Nikt w miarę mądry i w miarę niepazerny nie ma tam szans.

Data: 2018-04-01 18:22:21
Autor: stevep
Nikt w miarę mądry i w miarę niepazerny nie ma tam szans.
# Prezes był jedyną osobą, która wspierała moją obecność w rządzie. Do końca - mówi w wywiadzie z Arletą Zaleską, była minister cyfryzacji Anna Streżyńska.
Anna Streżyńska została zdymisjonowana w ramach styczniowej rekonstrukcji rządu. Teraz w szczerym wywiadzie dla Magazynu TVN24 opowiada m.in. o tym jak wyglądały kulisy jej odwołania.

Przyznaje, że ,,traktowano ją jak politycznego trupa" a gdy pytała Beatę Szydło o termin swojej dymisji, ta odpowiadała, że ,,nie ma decyzji" a te polityczne ,,zapadają gdzie indziej". - Przeorganizowałam całe swoje życie. Przeprowadziłam się do Warszawy. Rodzinę zostawiłam na wsi. Cały ten czas poświęciłam pracy. To samo moi współpracownicy - tłumaczy. #
Ze strony:
http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/571817,anna-strezynska-minister-cyfryzacji-dymisja-upokorzenie.html

--
stevep

Data: 2018-04-02 09:59:15
Autor: Komunista i Złodziej - (c) J.Brudziński - PiS
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p9r0vt$3bt$1news.vectranet.pl...
# Prezes był jedyną osobą, która wspierała moją obecność w rządzie. Do końca - mówi w wywiadzie z Arletą Zaleską, była minister cyfryzacji Anna Streżyńska.

Kolejna "zapracowana", wypieprzona za burtę! Teraz ze strachu liże tyłek kotu bo ten może przepłoszyć ja z kurnika ze złotymi jajami.

CL

Nikt w miarę mądry i w miarę niepazerny nie ma tam szans.