[sprzedam] Nintendo DSi XL + masa dodatków

Data: 2011-09-27 10:25:04
Autor: Potocki Passion & Adventure
[sprzedam] Nintendo DSi XL + masa dodatków
Stan idealny. Ekraniki pokryte od zawsze foliami. Miały 2 rysy, ale zostały wypolerowane specjalną pastą polerską do ekraników.

w komplecie:

- Nintendo DSi XL kolor wiśniowy
- Rysik oryginalny nieco zmaltretowany przez psa, więc dodaję rysik zapasowy
- Zasilacz tradycyjny
- Ładowarka samochodowa
- Pokrowiec czarny
- Torba dla dziewczynki
- 2 komplety folii Hori + folia przyklejona na konsolę
- Pasta polerska do ekraników
- 2 oryginalne gry - Cars + Littles Petshop
- Ściereczka z mikrofibry do ekraników
- Zestaw słuchawkowy + mikrofon
- Karta 4GB SD

Konsolka w 100% sprawna. Bardzo nią dbałem. 499zł i będę szczęśliwy. Wysyłka kurierem na mój koszt.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-27 14:54:30
Autor: Salata
W dniu 2011-09-27 10:25, Potocki Passion & Adventure pisze:
Stan idealny. Ekraniki pokryte od zawsze foliami. Miały 2 rysy, ale
zostały wypolerowane specjalną pastą polerską do ekraników.

Młodemu bym kopił gdyby to był lite. Chociaż ostatnio to meczy Angry Birds na robicie mojej zony i wydaje mi się ze jakby dostał swoja konsole to by ciężko było go od niej odciągnąć. Próbowałem z GBA i męczył konsole ile mógł, a kiedy miał wyłączyć to wpadał w histerie. Teraz ma 3,5 roku i nie chce go zepsuć, bo gwarancji nie ma ;).

BTW kupujesz Vite ?

Salata

Data: 2011-09-27 14:57:48
Autor: Potocki Passion & Adventure
Salata wrote:
[...]

Tak, vitkę w przyszłym roku (pod koniec) chcę kupić. ale co z tego wyjdzie, to zobaczymy. Teraz mnie wciągnął Xbox360 i nie chce puścić.

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-27 15:04:21
Autor: Salata
W dniu 2011-09-27 14:57, Potocki Passion & Adventure pisze:

Tak, vitkę w przyszłym roku (pod koniec) chcę kupić. ale co z tego
wyjdzie, to zobaczymy. Teraz mnie wciągnął Xbox360 i nie chce puścić.

Pod koniec 2012? Aż takie długofalowe plany robisz? Ja raczej zaraz po premierze nabędę, ale zależy od dostępnych gier na tą platformę w tym czasie.

Salata

Data: 2011-09-27 15:13:38
Autor: Potocki Passion & Adventure
Salata wrote:
[...]

Kupię uzywkę, bo zawsze oszczędze trochę grosza no i musze poczekać aż gry będą w drugim obiegu, bo zapowiadają się mega-drogo!

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

Data: 2011-09-28 09:22:15
Autor: Potocki Passion & Adventure
Potocki Passion & Adventure wrote:
[...]

Cena o 50zł leci w dół :)

--
Kacper Potocki
salon@dogspassion.pl

[sprzedam] Nintendo DSi XL + masa dodatków