"Nikt wam tyle nie da ile my wam obiecamy!"

Data: 2019-02-25 01:27:16
Autor: Bruno Brunowski
"Nikt wam tyle nie da ile my wam obiecamy!"
czyli zaczyna się "uszczegóławianie" propozycji:
"Wicemarszałek Sejmu liczy, że dodatkowe świadczenia emerytalne będą wypłacane także w kolejnych latach. Wypłatę tzw. Emerytury Plus w przyszłości Mazurek uzależnia od stanu finansów państwa. Jak mówiła, "jeżeli budżet państwa na to pozwoli, to z pewnością świadczenie będzie przysługiwało w kolejnych latach". Tłumaczyła, że Prawo i Sprawiedliwość jest odpowiedzialne dlatego na razie mówi, że Emerytura Plus na pewno będzie wypłacona w tym roku. Mazurek dodała, że w kwestii przyszłych wypłat "jest optymistką"."

https://www.polskieradio24.pl/5/1222/Artykul/2268331,Beata-Mazurek-budujemy-program-w-oparciu-o-rozmowy-z-Polakami

--
Bruno

Data: 2019-02-25 08:38:47
Autor: bytomir.torpeksowy
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 10:27:17 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
[...]

Z pijarowego punktu widzenia bardzo słusznie, jak nas wybierzeta - jest szansa na dodatek w 2020r, a jak nie? to pytajta peło/psl czy oni wam dadzo jak wygrajo. Niech się teraz Grześ gimnastykuje.

Data: 2019-02-25 13:07:44
Autor: Lord Donald
[...]

Srajdaczku pożyjemy zobaczymy. Do lipca niedaleko, jak nie dadzą to będziesz darł ryja i przyznam ci rację, będziesz mógł wtedy mówić że nie głosujesz na nich bo to kłamcy. Ale srajdaczku jak nazwać idiotę, który jak tu nadpisałeś w kontekście wiary w obietnice a głosuje na twoje PO i PSL, SLD co tam jeszcze w ten worek PO-KO czy PO-PE się nie wsadzi, 25 lat rządów nie daje tutaj wątpliwości, co by nie obiecali to kłamią jak zawsze. Ty tu drzesz ryja na PiS mimo, że jeszcze termin obietnicy nie nadszedł, a to co obiecali w poprzednich wyborach zostało zrealizowane, a ty teraz poruszając kontekst spełniania obietnic wyborczych pokazujesz, że Polacy powinni głosować na twoje PO, którym nie zdarzyło się zrealizować żadnej obietnicy mimo, że jako AWS,UW,PO, SLD i PSL rządzili już od 25 lat. W sumie to nie wiem czy PO ci płaci za naganianie mu frajerów w necie czyś po prostu dala nich jesteś pożyteczny idiota, któremu szczają w oczy a on nadal że deszcz pada.

Data: 2019-02-25 04:56:10
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 13:07:46 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> [...]
> Tłumaczyła, że Prawo i Sprawiedliwość jest odpowiedzialne dlatego na razie mówi, że Emerytura Plus na pewno będzie wypłacona w tym roku. Mazurek dodała, że w kwestii przyszłych wypłat "jest optymistką"."

[Ciach bełkocik]

Miesiąc po przyjęciu budżetu PiS nagle rzuca propozycje ponad 30mld, oczywiście do realizacji w tym roku, i twierdzi, że ma to wszystko świetnie policzone, a środki są zarezerwowane. Możesz mi pokazać w odpowiednie zapisy w ustawie budżetowej?

--
Bruno

Data: 2019-02-25 16:29:45
Autor: Lord Donald
[...]

Wyślij Rostowskiego i Balcerowicza, policzą doskonale. Liczyli liczyli i po 25 latach ich liczenia zaciskania pasa kraj w ruinie, gospodarka w rozsypce a Polacy na emigracji w niewoli jako tania siła robotnicza. Oooo i widzisz jest jedna obietnica wyborcza spełniona przez twoich POsrańców, już Bolek obiecywał że Polacy będą tanią siła roboczą, no i byli bynajmniej jeszcze 3 lata temu, teraz drzecie ryja że Polacy to nieroby rozpieszczone przez społeczne programy PiS. No ale jakbyś miał trochę szacunku do naszego narodu to byś zrozumiał ten sarkazm, aleś ty obywatel UE, który by widział Polaków zdychających z głodu, tylko dlatego, że nie wyjechali za tobą lizać rowa frycom. Można być srajdaczku obywatelem UE a nawet świata, internacjonalistą jak próbują się mianować twoi POsrańcy, ale trzeba mieć szacunek do innych krajów, a szczególnie do swojego, co gorsza wy wręcz upajacie się  pogardą do Polski, najlepiej byście widzieli Polaków w niewoli u fryca, dupa z was nie obywatele UE, jesteście zwykłe szwabskie gnidy i dziwki, folksdojcze. Nic więcej i to właśnie wasz program wyborczy, uwalić nasz kraj przed Niemcami na kolana, który z resztą był realizowany i to skutecznie przez poprzednie 25 lat waszych rządów. Dlatego staracie się ten wasz program przemilczeć plując jadem na tych, którzy rządzą z szacunkiem dla Polaków i dbałością o nasz kraj. Ale bardzo dobrze, że tworzycie te opozycyjne koalicje, niech Polacy wiedzą że te wasze N, PSL, to jedno to samo gówno co wasze PO. Co do oferty to darujcie sobie pierdzenie, że nie starczy, bo starczy i udowodnili to 4 lata temu, możecie sobie proroctwa waszych ekonomicznych dyletantów, Balcerowicza, Rostowskiego, itp... w dupę wsadzić, ale tu dokładnie widać że wasza polityka zaciskania pasa to wieli kant, po prostu wystarczyło nie kraść i nie służyć niemieckiemu lobby.

Data: 2019-02-25 07:46:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 16:29:48 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> [Ciach bełkocik]
> Możesz mi pokazać w odpowiednie zapisy w ustawie budżetowej?

[ciach bełkocik]
Dostałeś proste zadanie: pokaż z której części budżetu PiS sfinansuje te obietnice. Bajania o poprawie ściągalności odłóż na półkę, gdyż Premier twierdzi że lukę VAT załatał, a budżet ma i tak wpisane 40mld deficytu. --
Bruno

Data: 2019-02-25 17:04:38
Autor: Lord Donald
[...]

Twój Rostowski cię tym już uprzedził już 3 lata temu, sam widzisz jak wasz populizm z tym budżetem debilowaty, i co pieniądze się znalazły. Po prostu srajdaczku, to proste nie  z twoich pieniędzy, do waszego fryca Polacy nie pójdą po kasę, możesz mu nadal bulić spokojnie Podatki. Wypracujemy jak zawsze, i to my Polacy damy naszym dzieciom, a nie waszym mafią i aferzystom z PO i niemieckim mocodawcom, stać nas na to, wypracujemy sobie bez pomocy waszego Niemca i UE. I to nie PiS nam da tylko my Polacy sami sobie, wystarczy, że trzy lata temu dostaliście kopa i nie kradniecie i postaramy się abyście więcej nie wrócili a staniemy się normalnym krajem co dba o swoje dzieci i swoich najsłabszych jak inne cywilizowane kraje. A jak chcesz realizować politykę swoich POsrańców, waszego Balcerowicza i Rostowskiego, to proszę bardzo, realizuj sobie tam gdzie jesteś, tyraj jako tania siła robocza u fryca za pół darmo, zaciskaj pasa i mieszkaj w zgrzybiałym baraku, od nas Polaków się odwal, nie płacisz tu podatku to nie martw się czy nam starczy i czy sobie poradzimy, jakbyś czół się choć trochę Polakiem to byś wiedział jakim jesteśmy wspaniałym zaradnym narodem, i jak już widzisz to udowodniliśmy wystarczyło trzy lata jak was nie ma, a przepowiadaliście nam bankructwo i drugą Grecję, Mozambik, itp..., i za kilka lat my będziemy mieli a wy dalej to pierdolić będziecie, tylko kto was jeszcze wtedy będzie słuchał.

Data: 2019-02-25 08:23:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 17:04:40 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Dostałeś proste zadanie: pokaż z której części budżetu PiS sfinansuje te obietnice. Bajania o poprawie ściągalności odłóż na półkę, gdyż Premier twierdzi że lukę VAT załatał, a budżet ma i tak wpisane 40mld deficytu.

[ciach bełkocik] Dostałeś proste zadanie: pokaż z której części budżetu PiS sfinansuje te obietnice. Bajania o poprawie ściągalności odłóż na półkę, gdyż Premier twierdzi że lukę VAT załatał, a budżet ma i tak wpisane 40mld deficytu. I nie zapominaj, że jeszcze za prąd trzeba ekstra dopłacić, gdyż ustawa wyszła jakaś taka niedoszacowana.

--
Bruno

Data: 2019-02-25 20:14:48
Autor: Lord Donald
[...]

  Wiem, że cieszy ciebie i twoich POsrańców jak UE dopierdoli Polakom, w sumie to twój donaldzik wiedział co podpisuje, ale nie masz co się cieszyć tak że wasze unijne dopierdalanie nam Polakom raczej nie jest aż taki dla nas problem, zapłacimy za swój prąd i jeszcze damy waszym frycom, widzisz srajdaczku nie ciesz się, że nam frycki przyjebały stać nas jeszcze na kilka złoty drożej za ten wasz podatek dla fyca na powietrze. Ty u fryca problemu z tym raczej nie masz, w baraku fryc prądu ci nie podciągnie, był by to zbytek łaski dla taniej siły roboczej. Widzisz srajdaczku większość Polaków więcej płaci podatku niż ty tam u fryca zarabiasz. Po za tym nie masz co się cieszyć, długo twój frycek nie podpierdala nam Polakom, raczej jak tak będzie dalej, po wyborach do PE nic się nie zmieni i jak będą tak nam dopierdalać, to Polacy prędzej kopna w dupę waszą szwabską UE, niż się przed nimi ukorzą i s powrotem wpuszczą do koryta waszą szwabską PO.

Data: 2019-02-25 11:48:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 25 lutego 2019 20:14:50 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

> [...]
> Dostałeś proste zadanie: pokaż z której części budżetu PiS sfinansuje te obietnice. Bajania o poprawie ściągalności odłóż na półkę, gdyż Premier twierdzi że lukę VAT załatał, a budżet ma i tak wpisane 40mld deficytu.

[Ciach bełkocik/ Do trzech razy sztuka]
Dostałeś proste zadanie: pokaż z której części budżetu PiS sfinansuje te obietnice. Bajania o poprawie ściągalności odłóż na półkę, gdyż Premier twierdzi że lukę VAT załatał, a budżet ma i tak wpisane 40mld deficytu. I nie zapominaj, że jeszcze za prąd trzeba ekstra dopłacić, gdyż ustawa wyszła jakaś taka niedoszacowana. W sobotę przekaz dnia brzmiał: "Mamy to wszystko policzone, na pewno starczy". Dziś pojawił się nowy przekaz "Jutro zbiera się rząd i będzie liczył. Bądźcie dobrej myśli i trzymajcie kciuki.".

--
Bruno

Data: 2019-02-26 11:42:39
Autor: Lord Donald
[...]

Oczywiście przekaz w waszej TVN. Spokojnie lipiec przed wyborami, obiecuję, że jak zrobią w huja to nie będę na nich głosował. Na PO nie zagłosuje bo raczej 25 lat nie spełnili żadnej obietnicy, jakby chcieli to zmienić musieli by zacząć od Bolkowych 100mln. A więc paranoją było by głosować na kogoś kto od lat robił w huja ludzi tylko aby dopierdolić tym co zaczęli robić podobnie tak jak wy to macie wyznawczy POsrańców. Oczywiście mam nadzieję, że postąpisz podobnie jak okaże się to jednak prawdą i odszczekasz że to PO i twoje TVN nasrały ci do łba. Jak na razie PiSiory robią to co obiecują, nie mam powodu aby wierzyć w proroctwa waszego TVN, poczekamy zobaczymy, na szczęście od lipca do jesieni będzie sporo czasu aby to zweryfikować.

Data: 2019-02-27 01:11:38
Autor: Bruno Brunowski
[...]

Pojawiają się kolejne "uszczegółowienia":
"Minister finansów Teresa Czerwińska potwierdziła, że będą limity w zwolnieniu z PIT młodych ludzi.
(...)
Jednym z rozważanych scenariuszy ma być wprowadzenie limitu na poziomie 85 tysięcy złotych rocznie. Zarobki powyżej tej kwoty byłyby obłożone stawką 32 procent, tak jak innych. Minister finansów zapytana o to na antenie stacji, nie chciała jednak potwierdzić, czy pomysł jest rzeczywiście brany pod uwagę, ale też nie zaprzeczyła tym doniesieniom.

RMF FM informuje, że prawdopodobnie z podatku zostaną zwolnione tylko dochody z tytułu umowy pracę. Nie zmieniłaby się sytuacja zatrudnionych na umowy o dzieło i zlecenie. Te byłyby opodatkowane jak obecnie."
https://mobile.natemat.pl/265261,minister-finansow-potwierdza-limity-w-zwolnieniu-z-pit-mlodych-ludzi

--
Bruno

"Nikt wam tyle nie da ile my wam obiecamy!"