Niski i ma³y.

Data: 2010-03-27 17:38:20
Autor: karwanjestkretynem
Niski i ma³y.
Kancelaria Prezydenta PR trzeci rok blokuje przyznanie francuskiej Legii Honorowej prezydent Warszawy. - Decyzji wci±¿ nie ma - informuje minister Pawe³ Wypych. - I nie s±dzê, ¿eby co¶ siê zmieni³o za kadencji Lecha Kaczyñskiego - mówi Hanna Gronkiewicz-Waltz (PO).

http://wyborcza.pl/1,75248,7706736,Kaczynski_nie_chce_przyznac_Legii_Honorowej_prezydent.html

Artur Borubar

"Poczekam po prostu, a¿ zmieni siê prezydent - podsumowuje Gronkiewicz-Waltz. - Przy obecnym straci³am ju¿ nadziejê, my¶lê ¿e ona wróci."

--

"Lech Kaczyñski jest pierwszym prezydentem, który potrafi³ zablokowaæ i zniszczyæ ca³o¶ciow± systemow± reformê w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy s³u¿by zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemo¿liwienie odzyskania przez Polskê w sposób ³atwy i najprostszy opinii kraju lidera postêpu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem bêdzie blokowanie dokoñczenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadzi³ i podpisa³."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 270 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-27 17:40:49
Autor: u2
Niski i ma³y.
W dniu 2010-03-27 17:38, karwan jestem kretynem pisze:
Kancelaria Prezydenta PR trzeci rok blokuje przyznanie francuskiej Legii Honorowej prezydent Warszawy.

Przecie¿ tak± legiê powinni przyznaæ ¿abojady, a nie Polacy :]

Data: 2010-03-27 17:48:47
Autor: Piotr
Niski i ma³y.
Dnia Sat, 27 Mar 2010 17:40:49 +0100, u2 napisa³(a):

Przecie¿ tak± legiê powinni przyznaæ ¿abojady, a nie Polacy :]

Ci z Gwna?
Piotr
--
Od onanizmu to potrafi bezrobotnemu homoseksuali¶cie nie¼le odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI -gupi wa³kun usun±³, ale jakby kto chcia³, to mogê podes³aæ na priv.

Data: 2010-03-27 17:55:43
Autor: u2
Niski i ma³y.
W dniu 2010-03-27 17:48, Piotr pisze:

Przecie¿ tak± legiê powinni przyznaæ ¿abojady, a nie Polacy :]

Ci z Gwna?

GWnozjady s± ³asi na odznaczenia, dlatego tak skaml± teraz o t± legiê :]

Data: 2010-03-28 19:31:03
Autor: cirrus
Niski i ma³y.
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:holdfi$hva$2atlantis.news.neostrada.pl...
W dniu 2010-03-27 17:48, Piotr pisze:
Przecie¿ tak± legiê powinni przyznaæ ¿abojady, a nie Polacy :]
Ci z Gwna?
GWnozjady s± ³asi na odznaczenia, dlatego tak skaml± teraz o t± legiê :]

Skamla³ Mariusz Kamiñski i dosta³.

--
stevep

Data: 2010-03-27 17:57:26
Autor: raff
Niski i ma³y.
Piotr pisze:
Dnia Sat, 27 Mar 2010 17:40:49 +0100, u2 napisa³(a):

Przecie¿ tak± legiê powinni przyznaæ ¿abojady, a nie Polacy :]

Ci z Gwna?

Legiê z GWna. Order z krowiego placka im. A. Michnika.

R.

Data: 2010-03-27 19:01:58
Autor: he®sk
Niski i ma³y.
On Sat, 27 Mar 2010 17:40:49 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]

Przecie¿ tak± legiê powinni przyznaæ ¿abojady, a nie Polacy :]

 oj cieniasie.  zabojady juz ja przyznaly, teraz powinien zaakceptowac brat prezesa.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

Data: 2010-03-27 19:36:30
Autor: u2
Niski i mały.
W dniu 2010-03-27 19:01, he®sk pisze:

 zabojady juz ja przyznaly, teraz powinien zaakceptowac brat prezesa.

Na szczęście ich władza jeszcze nie sięga do Bolandii :)

Niski i ma³y.