Nikt nie chce pobiec z Tuskiem 10 km ?

Data: 2011-05-15 20:19:50
Autor: Obsrywator
Nikt nie chce pobiec z Tuskiem 10 km ?
A to kanalie nażarte i świnie podłe z wielkimi brzuchami
po golonkach i piwie!!!

A może Komorowski pobiegnie z Tuskiem? Zaś za Komorowskim
pobiegnie "First Lady" z wiktem i opierunkiem.

Dobry pomysł, nie?

PS. Ja robie 10 km w 39 minut. Kto pobiegnie ze mną?

Data: 2011-05-15 18:01:13
Autor: magdaverakosiorek
On May 15, 1:19 pm, "Obsrywator" <obsrywator_wie...@onet.pl> wrote:
[...]

Pan Prezes by lekko wygrał tylko po co?
Co to ma udowodnić? Przed kim ma uciekać?
PO-owcy muszą trenować bo jak naród się przebudzi to będą wiać do
Rosji.

magdavera

Data: 2011-05-15 20:30:35
Autor: u2
Nikt nie chce pobiec z Tuskiem 10 km ?
W dniu 2011-05-15 20:19, Obsrywator pisze:
A to kanalie naÂżarte i Âświnie podÂłe z wielkimi brzuchami
po golonkach i piwie!!!

A moÂże Komorowski pobiegnie z Tuskiem? ZaÂś za Komorowskim
pobiegnie "First Lady" z wiktem i opierunkiem.

Dobry pomysÂł, nie?

PS. Ja robie 10 km w 39 minut. Kto pobiegnie ze mnÂą?

Kto nie ma w glowie ten ma w nogach :)

Data: 2011-05-15 20:31:34
Autor: raff

"Obsrywator" <obsrywator_wielki@onet.pl> wrote in message news:iqp5gc$9j4$1news.onet.pl...
[...]

Pierwsza Dama cie wezmie na pierwszym zakrecie. Ona ma bieganie w malym paluszku.

R.

Data: 2011-05-15 21:07:22
Autor: Grzegorz Z.
raff napisał:

[...]

Oj tam oj tam, słyszałem że Mama dostała ostatnio elektryczny wózek. Masz
pojęcie jak śmiga gdy ma naładowane baterie?

Data: 2011-05-15 21:12:37
Autor: Przemysław W
Nikt nie chce pobiec z Tuskiem 10 km ?
Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał

Oj tam oj tam, słyszałem że Mama dostała ostatnio elektryczny wózek. Masz
pojęcie jak śmiga gdy ma naładowane baterie?

Szkoda, że nie dostała go wcześniej. Może by się synalek na beatyfikację przejechał.

Przemek

--

"Wyjście jest tylko jedno. Radiu Maryja należy odebrać status nadawcy społecznego, z którym od początku ma wspólnego tyle, co Jarosław Kaczyński ze znajomością Śląska. Od Rydzyka usłyszymy znów świadectwa męczeństwa jego rozgłośni, ale przecież: "Alleluja i do przodu".

Data: 2011-05-16 05:06:22
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iqp66a$d25$1news.onet.pl...
[...]

Jaruś nie miałby szans z Pierwszą Damą, chyba że ktoś pogoniłby mu kota.

--
stevep

Data: 2011-05-16 07:05:47
Autor: Panslavista
Nikt nie chce pobiec z Tuskiem 10 km ?
"cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> wrote in message news:iqq4bh$i25$1news.vectranet.pl...

Fakt postawienia takiego wyzwania jest doskonałą ilustracją Tuska - ma w nogach to, czego głowinie nie dostaje.

Nikt nie chce pobiec z Tuskiem 10 km ?