Nikt nie odpowie za śmierć starszej pani

Data: 2011-04-29 10:06:18
Autor: szerszen
Nikt nie odpowie za śmierć starszej pani

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipdpmh$c0m$1@news.onet.pl...

Czy teraz jak nie pomogę na ulicy umierającemu człowiekowi po wypadku, to też się tak mogę tłumaczyć i mogę liczyć na krycie mnie przez prokuraturę?

nie możesz, bo masz obowiązek udzielenia pierwszej pomocy, natomiast nie masz obowiązku udzielenia pomocy jeśli nie jest to nagły przypadek zagrażający życiu ;)
tak przynajmniej ja rozumiem pokrętne tłumaczenie prokuratury

Nikt nie odpowie za śmierć starszej pani