Nissan Micra

Data: 2016-05-23 10:00:01
Autor: Jacek Maciejewski
Nissan Micra
Hej
Pewnie kupię Nissana Micrę, jak wiecie na co popatrzeć przy kupnie albo
znacie typowe wady to mówcie. --
Jacek
"Wszelka izolacja jest gleb±, na której wyrasta nienawi¶ć do obcych, a
jej owoc jest gorzki" - Frank Herbert

Data: 2016-05-23 06:48:30
Autor: uciu
Nissan Micra
W dniu poniedziałek, 23 maja 2016 10:00:03 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:
Hej
Pewnie kupię Nissana Micrę, jak wiecie na co popatrzeć przy kupnie albo
znacie typowe wady to mówcie.

Pewnie to będzie jaki¶ rocznik między 1982 a 2016 wiec pewnie te starsze b±d± bardziej zardzewiałe :-)

uciu

Data: 2016-05-23 21:23:02
Autor: Adam
Nissan Micra
W dniu 2016-05-23 o 15:48, uciu pisze:
[...]

No wła¶nie.
Kilka lat temu szukałem kilku rzeczy do K11. Okazało się, że nowe elementy (np. progi, klapa) s± tańsze, niż używki na szrotach.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-05-24 22:33:10
Autor: cef
Nissan Micra
Hej
Pewnie kupię Nissana Micrę, jak wiecie na co popatrzeć przy kupnie albo
znacie typowe wady to mówcie.

Korozja.
Poza tym jest OK.

Data: 2016-05-24 23:19:07
Autor: Jacek Maciejewski
Nissan Micra
Dnia Tue, 24 May 2016 22:33:10 +0200, cef napisał(a):

Hej
Pewnie kupię Nissana Micrę, jak wiecie na co popatrzeć przy kupnie albo
znacie typowe wady to mówcie.

Korozja.
Poza tym jest OK.

Dzięki za merytoryczn± wypowiedĽ. Celuję w rocznik 2007-2009, s±dzisz że
już mog± być problemy nie do poprawienia drog± prostego uzupełnienia
powłoki antykorozyjnej?

Data: 2016-05-25 22:00:55
Autor: cef
Nissan Micra
[...]

Nie wiem. Ja kupowałem dla żony cztery lata temu micrę
z rocznika 2001 czyli wtedy miała 11 lat.
Więc 2006 czy 2007 to trochę inne modele i pewnie technologie, choć te nowsze też
-jak większo¶ć japońców -koroduj±.
Zrobiłem czyszczenie spodu i konserwację - przynajmniej
na przegl±dzie nikt nie krzyczy, że ruda żre blachy,
bo teraz nie widać :-).
Korodował też wlot do zbiornika paliwa -
wyczy¶ciłem ten gwint korka do połysku,
zakonserwowałem olejem i po kilku tygodniach było rude.

Więc może jak będziesz kupował, to wykręć korek
od zbiornika paliwa i obejrzyj okolice wlewu do zbiornika.
Tam jest chyba jaki¶ bł±d konstrukcyjny, bo w innej mikrze też
obejrzałem w tej okolicy i jest rdza.
Może wilgoć ze zbiornika tamtędy jako¶ wychodzi ale się nie spieszy z tym wychodzeniem - nie wiem :-)

Nissan Micra