Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić

Data: 2011-11-18 17:17:25
Autor: boukun
Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić
Wziąć tylko się powiesić..

Zaczynam rozumieć, dlaczego mój kolega Krzysiek się niedawno powiesił, tyrał w niewolniczej pracy fizycznie za 1100 złotych, pośredniak się na niego wypiął i nie miał dla niego innej pracy. Tak ma 90% zniewolonych Polaków w Polsce. W wieku 53 lat musiałby jeszcze 12 lat tak jak galernik doginać... i nie miał już siły tak dłużej żyć. Gdyby się dowiedział, że będzie musiał tak doginać 14 lat, to by się pewnie już dwa lata wcześniej powiesił...

Co za banda, człowiek walczy o zreformowanie złodziejskiego kapitału początkowego, o to, żeby miec o 10-150 złotych wyższą emeryturę, a reżim nam podnosi o dwa lata, kobietom o 7 lat wiek emerytalny... To tak, jakby mi dano dwa lata więzienia! Te bydło dba tylko o siebie, o struktury aparatu rezimu, taki agent Tomek, gówniarz ma po kilku latach, będą młodym człowiekiem ponad 3 tysiące emerytury, wojskowi i policjanci dostają już w 2012 roku po 300 złotych podwyżki, żeby nas odważniej lali pałami, a my niewolnicy systemu musimy dać sobie sami radę przy dobrym zdrowiu, by dożyć jałmużniczej emerytury...

Pamiętam, jak w wieku 17 lat, kończąc dwuletnią praktykę w Zakładach Mięsnych w Jeleniej Górze, tyrając ciężko na uboju zacząłem z niepokojem martwić się, że muszę jeszcze 48 lat tak tyrać i w duchu cieszyłem się, że już mam dwa lata mniej tyrania. I tak człowiek całe życie odlicza i chciałby przyśpieszyć ten czas, by nie musieć już tak tyrać i by móc już wreszcie mieć emeryturę. Czyli jednym słowem, niewolnik cieszy się, żeby być już starym, całe życie goni tylko by być starym, przyśpieszyłby czeas..., by ..., no właśnie, po co? By umierać. Chcemy dożyć emerytury, by nie bać się biedy i głpodu, a teraz to oznacza tak i tak..., czas umierać. Przepierdoliliśmy niewolniczo nasze życie, by reżim mógł dobrze żyć...
Gdzie te piekne wspaniałe czasy socjalizmu, gdzie każdy miał w miarę godziwą pracę i nie bał się, że niedożyje emerytury. Dzisiaj tylko ludzie, którzy pracowali w PRL-u, mają jescze jako takie zycie na emeryturze, my już swoje życie przegraliśmy..

Ja cieszyłem się, że na polską emeryturę muszę czekać jeszcze 15 lat, na niemiecką 17, a tu bydlaki u władzy w Polsce zrównali szereg do Niemców i też podwyższą mi wiek emerytalny na 67 lat, jak w Niemczech.  I jak tu żyć?

Czym jeszcze nas dzisiaj zdołowali? Dowiadujemy się mianowicie, że nie będzie ulgi na internet, że biorąc pod uwagę fakt, że wydatki na internet maleją zostaną zniesione te ulgi - powiedział Tusk. Według szacunków rządu pozwoli to zaoszczędzić około 1,5 mld zł w cztery lata. A ja sie pytam, dlaczego w to miejsce nie wyprowadzić okupacyjnego wojska z Afganistanu? Przez 4 lata zaoszczędilibyśmy na tym 1,6 mld złotych.

Ten system trzeba jak najszybciej obalić..., bo inaczej będziemy się wszyscy przedwczesnie wieszać...

boukun

Data: 2011-11-18 17:21:40
Autor: Neko
Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Ten system trzeba jak najszybciej obalić..., bo inaczej będziemy się wszyscy przedwczesnie wieszać...

Trza zawolac bolka. Niech obala ponownie! Niech skacze!

Data: 2011-11-18 17:40:18
Autor: u2
W dniu 2011-11-18 17:21, Neko pisze:
Ten system trzeba jak najszybciej obalić..., bo inaczej będziemy się
wszyscy przedwczesnie wieszać...

Trza zawolac bolka. Niech obala ponownie! Niech skacze!

Przeciez bekon nie potrzebuje emki, bo ma zasilek z 4 reichu, poza tym
utrzymuje go pracujaca zonka.

Specjalnie tak po-djudza.

Data: 2011-11-18 17:49:54
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ec68a73$0$8443$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jaki zasiłek, z jakiego reichu?
Utrzymuje, ale się już ostro buntuje, kolejne 17 lat nie wytrzyma...

boukun

Data: 2011-11-18 17:56:35
Autor: Neko
Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Jaki zasiłek, z jakiego reichu?
Utrzymuje, ale się już ostro buntuje, kolejne 17 lat nie wytrzyma...

To trza isc na budowe cement nosic za 850 zl netto na miesiac!

Data: 2011-11-18 18:00:41
Autor: boukun

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:ja62pn$4kc$1news.onet.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Jaki zasiłek, z jakiego reichu?
Utrzymuje, ale się już ostro buntuje, kolejne 17 lat nie wytrzyma...

To trza isc na budowe cement nosic za 850 zl netto na miesiac!

Nie doczekanie, prędzej napadnę na bank...

boukun

Data: 2011-11-18 17:27:46
Autor: obserwator
Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić

Nie doczekanie, prędzej napadnę na bank...

... wyjedz do Federacji Rosyjskiej, albo na Kube - tam bedziesz mial lepiej:)

Data: 2011-11-18 18:36:41
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja64ii$lmm$1inews.gazeta.pl...

Nie doczekanie, prędzej napadnę na bank...

.. wyjedz do Federacji Rosyjskiej, albo na Kube - tam bedziesz mial lepiej:)

A ty już sam nie wiesz, czego chcesz, ot, taki krypto Tusek jesteś...

boukun

Data: 2011-11-18 18:08:51
Autor: obserwator
> [...]

lepiej:)

A ty już sam nie wiesz, czego chcesz, ot, taki krypto Tusek jesteś...

ja doskonale wiem co chce i pisze na ten temat caly czas np. na tej grupie.

Natomiast jesli chodzi o ciebie, to widac ze twoim zadaniem na tej i na sciepie, jest sianie nienawisci miedzy Polakami.

Krytyka a sianie nienawisci poprzez wypisywanie totalnych bzdur, to sa dwa rozne zagadnienia.

Data: 2011-11-18 19:12:35
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja66vi$sbj$1inews.gazeta.pl...

> [...]

sciepie, jest sianie nienawisci miedzy Polakami.

Krytyka a sianie nienawisci poprzez wypisywanie totalnych bzdur, to sa dwa

Nienawiść, między Polakami zasiewa władza, tudzież wszyscy politycy okrągłego żłobu... A ty jesteś zwykłym mącikiem reżimu...

boukun

Data: 2011-11-18 18:18:14
Autor: obserwator
Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić
Nienawiść, między Polakami zasiewa władza, tudzież wszyscy politycy okrągłego żłobu... A ty jesteś zwykłym mącikiem reżimu...

wez sie czlowieku za uczciwa robote a nie mac i nie oskarzaj innych o to co sam robisz.

Data: 2011-11-18 19:20:39
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ja67h5$da$1inews.gazeta.pl...

[...]

W Polsce dla takich jak ja, z moim wykształceniem nie ma pracy. Godziwa praca dla Polaków była tylko w PRLu...

boukun

Data: 2011-11-18 19:26:34
Autor: wolim
W dniu 2011-11-18 19:20, boukun pisze:

[...]

To wypierdalaj z tego kraju. Jak Ci tu źle i jesteś taki nękany, jedź tam, gdzie Ci będzie lepiej, choćby do Korei.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-18 19:29:13
Autor: boukun

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja680o$m30$1usenet.news.interia.pl...
[...]

To jest tak prymitywna gadka, że tylko prostak może tak mówić. Choć władza swoimi ustami nie używa takich słow, to wdraża je w czyny...

4 miliony Polaków od 2004 roku zostało zmuszonych do wędrówki ludów...

boukun

Data: 2011-11-18 19:35:41
Autor: wolim
W dniu 2011-11-18 19:29, boukun pisze:

[...]

Bzdury opowiadasz. Wyjechali głównie ci, co nie mieli na siebie pomysłu. I nikt ich nie zmuszał. Wybrali życie w obcym kraju, bez rodziny i przyjaciół. I, nie ma co ukrywać, bez perspektyw. Stali się bezdomni. A wszystko to z pazerności i braku podstawowych wartości moralnych.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2011-11-18 20:42:15
Autor: boukun

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja68hs$n6v$1usenet.news.interia.pl...
[...]

To kogo za to winić? Kto jest winny stanu rzeczy w Polsce, naród, czy gospodarz? Za stan rzeczy w kraju, za to, że ludzie nie maja tu godziwej pracy, za to, że brak jest dla ludzi pomysłu na godziwe życie jest winien tylko i wyłącznie gospodarz...

Skurwysyny zlikwidowali ekonomie i gospodarkę, zaorali przemysł, wyprzedali Polskę, a ludzi zmusili na banicję i na łażenie po śmietnikach, a reszcie każą się dzielić przed świętami z biedotą. Wszystko scedowali bandyci na karby zniewolonego narodu. Zniewolony naród musi utrzymac pasożytów u władzy i sam o siebie zadbać. Na chuj ten rząd?

boukun

Data: 2011-11-18 21:00:16
Autor: wolim
W dniu 2011-11-18 20:42, boukun pisze:

[...]

Za pazerność należy winić tylko pazernych.

Data: 2011-11-18 21:03:11
Autor: boukun

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja6dgf$v6u$4usenet.news.interia.pl...
[...]

ZAPĘDZIMY ICH DO TYCH BLASZANYCH ŁAGRÓW PRACY, KTÓRE OSTATNIO DLA POLSKIEGO NARODU STWORZYLI. NIECH ZOBACZĄ, JAKIE LUDOWI WARUNKI DO ŻYCIA STWORZYLI...

BOUKUN

Data: 2011-11-18 21:22:24
Autor: wolim
W dniu 2011-11-18 21:03, boukun pisze:

ZAPĘDZIMY ICH DO TYCH BLASZANYCH ŁAGRÓW PRACY, KTÓRE OSTATNIO DLA
POLSKIEGO NARODU STWORZYLI. NIECH ZOBACZĄ, JAKIE LUDOWI WARUNKI DO ŻYCIA
STWORZYLI...

Weź tabletki i śpij spokojnie.

Pozdry,
MW

Data: 2011-11-19 05:23:45
Autor: stevep
Dnia 18-11-2011 o 19:20:39 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Twoja podstawówka gwarantuje ci tylko zmywak.

--
stevep

Data: 2011-11-19 13:28:35
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v46ehvlr50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Gdyby to było nawet prawdą, to i takiej pracy w Polsce dla mnie nie ma...

boukun

Data: 2011-11-20 06:26:51
Autor: stevep
Dnia 19-11-2011 o 13:28:35 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

No to mycie kibli będzie akurat.

--
stevep

Data: 2011-11-18 18:24:41
Autor: u2
W dniu 2011-11-18 17:56, Neko pisze:
Jaki zasiłek, z jakiego reichu?
Utrzymuje, ale się już ostro buntuje, kolejne 17 lat nie wytrzyma...

To trza isc na budowe cement nosic za 850 zl netto na miesiac!

Tak glupi bekon nie jest.

Data: 2011-11-19 05:53:29
Autor: Tzva Adonai
Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić
boukun napisał(a):

Utrzymuje, ale siďż˝ juďż˝ ostro buntuje, kolejne 17 lat nie wytrzyma...

Znajdź jakiegoś dzianego sponsora dla Adrianki, dziewczyna już
dojrzała do tych spraw, niech też się dołoży do rodzinnego budżetu...

Data: 2011-11-19 16:57:16
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:c471c07b-b4cf-4ffc-b0cc-e5c83711d35eh42g2000yqd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

Utrzymuje, ale siďż˝ juďż˝ ostro buntuje, kolejne 17 lat nie wytrzyma...

Znajdź jakiegoś dzianego sponsora dla Adrianki, dziewczyna już
dojrzała do tych spraw, niech też się dołoży do rodzinnego budżetu...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Ma fajnego chłopaka z Wrocławia, właśnie siedzą razem u niej w pokoju i oglądają coś w necie. Ale żeby był taki bogaty, to nie...

boukun

Data: 2011-11-18 18:03:46
Autor: Kubuś Puchatek
Dnia Fri, 18 Nov 2011 17:40:18 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Kto ciebie utrzymuje chłopski filozofie?

--
Wysłany 2011-11-18 18:03:31.

Data: 2011-11-18 18:08:52
Autor: Kubuś Puchatek
Dnia Fri, 18 Nov 2011 17:21:40 +0100, Neko napisał(a):

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Ten system trzeba jak najszybciej obalić..., bo inaczej będziemy się wszyscy przedwczesnie wieszać...

Trza zawolac bolka. Niech obala ponownie! Niech skacze!

Może byś ty tak chociaz raz skoczył, a nie cały czas z gołą dupą pchasz się
do raju!

--
Wysłany 2011-11-18 18:08:16.

Data: 2011-11-19 05:21:53
Autor: stevep
Dnia 18-11-2011 o 17:21:40 Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Ten system trzeba jak najszybciej obalić..., bo inaczej będziemy się  wszyscy przedwczesnie wieszać...

Trza zawolac bolka. Niech obala ponownie! Niech skacze!

A nie prezia na kociej kasztance?  :D

--
stevep

Data: 2011-11-18 18:06:37
Autor: wolim
Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić
Ciebie ten problem nie dotyczy.
Ty i tak emerytury mieć nie będziesz, bo jesteś nierób i sobie na nią nie zapracowałeś.

Pozdry,
MW

Data: 2011-11-18 18:29:47
Autor: boukun

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja63as$ejl$2usenet.news.interia.pl...
Ciebie ten problem nie dotyczy.
Ty i tak emerytury mieć nie będziesz, bo jesteś nierób i sobie na nią nie zapracowałeś.

Pozdry,
MW

Nie prawda, cały czas się sądzę o wyższy kapitał początkowy i nawet Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich mi pomaga, patrz mój wątek z 16-go listopada "Prawo korygują mi ciągle na bieżąco"... Mam ponad 26 lat składkowych, styknie...
boukun

Data: 2011-11-18 18:21:01
Autor: MH
Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić
Wziąć tylko się powiesić..

[ciach]

Weź Boczek nie pindol głupot !!!  Życie jest PIĘKNE , a Ty tylko o jakimś tam
Harakiri napierdzielasz...  Zakłady Mięsne...  No qrva też jestem mięsożerny i
jak mam ochotę na dobre ścierwo , to nie kupuję w Biedronce , ino jadę do
farmerów na wiochę. Proste jak 2x2 !!

MH

Data: 2011-11-19 05:21:08
Autor: stevep
Dnia 18-11-2011 o 17:17:25 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Jesteś po obaleniu flaszki kretynie?

--
stevep

Data: 2011-11-19 13:29:51
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v46edisi50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Masz coś merytorycznego do dodania Stefan? Cieszysz się, że już jesteś na emeryturze od 40 roku życia? Jak wysoka?

boukun

Data: 2011-11-20 06:25:59
Autor: stevep
Dnia 19-11-2011 o 13:29:51 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Kulą w płot, mam emeryturę po 43 latach pracy i nie jest wysoka.

--
stevep

Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić