za³o¿y³ Klub Ronina. &#8222;Rzeczpospolita&#8221; pisa³a wtedy o tej
inicjatywie: &#8222;Jego nazwa oznacza w tradycji japoñskiej rycerza s³usznej sprawy
nieznajduj±cego ¿adnego wodza, któremu warto by³oby s³u¿yæ. Ziemkiewicz
dodaje: &#8211; W IV RP to los szczególnie bliski patriotom i konserwatystom. Trafna
diagnoza: konserwaty¶ci nie maj± dzisiaj w Polsce swojej partii. S± roninami.*

Ten pan nawet
palcem w bucie nie kiwn±³ przed 89 r., zeby tego typu rzeczy ujrza³y
*********************************

...rozumujac przez analogie, to wspolczesni historycy, nie powinni zajmowac sie np. o Juliuszu Cezarze, bo nie nalezeli do grupki senatorów ktora
uknu³a spisek przeciwko niemu.

Gratuluje logiki rozumowania.

Ponadto dlaczego przyczepiles sie akurat Ziemkiewicza, skoro w linku jest mowa
o ksiazce napisanej przez syna zolnierza AK - Tadeusza P³u¿añskiego

pt. *Bestie maj± siê ¶wietnie* ?

[...]

I na koniec, nie piernicz czlowieku ze byles w Solidarnosci jako autentyczny
opozycjonista. O ile w ogole byles. Boukun tez podobno byl:)
W sieci mozna rozne klamstwa wypisywac o sobie, ale ludzi ocenia sie po wpisach.

Twoje wpisy zaprzeczaja twoim twierdzeniom o rzeczywistej walce z komuna.

Data: 2011-12-24 06:20:58
Autor: gabinka27
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
On 23 Gru, 23:15, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
[...]

W Solidarno¶ci nie by³em bo by³em za m³ody. Nie by³em dzia³aczem
podziemia w jakiej¶ pierwszej linii. Ot czasami do stawa³em jak±¶
bibu³e do rozkolportowania na uczelni albo na dzielnicy, czy
przewozi³em samochodem prase podziemn±. Nie by³em nikim wa¿nym, ale po
dupie mog³em dostaæ. Jak mnie przes³uchiwa³o SB to nie mieli o tym
pojecia , ci±gali mnie w innej sprawie. Ale nawet takie drobne epizody
s± dla mnie bardzo wazne, bo ¶wiadcz± o tym, ¿e umia³em pokonac strach
i bêdê z tego dumny do koñca ¿ycia. ¦miesz± mnie a zarazem irytuj±
obecne nawo³ywania do wlki zw ³adz±, która rzekomo niewoli obywateli.
Za grosz ³adu , sk³adu i zwyk³ej przyzwoito¶ci. A ju¿ deprecjonowanie
takich zas³u¿onych ludzi jak wa³êsa, Bujak i inni ¶widzy jedynie o
kompleksie strachliwych cicho siedz±cych pierdzisto³ków.

Data: 2011-12-24 14:40:13
Autor: Obserwator
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
gabinka27@wp.pl napisa³(a): ¦miesz± mnie a zarazem irytuj±
[...]

mnie smiesza tacy jak ty. Zalosne.

Data: 2011-12-24 18:01:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego

U¿ytkownik <gabinka27@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1d34b24a-7283-4166-96e6-56326348e1f8a17g2000yqj.googlegroups.com...
wrote:
[...]

Maj± doskona³y i niedo¶cigniony wzór: prezes PiS. Prze¶cign±æ go nie mog± ale pragn± siê chocia¿ zbli¿yæ.
--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-23 19:56:37
Autor: jadrys
Nikt nie będzie nam dymać Orła Białe go
W dniu 2011-12-23 17:36, zbig pisze:

Ta sytuacja, której piszesz zalÄ™gÅ‚a siÄ™  i istnieje jedynie w waszych
moich przodków śpiewałem "Ojczyznę wolną racz nam wrócić panie"
wtedy , gdy taki był stan faktyczny. A jak to się mierzy ? A to w ten
sposób, że kiedy Polska nie była wolna to za takie śpiewy mozna było
zarobic pałą po grzbiecie a wcześniej jeszcze kulke w łeb. Dziś w
wolnej Polsce , kazdy może sobie wygadywac, wypisywac i wyśpiewywac
najbardziej debilne rzeczy i włos mu za to z głowy nie spadnie.

To raczej ty, zbigu żyjesz w jakimś "jebanym matriksie". Wystarczy spojrzeć do kodeksów karnych, PRLu i tego dzisiejszego żeby stwierdzić że ten obecnie obowiązujący jest bardziej restrykcyjny dla wolności słowa niż tamten.

Data: 2011-12-23 20:00:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd2it7$e3q$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jadryś! Ocknij się i przestań głupoty wypisywać, bo hadko czytać!

Data: 2011-12-23 23:21:17
Autor: jadrys
[...]

I powiedział Bodzio co wiedział.. Jak zwykle ślepy na fakty. Wielokrotnie aresztowany w PRLu w swojej podświadomości za śpiewanie piosenek drażniących tamte władze...

Data: 2011-12-24 02:01:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd2us0$r18$2node2.news.atman.pl...

[...]

Co najwyżej za pijackie awantury! "Styropianowcem" nie byłem. i nie przypisuję sobie nienależnych mi zasług jak nie przymierzając prezes i inni.

Data: 2011-12-25 11:22:38
Autor: jadrys
[...]

Dobre chociaż i to że nie pozujesz tak jak boukun w weterana walki z komuną..

Data: 2011-12-25 11:43:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jd6tf6$pba$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dlatego mam zdrowy i nieskażony pogląd na rzeczywistość, która mnie otacza.

Data: 2011-12-24 06:08:12
Autor: stevep
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
Dnia 23-12-2011 o 20:00:30 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:jd2it7$e3q$1node2.news.atman.pl...
[...]

To raczej ty, zbigu ¿yjesz w jakim¶ "jebanym matriksie". Wystarczy  spojrzeæ do kodeksów karnych, PRLu i tego dzisiejszego ¿eby stwierdziæ  ¿e ten obecnie obowi±zuj±cy jest bardziej restrykcyjny dla wolno¶ci  s³owa ni¿ tamten.

Jadry¶! Ocknij siê i przestañ g³upoty wypisywaæ, bo hadko czytaæ!

Nic z tego to u niego wrodzone.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-23 16:27:05
Autor: Obserwator
Prosze zwrocic uwage, na slowa hymnu niemieckiego !

Niemcy, Niemcy ponad wzsystko.!!

http://www.youtube.com/watch?v=744iUb-HOVo&feature=related

Jest to najbardziej nacjonalistyczny hymn na swiecie !

Data: 2011-12-23 04:55:31
Autor: stevep
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
Dnia 23-12-2011 o 00:27:06 leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid>  napisa³(a):

Am 23.12.2011 00:25, schrieb leszek niewiadomski:
"Siódma okupacja, jedenasty zabór,

Znów nam hañbi± Or³a, pragn± stêpiæ Pazur.

¯ydzi i komuchy, geje i masoni,

s³uchajcie uwa¿nie - oto g³os z przepony:

Nikt nie bêdzie nam bezkarnie

i bezwstydnie, wszem i wobec,

l¿yæ, upadlaæ, lekcewa¿yæ,

kalaæ, szmaciæ i centralnie

dymaæ Or³a Bia³ego,

dymaæ Or³a Bia³ego, cha-cha, boom!".

Tymon Tymañski

Popieram.

ln.

Sorry, zapomnialem link.
http://wyborcza.pl/2029020,75480,10820130.html?sms_code>
ln.

Sorry, co to za debil przytacza takie kretyñstwo?

Data: 2011-12-23 07:27:14
Autor: rAzor
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
U¿ytkownik - stevep napisa³:
Sorry, zapomnialem link.
http://wyborcza.pl/2029020,75480,10820130.html?sms_code=

ln.

Sorry, co to za debil przytacza takie kretyñstwo?

Jaki¶ platformiany debil cytuje innego debila - Tymañskiego.

Data: 2011-12-23 16:16:57
Autor: stevep
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
Dnia 23-12-2011 o 07:27:14 rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisa³(a):

[...]

Oooo, patrzcie jaki Dupikowski zgodny.

Data: 2011-12-23 04:54:40
Autor: stevep
Nikt nie bêdzie nam dymaæ Or³a Bia³ego
Dnia 23-12-2011 o 00:25:55 leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid>  napisa³(a):

[...]

Co to za debil?

Data: 2011-12-23 08:44:03
Autor: leszek niewiadomski
Am 23.12.2011 04:54, schrieb stevep:
[...]

Tez nigdy wczesniej nie slyszalem, ale artykul i argumentacja wydaly mi sie ciekawe. Np. fragment:

>Dyma³e¶ or³a?

- Tak. W 1986 r. podczas happeningu gdañskiego Totartu w Srebrzysku na rzecz tamtejszego szpitala psychiatrycznego. Porwa³a mnie chwila, chcia³em zamanifestowaæ, zapewne jedno¶æ z PRL-em, wiêc zerwa³em god³o ze ¶ciany i wykona³em kilka powszechnie rozpoznawalnych ruchów posuwisto-zwrotnych.

Ale mogê siê usprawiedliwiæ. Orze³ co prawda bia³y, ale nie mia³ korony, by³ taki jak... no nie wiem

wiêksza kura z roz³o¿onymi skrzyd³ami.

- No w³a¶nie. Mówimy wiêc o dymaniu or³a pozbawionego godno¶ci, or³a bolszewika, w zasadzie nie or³a, lecz takiego czego¶, co to nie wiadomo co. Zdaje mi siê, ¿e ci, którzy dzisiaj mówi±, ¿e naruszy³em prawo, tamtego or³a te¿ by wydymali z przyjemno¶ci±. Ale czy wówczas byliby do¶æ odwa¿ni, ¿eby dymaæ? Nie wiem.
(...)
Nie bierzesz pod uwagê wra¿liwo¶ci tych, których sam tytu³ piosenki mo¿e uwieraæ. A s± ich miliony.

- Nie mogê braæ pod uwagê wra¿liwo¶ci ludzi, którzy s³ysz±, ¿e gdzie¶ dzwoni±, ale kto dzwoni i co dzwoni, ju¿ ich nie obchodzi, nie sprawdz±. Zbli¿onej sytuacji do¶wiadczy³ Adam Darski, dr±c Bibliê na zamkniêtym koncercie.

Pani, która mnie skar¿y, poczu³a siê obra¿ona. To znaczy tylko tyle, ¿e Orze³ Bia³y niejedno ma imiê, jest wiele Or³ów Bia³ych. W tek¶cie, w sposób sowizdrzalski, kre¶lê postaæ polskiego ko³tuna, mo¿e skina, mo¿e kibola, który w³as-nym jêzykiem, wzmo¿ony patriotycznie, powiada, ¿e jacy¶ homo, ¯ydzi, jakie¶ lesby, komuchy itd. nie bêd± dymaæ or³a. Mój orze³ czuje siê wówczas zniewa¿ony, bo mu geje i masoni nie wadz±, a mo¿e nawet ich lubi.<