Data: 2009-03-28 20:28:22 | |
Autor: gacek | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
to jest ciekawe:
http://www.formula1.com/news/headlines/2009/3/9085.html 1. Jenson Button, Brawn GP, 664.5kg 2. Rubens Barrichello, Brawn GP, 666.5 3. Sebastian Vettel, Red Bull, 657 4. Robert Kubica, BMW Sauber, 650 5. Nico Rosberg, Williams, 657 6. Felipe Massa, Ferrari, 654 7. Kimi Raikkonen, Ferrari, 655.5 8. Mark Webber, Red Bull, 662 9. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 691.5 10. Fernando Alonso, Renault, 680.7 11. Heikki Kovalainen, McLaren, 690.6 12. Nelson Piquet, Renault, 694.1 13. Giancarlo Fisichella, Force India 689 14. Kazuki Nakajima, Williams, 612.5 15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 675.5 16. Adrian Sutil, Force India, 684.5 17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 662.5 18. Lewis Hamilton, McLaren, 655 19. Timo Glock, Toyota, 670 20. Jarno Trulli, Toyota, 660 Widać kto ma najmniej paliwa. (Nakajimie pewnie jeszcze nie nalali). Ciekaw jestem jak bardzo będzie widać KERS na starcie, może się okazać że Massa łyknie RK na pierwszej prostej. gacek |
|
Data: 2009-03-28 21:05:53 | |
Autor: Cavallino | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqltou$2bl$1news.task.gda.pl...
to jest ciekawe: A KERS lub jego brak nie ma wpływu na masę? To co, balast dokładaj±? |
|
Data: 2009-03-28 21:38:17 | |
Autor: gacek | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
Cavallino wrote:
Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqltou$2bl$1news.task.gda.pl... Wyrownuja do 605 z kierowca, czy kers czy nie. gacek |
|
Data: 2009-03-28 23:31:53 | |
Autor: Cavallino | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:
A KERS lub jego brak nie ma wpływu na masę? To w czym problem z wag± Kubicy? Chodzi o wyważenie auta? |
|
Data: 2009-03-30 15:37:48 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
Sat, 28 Mar 2009 23:31:53 +0100, w <gqm8h5$gl0$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a): Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news: Nie, o mał± ilo¶ć paliwa. |
|
Data: 2009-03-30 15:41:42 | |
Autor: Cavallino | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:
> Wyrownuja do 605 z kierowca, czy kers czy nie. Nie, o mał± ilo¶ć paliwa. Możesz rozwin±ć? Co ma ilo¶ć paliwa, do tego, że KERS jest dla Kubicy niekorzystny? |
|
Data: 2009-03-30 18:52:21 | |
Autor: erm | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
Cavallino pisze:
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news: ciezar bolidu. Kubica jest wysoki, najwyzszy w stawce. przez co nawet wychudzony bedzie ciezszy od pozostalych. KERS jest fajnym systemem, ale ciezkim. mozna wyrownac jego ciezar mniejszym zatankowaniem samochodu. wtedy masz dodatkowego kopa i nie tracisz predkosci przez ciezszy bolid. ale masz mniej paliwa. cos za cos. u Kubicy roznica paliwa bedzie wieksza niz u innych. musi zrezygnowac z wiekszej ilosci, zeby KERS dal mu tyle ile daje innym. |
|
Data: 2009-03-30 19:34:34 | |
Autor: Cavallino | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
Użytkownik "erm" <_ermine_@go2.bezpodkreslen.pl> napisał w wiadomości news:
Co ma ilość paliwa, do tego, że KERS jest dla Kubicy niekorzystny? Bla, bla,bla. Chyba się włączyłeś w połowie wątku, bo to że piszesz nie na temat to już wcześniej zostało wyjaśnione. I właśnie dlatego ten temat drążę, skoro KERS nie ma wpływu na masę auta, bo i tak bolid dociążają, to musi mieć wpływ na coś innego. Wnioskuję że ma na prowadzenie się bolidu, który zamiast większj ilości balastu rozłożonego tak jak trzeba, ma skoncentrowany w środku auta ciężki KERS. |
|
Data: 2009-03-31 08:18:56 | |
Autor: Axel | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message
news:gqqvru$cmp$1news.onet.pl... I wlasnie dlatego ten temat draze, skoro KERS nie ma wplywu na mase Dokladnie tak. Po zamontowaniu KERS nie bedzie juz jak poprawic balansu bolidu przez dolozenie balastu. W dodatku KERS musi byc montowany wyzej, niz balast. -- Axel |
|
Data: 2009-04-01 18:46:07 | |
Autor: Tomasz Nowicki | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
Dnia Tue, 31 Mar 2009 08:18:56 +0200, Axel napisał(a):
Dokladnie tak. Po zamontowaniu KERS nie bedzie juz jak poprawic balansu bolidu przez dolozenie balastu. W dodatku KERS musi byc montowany wyzej, niz balast. Niemcy tłumaczyli, że chodzi nawet nie tyle o wysoko¶ć ¶rodka ciężko¶ci, co niemożno¶ć przesunięcia go do przodu, bo KERS jest montowany przy silniku. A zastosowanie slicków wymaga znacznego przesunięcia ¶rodka ciężko¶ci do przodu, co jest i bez tego trudne T. |
|
Data: 2009-03-28 22:28:50 | |
Autor: masti | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
Dnia Sat, 28 Mar 2009 21:05:53 +0100, Cavallino napisał(a):
A KERS lub jego brak nie ma wpływu na masę? To co, balast dokładają? balast służy do regulowania rozkładu mas i obciążeń na osie. Stąd im lżej tym lepiej bo większe możliwości manewru. -- mst <at> gazeta <.> pl Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8 "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2009-03-28 21:17:12 | |
Autor: szwagier | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
Ale jednoczesnie ma duzo mniej paliwa od RK wiec bedzie musial wczesniej tankowac. Na tyle wczesnie ze stawka sie jeszcze dobrze nie rozciagnie. szwagier |
|
Data: 2009-03-28 21:41:07 | |
Autor: gacek | |
Nikt nie skomentowal? (F1) | |
szwagier wrote:
Jak mniej, jak ma o 4 kg wiecej? afaik oni i tak doci±żaj± bolidy z kers, tyle że mniej. a im mniej - tym mniej mozliwosci manewru. wszędzie jest mowa o gorszym rozkładzie "balastu", a nie o masie całkowitej. gacek |
|