Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić

Data: 2011-11-18 18:06:37
Autor: wolim
Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić
Ciebie ten problem nie dotyczy.
Ty i tak emerytury mieć nie będziesz, bo jesteś nierób i sobie na nią nie zapracowałeś.

Pozdry,
MW

Data: 2011-11-18 18:29:47
Autor: boukun

Użytkownik "wolim" <nospam@tu.pl> napisał w wiadomości news:ja63as$ejl$2usenet.news.interia.pl...
Ciebie ten problem nie dotyczy.
Ty i tak emerytury mieć nie będziesz, bo jesteś nierób i sobie na nią nie zapracowałeś.

Pozdry,
MW

Nie prawda, cały czas się sądzę o wyższy kapitał początkowy i nawet Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich mi pomaga, patrz mój wątek z 16-go listopada "Prawo korygują mi ciągle na bieżąco"... Mam ponad 26 lat składkowych, styknie...
boukun

Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić