Niniejszym Hans Kloss przylapany na klamstwie

Data: 2011-10-30 20:46:10
Autor: Zennon
Niniejszym Hans Kloss przylapany na klamstwie
Przed chwilą zarzucił mi kłamstwo, kiedy pytałem się go czy obstawił 2000 w
zakładach bookmacherskich na PiS. Dowód czarno na białym poniżej.

      Hans Kloss    Wyświetl profil
      Więcej opcji 19 Kwi, 22:48

Zennon <Zen...@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

Koniecznie zeskanuj i wrzuć. No i zacznij już myśleć, jak wytłumaczysz
żonie
zniknęcie tysiąca złotych.

 Nie tysiąca tylko co najmniej dwóch to raz. Po drugie to dla niej i tak
drobna kwota. A po trzecie- to ona postawi bo, jak na prawdziwą kobietę
przystało nienawidzi platfonskiej swołoczy jak zarazy więc będzie miała
podwójną przyjemność z osobistego odbioru wygranej. Właśnie jej na gg linka
zostawiłem z pytaniem ile postawi ;)
J-23

Data: 2011-10-30 13:31:28
Autor: Hans Kloss
Niniejszym Zennuś samsiebie przylapał na klamstwie
On 30 Paź, 14:46, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:

[...]

Przezcież gdy napisałeś:
Ile kasy straciłeś obstawiając PiS u bookmacherów? Wspominałeś coś o 2000
zł. Nieźle umoczyłeś :-))))))

Zarzuciłem ci kłamstwo a ty pofatygowałeś sie i wygrzebałeś z archiwum
potwierdzenie mojego zarzutu ;). Masochista z ciebie zennuś...
J-23

Data: 2011-10-31 08:09:44
Autor: pluton
[...]

Gratulujemy wygranych wyborow: zwyciestwo moralne jest porazajace, pis sie
nie rozpadl, preziek nie okazal wyraznych oznak choroby psychocznej  -
kolejne 4 lata do nastepnych wyborow jakos sie przebieduje, gdzie czeka
kolejne
zwyciestwo.

Nullification

Data: 2011-10-31 09:14:24
Autor: Bambaryła

Przezcież gdy napisałeś:
[...]

Udowodnił ci, że popełniłes błąd. Dlaczego nie przyznasz się do błędu? Takie to trudne? Wielkość człowieka poznaje się nie po ilości zaprzeczeń, ale ilości przyznania się do błędu. Przy okazji pytane: jeszcze ktoś inny podpisuje się J-23. Jesteście tą samą osobą?

BBR

Data: 2011-10-31 16:28:01
Autor: Leprechaun

Przezcież gdy napisałeś:
[...]

Nie. Hans Kloss to zwykły bydlak. J-23 to rozsądny facet.

BomBel

Data: 2011-10-31 16:10:17
Autor: Leprechaun

Przezcież gdy napisałeś:
[...]

Hej przyjacielu! Opanowałeś juz terminy cache i proxy? ;))))))))))))))))))))

BomBel

Niniejszym Hans Kloss przylapany na klamstwie