Niskie buty o przeznaczeniu miejsko-codziennym

Data: 2010-01-11 08:02:16
Autor: Wojo
Niskie buty o przeznaczeniu miejsko-codziennym
Witam,
Jakie niskie buty proponujecie do codziennego miejskiego zastosowania? Fajnie jakby pod względem kolorowym były jednolite, cenowo najlepiej 200-250zł. Mile widziana spora wytrzymałość, zdarza się, że w tygodniu robię do 50km (chodzę, nie biegam), choć nie w każdym. Minimum to zazwyczaj 10-20km. Dziękuję za wszelkie sugestie.

Wojtek

Data: 2010-01-11 11:45:03
Autor: Grzegorz Lipnicki
Niskie buty o przeznaczeniu miejsko-codziennym

robię do 50km (chodzę, nie biegam),

sugeruję poszukać jakichś butów do Nordic Walking;
swego czasu zgodnie z zasadą "wybór - 100% cena" -
kupiłem na Allegro ten model (sprzedawca, co prawda
twierdził w opisie, iż to buty biegowe):
http://www.asics.pl/walking/products/gel-mission-men/

widywałem  też buty do chodu sportowego,
ale przypominały już bardzo buty do biegania
(siateczka zamiast skóry synt.),
a te, jak wiadomo, pasują bardziej w góry niż na miasto;

 g.

Data: 2010-01-11 14:47:10
Autor: slawek
Niskie buty o przeznaczeniu miejsko-codziennym
Jesli to ma byc but miejski do b.intensywnego uzywania to zwroc uwage na lomer sella.cena ok.270zl,srednio sztywny vibram,cale skorzane i bez membrany,z wysciolka antybakteryjna.mnie sluza bezawaryjnie juz 4lata.

--

Niskie buty o przeznaczeniu miejsko-codziennym