Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić

Data: 2011-11-18 18:21:01
Autor: MH
Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić
Wzi±ć tylko się powiesić..

[ciach]

WeĽ Boczek nie pindol głupot !!!  Życie jest PIĘKNE , a Ty tylko o jakim¶ tam
Harakiri napierdzielasz...  Zakłady Mięsne...  No qrva też jestem mięsożerny i
jak mam ochotę na dobre ¶cierwo , to nie kupuję w Biedronce , ino jadę do
farmerów na wiochę. Proste jak 2x2 !!

MH

--

Nikt z nas nie dożyje emerytury - ten system trzeba obalić