Nikt nie chce latać z Radom Intercontinental

Data: 2019-04-02 01:29:42
Autor: Bruno Brunowski
Nikt nie chce latać z Radom Intercontinental
"Ministerstwo Infrastruktury zaprosiło siedmiu przewoźników do konsultacji w sprawie przeniesienia lotów z Warszawy do innych portów. Wśród nich znalazły się: Sprint Air, Wizz Air, Ryanair, Ryanair Sun, PLL LOT, Jet Story oraz Enter Air.
"Większość przewoźników uważa, że potencjalne objęcie podziałem ruchu lotniczego lotniska w Radomiu stanowi zagrożenie dla ich działalności" - czytamy w raporcie resortu."

A ponieważ nikt nie chce latać, to wprowadzi się przymus:
"Ministerstwo Infrastruktury szacuje, że w ciągu kilku lat skończy się przepustowość Lotniska Chopina, dlatego resort chce wprowadzić zasady, kto będzie mógł latać ze stolicy, a kto będzie musiał się wyprowadzić.
Resort nie zdradza, ilu dokładnie przewoźników nie chce wyprowadzić się z warszawskiego portu. Firmy lotnicze twierdzą jednak, że to dyskryminacja, gdy jedni będą mogli latać ze stolicy, a inni nie.
Od dawna przewoźnicy sygnalizowali też, że w Radomiu będzie trudno zapełnić samolot.
- To jest port, który jest zbyt daleko Warszawy, i tam fizycznie pasażerów będzie dokładnie tyle samo, ile w tej chwili chce latać, czyli właściwie nikt nie chce stamtąd latać - mówił w lipcu ubiegłego roku Grzegorz Polaniecki, członek zarządu Enter Air.
- Bez tych konsultacji wiadomo, że nikt się nie chce przeprowadzić do Radomia - zauważył Adrian Furgalski, ekspert do spraw transportu z Zespołu Doradców TOR. - Takie próby były, były czeskie linie lotnicze, były polskie linie Sprint Air. Wszyscy z tego lotniska uciekli - wtórował Eryk Kłopotowski z portalu Rynek Lotniczy."

Tak czy inaczej Radom Intercontinental będzie rozbudowywany zgodnie z racją stanu, a w Modlinie posadzi się rzodkiewkę.

--
Bruno

Data: 2019-04-02 10:37:39
Autor: u2
W dniu 02.04.2019 o 10:29, Br Br pisze:
[...]

ano, Modlin również przeciążony, byłeś tam kiedy kupa ?:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-02 01:41:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 10:37:40 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

ano, Modlin również przeciążony, byłeś tam kiedy kupa ?:)

I dlatego pisiory blokują rozbudowę? --
Bruno

Data: 2019-04-02 18:13:55
Autor: u2
W dniu 02.04.2019 o 10:41, Br Br pisze:
[...]

z rok temu byłem i widziałem tam wyścigi samochodowe, dosłownie, tam jest tor wyścigowy, a wyścigówki jeździły na trasie do parkingu lotniska, a że Struzik nie potrafi zmodernizować Modlina ? nie chce Radomia, to już problem Struzika:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-02 09:28:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 18:14:36 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> z rok temu byłem i widziałem tam wyścigi samochodowe, dosłownie, tam jest tor wyścigowy, a wyścigówki jeździły na trasie do parkingu lotniska, a że Struzik nie potrafi zmodernizować Modlina ? nie chce Radomia, to już problem Struzika:)

Modernizację Modlina blokują Państwowe Porty Lotnicze (jeden z udziałowców). Wszystko by udowodnić potrzebę inwestycji w Radomiu.

--
Bruno

Data: 2019-04-02 18:44:39
Autor: u2
[...]

ale, ale, to logiczne, dlaczego mają się marnować miliony wydane na aeroport w Radomiu ? Modlin jest przeciążony, to niepodważalny fakt, nawet wyścigi samochodowe tam robią, więc część ruchu można i trzeba skierować do Radomia:)

--
George Orwell :

Data: 2019-04-02 19:12:43
Autor: Pajdak
Nikt nie chce latać z Radom Intercontinental
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości

W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 18:14:36 UTC+2 użytkownik u2 majaczył po
pijakuł:

[...]

https://www.fly4free.pl/voyage-air-loty-z-modlina/

No paczpan, pijaczek u2 był po pijaku w Modlinie i widział Struzika na
"wyścigówce" jak pruł co sił z przeciążonego przez Ryanair lotniska
w Modlinie na lotnisko do Radomia. Na super lotnicku radomskim
zastał jedynie personel obsługi naziemnej dłubiący w nosach.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ryanair

Przeciez z Radomia wszędzie bliżej!

Słuszną linie ma ta ich partia!

--
Pajdak

Data: 2019-04-02 19:19:41
Autor: u2
W dniu 02.04.2019 o 19:12, srajdak pisze:
[...]

te srajdak, faktem jest przeciążenie Modlina, do twojego tępego łba to nie dociera, wszystko zwalasz na pisiorów, a rozwiązanie to Radom, czy chcesz tego, czy nie:)))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-02 11:32:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 2 kwietnia 2019 19:19:57 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

te srajdak, faktem jest przeciążenie Modlina, do twojego tępego łba to nie dociera, wszystko zwalasz na pisiorów, a rozwiązanie to Radom, czy chcesz tego, czy nie:)))))))))

G...prawda. Zbyt daleko od Wa-wy. Radom, podobnie jak i Baranów to pisiorska mrzonka. Radom Intercontinental nigdy wzięcia nie miał i mieć nie będzie. Jedyny sposób by wzięcie wymusić to pozamykać wszystkie lotniska w okolicy, czyli to co pisiory próbują zrobić z Modlinem.

--
Bruno

Data: 2019-04-02 21:00:25
Autor: u2
W dniu 02.04.2019 o 20:32, Br Br pisze:
te srajdak, faktem jest przeciążenie Modlina, do twojego tępego łba to
nie dociera, wszystko zwalasz na pisiorów, a rozwiązanie to Radom, czy
chcesz tego, czy nie:)))))))))

G...prawda. Zbyt daleko od Wa-wy.

durnyś kupa, ja do Modlina jadę nie z Warszawy:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-02 22:07:22
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

te srajdak, faktem jest przeciążenie Modlina, do twojego tępego łba to nie dociera, wszystko zwalasz na pisiorów, a rozwiązanie to Radom, czy chcesz tego, czy nie:)))))))))

nikt nie chce tam jeździć ani latać ale lewak kupa u2 będzie udowadniał że tak
co ja piszę - zwyczajnie pierdzieli że to ma sens :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-04-02 22:53:24
Autor: u2
W dniu 02.04.2019 o 22:07, Pisiorowy Escobar pisze:
te srajdak, faktem jest przeciążenie Modlina, do twojego tępego łba to
nie dociera, wszystko zwalasz na pisiorów, a rozwiązanie to Radom, czy
chcesz tego, czy nie:)))))))))

nikt nie chce tam jeździć ani latać

no trudno, ty kupa tam nigdy nie polecisz, ale może to i dobrze:)))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-02 23:04:31
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> nikt nie chce tam jeździć ani latać

no trudno, ty kupa tam nigdy nie polecisz, ale może to i dobrze:)))))))))))

ty pojedziesz kupa
szukają sprzątacza na 0,1% etatu :DDDD

Data: 2019-04-02 23:12:15
Autor: u2
W dniu 02.04.2019 o 23:04, Pisiorowy Escobar pisze:
szukają sprzątacza na 0,1% etatu

ja robię za darmo kupa, nie tak jak ty:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-03 08:11:42
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 02.04.2019 o 23:04, Pisiorowy Escobar pisze:
> szukają sprzątacza na 0,1% etatu

ja robię za darmo kupa, nie tak jak ty:))))))))))))

nie wątpię :DDDDDD

Data: 2019-04-03 07:28:47
Autor: Pajdak
Nikt nie chce latać z Radom Intercontinental
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w
wiadomości news:e6g7ae5k80hpaaie2al5qp52nprdopmk4n4ax.com...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

Ten kremlowski genetyczny cymbał ma przeżarty gorzałą mózg i przyjmuje do
swego tepego łba jedynie "prawdy objawione"  spreparowane na Nowogrodzkiej.

--
Pajdak

Data: 2019-04-03 07:33:15
Autor: Pajdak
tylko u2 chce latać z Radom Intercontinental
PIJACZEK  "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości
W dniu 02.04.2019 o 19:12, PAN Pajdak dla ciebie CHAMIE pisze:
[...]

te srajdak,

te kupa suwalska

faktem jest przeciążenie Modlina,

Buuuhahahhahahhahhaaaa!
Sam to wymyśliłeś czy Nowogrodzka tak ci podpowiedziała?
Latałem kilka razy z/do Modlina. Nie zauważyłem by lotnisko
było "przeciążone", a obsługa dłubała w nosie jak w Radomiu.
Z tego co wiem, na początku były jakieś problemy z pasem
startowym, uzyto niewłaściwych materiałów. Z informacji
prasowych wynika, że Irlandczyk zawarł korzystny dla siebie
kontrakt  i ani myśli płacić więcej ani też przenieść się
na Okęcie ani tym bardziej do Radomia! ;-))))

do twojego tępego łba

Tępe łby to genetyczna skaza w twojej rodzinie chamie!

to nie dociera,

Do twego wypranego przez Nowogrodzka wypranego mózgu
docierają jedynie "słuszne i objawione prawdy".

Jesteś już przygotowany na kolejną sieczkę na 10 kwietnia?

wszystko zwalasz na pisiorów,

Sam to wywnioskowałeś cymbale?

a rozwiązanie to Radom,

A może Suwałki Pastwisko? ;-))))

czy chcesz tego, czy nie:)))))))))

Tylko CPK im. Bliźniaków! Cymbale! ;-)))

Słuszną linię ma wasza partia! lol! lol! lol!

--
Pajdak

Data: 2019-04-02 10:44:53
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ano, Modlin również przeciążony, byłeś tam kiedy kupa ?:)

nie jest przeciążony, kupa

Data: 2019-04-02 11:10:26
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:0d7c26db-42a8-44ad-a1cc-25e6a22839fdgooglegroups.com...

"Tak czy inaczej Radom Intercontinental będzie rozbudowywany
zgodnie z racją stanu, a w Modlinie posadzi się rzodkiewkę.

Po wybudowaniu CPK w Baranowie górale zasieją na nim zyto.

--
Pajdak

Nikt nie chce latać z Radom Intercontinental