Nikt nie jest w stanie mnie kupic...

Data: 2016-02-02 15:49:15
Autor: Marek
Nikt nie jest w stanie mnie kupic...
....mowil obraz do zyrandola przed aukcja.

Data: 2016-02-03 08:47:31
Autor: Obsrywator
Nikt nie jest w stanie mnie kupic...
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:e4f79630-f9cd-48f8-9be5-01984521cf85googlegroups.com...
...mowil obraz do zyrandola przed aukcja.

No wprost odkrywcze! Masz jeszcze cos podobnie genialnego? Ty tez jak u2 musisz miec cos z lbem. Ja pierdziele, cale to forum to zbiorowisko paranoików!

Data: 2016-02-03 15:08:05
Autor: Dirko
Nikt nie jest w stanie mnie kupic...
Uzytkownik "Obsrywator" <lord@donek.ru> napisal w wiadomosci news:n8sbgj$1054$6gioia.aioe.org...
[...]

    Nie dramatyzuj. W koncu nie wiadomo co Marek mial na mysli.

Data: 2016-02-03 06:18:47
Autor: corrsuss
W dniu środa, 3 lutego 2016 15:08:08 UTC+1 użytkownik Dirko napisał:
> [...]

    Nie dramatyzuj. W koncu nie wiadomo co Marek mial na mysli.

Pewnie sam nie wie co miał na myśli, o ile on wogóle coś myśli.
stevep

Data: 2016-02-03 13:47:43
Autor: Marek
> [...]

    Nie dramatyzuj. W koncu nie wiadomo co Marek mial na mysli.

Mialem na mysli to, ze zaden Kukiz nic w tym kraju nie zmieni, jesli nie pozyska ( da sie sprzedac) tych sil, ktore decyduja o zmianach w Polsce.
Zrozumiales?

Data: 2016-02-03 16:15:11
Autor: corrsuss
W dniu środa, 3 lutego 2016 22:48:00 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
> [...]

Mialem na mysli to, ze zaden Kukiz nic w tym kraju nie zmieni, jesli nie pozyska ( da sie sprzedac) tych sil, ktore decyduja o zmianach w Polsce.

Co za głęboka myśl i trzeba ją tłumaczyć niemal jak wywody strasznego dziadunia.
stevep

Data: 2016-02-04 20:56:43
Autor: stevep
W dniu .02.2016 o 08:47 Obsrywator <lord@donek.ru> pisze:

[...]

Oj ma łeb kiej sagan, brzmi jak odpustowy dzwon.
--
  stevep
-- -- -

Nikt nie jest w stanie mnie kupic...