Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Nikt nie skomentowal? (F1)

Nikt nie skomentowal? (F1)

Data: 2009-03-28 20:28:22
Autor: gacek
Nikt nie skomentowal? (F1)
to jest ciekawe:

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/3/9085.html


1. Jenson Button, Brawn GP, 664.5kg
2. Rubens Barrichello, Brawn GP, 666.5
3. Sebastian Vettel, Red Bull, 657
4. Robert Kubica, BMW Sauber, 650
5. Nico Rosberg, Williams, 657
6. Felipe Massa, Ferrari, 654
7. Kimi Raikkonen, Ferrari, 655.5
8. Mark Webber, Red Bull, 662
9. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 691.5
10. Fernando Alonso, Renault, 680.7
11. Heikki Kovalainen, McLaren, 690.6
12. Nelson Piquet, Renault, 694.1
13. Giancarlo Fisichella, Force India 689
14. Kazuki Nakajima, Williams, 612.5
15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 675.5
16. Adrian Sutil, Force India, 684.5
17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 662.5
18. Lewis Hamilton, McLaren, 655
19. Timo Glock, Toyota, 670
20. Jarno Trulli, Toyota, 660

Widać kto ma najmniej paliwa. (Nakajimie pewnie jeszcze nie nalali).

Ciekaw jestem jak bardzo będzie widać KERS na starcie, może się okazać że Massa łyknie RK na pierwszej prostej.

gacek

Data: 2009-03-28 21:05:53
Autor: Cavallino
Nikt nie skomentowal? (F1)
Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqltou$2bl$1news.task.gda.pl...
to jest ciekawe:

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/3/9085.html


1. Jenson Button, Brawn GP, 664.5kg
2. Rubens Barrichello, Brawn GP, 666.5
3. Sebastian Vettel, Red Bull, 657
4. Robert Kubica, BMW Sauber, 650
5. Nico Rosberg, Williams, 657
6. Felipe Massa, Ferrari, 654
7. Kimi Raikkonen, Ferrari, 655.5
8. Mark Webber, Red Bull, 662
9. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 691.5
10. Fernando Alonso, Renault, 680.7
11. Heikki Kovalainen, McLaren, 690.6
12. Nelson Piquet, Renault, 694.1
13. Giancarlo Fisichella, Force India 689
14. Kazuki Nakajima, Williams, 612.5
15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 675.5
16. Adrian Sutil, Force India, 684.5
17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 662.5
18. Lewis Hamilton, McLaren, 655
19. Timo Glock, Toyota, 670
20. Jarno Trulli, Toyota, 660

Widać kto ma najmniej paliwa.

A KERS lub jego brak nie ma wpływu na masę?
To co, balast dokładaj±?

Data: 2009-03-28 21:38:17
Autor: gacek
Nikt nie skomentowal? (F1)
Cavallino wrote:
Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gqltou$2bl$1news.task.gda.pl...
to jest ciekawe:

http://www.formula1.com/news/headlines/2009/3/9085.html


1. Jenson Button, Brawn GP, 664.5kg
2. Rubens Barrichello, Brawn GP, 666.5
3. Sebastian Vettel, Red Bull, 657
4. Robert Kubica, BMW Sauber, 650
5. Nico Rosberg, Williams, 657
6. Felipe Massa, Ferrari, 654
7. Kimi Raikkonen, Ferrari, 655.5
8. Mark Webber, Red Bull, 662
9. Nick Heidfeld, BMW Sauber, 691.5
10. Fernando Alonso, Renault, 680.7
11. Heikki Kovalainen, McLaren, 690.6
12. Nelson Piquet, Renault, 694.1
13. Giancarlo Fisichella, Force India 689
14. Kazuki Nakajima, Williams, 612.5
15. Sebastien Buemi, Toro Rosso, 675.5
16. Adrian Sutil, Force India, 684.5
17. Sebastien Bourdais, Toro Rosso, 662.5
18. Lewis Hamilton, McLaren, 655
19. Timo Glock, Toyota, 670
20. Jarno Trulli, Toyota, 660

Widać kto ma najmniej paliwa.

A KERS lub jego brak nie ma wpływu na masę?
To co, balast dokładaj±?

Wyrownuja do 605 z kierowca, czy kers czy nie.

gacek

Data: 2009-03-28 23:31:53
Autor: Cavallino
Nikt nie skomentowal? (F1)
Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

A KERS lub jego brak nie ma wpływu na masę?
To co, balast dokładaj±?

Wyrownuja do 605 z kierowca, czy kers czy nie.

To w czym problem z wag± Kubicy?
Chodzi o wyważenie auta?

Data: 2009-03-30 15:37:48
Autor: radekp@konto.pl
Nikt nie skomentowal? (F1)
Sat, 28 Mar 2009 23:31:53 +0100, w <gqm8h5$gl0$1@news.onet.pl>, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Użytkownik "gacek" <gaceknews@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

>> A KERS lub jego brak nie ma wpływu na masę?
>> To co, balast dokładaj±?
>
> Wyrownuja do 605 z kierowca, czy kers czy nie.

To w czym problem z wag± Kubicy?
Chodzi o wyważenie auta?

Nie, o mał± ilo¶ć paliwa.

Data: 2009-03-30 15:41:42
Autor: Cavallino
Nikt nie skomentowal? (F1)
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

> Wyrownuja do 605 z kierowca, czy kers czy nie.

To w czym problem z wag± Kubicy?
Chodzi o wyważenie auta?

Nie, o mał± ilo¶ć paliwa.

Możesz rozwin±ć?
Co ma ilo¶ć paliwa, do tego, że KERS jest dla Kubicy niekorzystny?

Data: 2009-03-30 18:52:21
Autor: erm
Nikt nie skomentowal? (F1)
Cavallino pisze:
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:

> Wyrownuja do 605 z kierowca, czy kers czy nie.

To w czym problem z wagÄ… Kubicy?
Chodzi o wywaĹĽenie auta?

Nie, o małą ilość paliwa.

Możesz rozwinąć?
Co ma ilość paliwa, do tego, że KERS jest dla Kubicy niekorzystny?


ciezar bolidu.
Kubica jest wysoki, najwyzszy w stawce. przez co nawet wychudzony
bedzie ciezszy od pozostalych.
KERS jest fajnym systemem, ale ciezkim. mozna wyrownac jego ciezar
mniejszym zatankowaniem samochodu. wtedy masz dodatkowego kopa
i nie tracisz predkosci przez ciezszy bolid. ale masz mniej paliwa.
cos za cos. u Kubicy roznica paliwa bedzie wieksza niz u innych.
musi zrezygnowac z wiekszej ilosci, zeby KERS dal mu tyle ile daje innym.

Data: 2009-03-30 19:34:34
Autor: Cavallino
Nikt nie skomentowal? (F1)
Użytkownik "erm" <_ermine_@go2.bezpodkreslen.pl> napisał w wiadomości news:

Co ma ilość paliwa, do tego, że KERS jest dla Kubicy niekorzystny?


ciezar bolidu.
Kubica jest wysoki, najwyzszy w stawce. przez co nawet wychudzony
bedzie ciezszy od pozostalych.
KERS jest fajnym systemem, ale ciezkim. mozna wyrownac jego ciezar
mniejszym zatankowaniem samochodu. wtedy masz dodatkowego kopa
i nie tracisz predkosci przez ciezszy bolid. ale masz mniej paliwa.
cos za cos. u Kubicy roznica paliwa bedzie wieksza niz u innych.
musi zrezygnowac z wiekszej ilosci, zeby KERS dal mu tyle ile daje innym.

Bla, bla,bla.
Chyba się włączyłeś w połowie wątku, bo to że piszesz nie na temat to już wcześniej zostało wyjaśnione.
I właśnie dlatego ten temat drążę, skoro KERS nie ma wpływu na masę auta, bo i tak bolid dociążają, to musi mieć wpływ na coś innego.
Wnioskuję że ma na prowadzenie się bolidu, który zamiast większj ilości balastu rozłożonego tak jak trzeba, ma skoncentrowany w środku auta ciężki KERS.

Data: 2009-03-31 08:18:56
Autor: Axel
Nikt nie skomentowal? (F1)
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote in message
news:gqqvru$cmp$1news.onet.pl...

I wlasnie dlatego ten temat draze, skoro KERS nie ma wplywu na mase
auta, bo  i tak bolid dociazaja, to musi miec wplyw na cos innego.
Wnioskuje ze ma na prowadzenie sie bolidu, który zamiast wiekszj ilosci balastu rozlozonego tak jak trzeba, ma skoncentrowany w srodku auta
ciezki  KERS.

Dokladnie tak. Po zamontowaniu KERS nie bedzie juz jak poprawic balansu bolidu przez dolozenie balastu. W dodatku KERS musi byc montowany wyzej, niz balast.

--
Axel

Data: 2009-04-01 18:46:07
Autor: Tomasz Nowicki
Nikt nie skomentowal? (F1)
Dnia Tue, 31 Mar 2009 08:18:56 +0200, Axel napisał(a):

Dokladnie tak. Po zamontowaniu KERS nie bedzie juz jak poprawic balansu bolidu przez dolozenie balastu. W dodatku KERS musi byc montowany wyzej, niz balast.

Niemcy tłumaczyli, że chodzi nawet nie tyle o wysoko¶ć ¶rodka ciężko¶ci, co
niemożno¶ć przesunięcia go do przodu, bo KERS jest montowany przy silniku.
A zastosowanie slicków wymaga znacznego przesunięcia ¶rodka ciężko¶ci do
przodu, co jest i bez tego trudne

T.

Data: 2009-03-28 22:28:50
Autor: masti
Nikt nie skomentowal? (F1)
Dnia Sat, 28 Mar 2009 21:05:53 +0100, Cavallino napisał(a):

A KERS lub jego brak nie ma wpływu na masę? To co, balast dokładają?

balast służy do regulowania rozkładu mas i obciążeń na osie. Stąd im lżej tym lepiej bo większe możliwości manewru.



--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2009-03-28 21:17:12
Autor: szwagier
Nikt nie skomentowal? (F1)


Widać kto ma najmniej paliwa. (Nakajimie pewnie jeszcze nie nalali).

Ciekaw jestem jak bardzo będzie widać KERS na starcie, może się okazać że Massa łyknie RK na pierwszej prostej.


Ale jednoczesnie ma duzo mniej paliwa od RK wiec bedzie musial wczesniej tankowac. Na tyle wczesnie ze stawka sie jeszcze dobrze nie rozciagnie.

szwagier

Data: 2009-03-28 21:41:07
Autor: gacek
Nikt nie skomentowal? (F1)
szwagier wrote:


Widać kto ma najmniej paliwa. (Nakajimie pewnie jeszcze nie nalali).

Ciekaw jestem jak bardzo będzie widać KERS na starcie, może się okazać że Massa łyknie RK na pierwszej prostej.


Ale jednoczesnie ma duzo mniej paliwa od RK wiec bedzie musial wczesniej tankowac. Na tyle wczesnie ze stawka sie jeszcze dobrze nie rozciagnie.

Jak mniej, jak ma o 4 kg wiecej?

afaik oni i tak doci±żaj± bolidy z kers, tyle że mniej. a im mniej - tym mniej mozliwosci manewru.

wszędzie jest mowa o gorszym rozkładzie "balastu", a nie o masie całkowitej.

gacek

Nikt nie skomentowal? (F1)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona