Nissan Micra - ładowność wnętrza

Data: 2015-04-22 14:44:21
Autor: Pszemol
Nissan Micra - ładowność wnętrza
Witam, czy w nowych nissanach micra tylna kanapa się ładnie kładzie na równo z podłogą? Ile jest wtedy miejsca między tylną klapą a plecami przednich siedzeń?

Pytam Was, speców, bo chciałbym wynająć najmniejszy/najtańszy samochód w wypożyczalni do popyrkiwania po mieście w czasie dwutygodniowej wizyty w Krakowie ale w drodze z lotniska będą miał ze sobą dużą torbę narciarską która jak sądzę nie zmieści się w całości do żadnego auta tzw "klasy A". Planuję więc co zrobię - mogę z torby wyjąć narty i wpakować je jakoś "na skos", nawet wcisnąć między fotele przednie, a torbę z resztą ciuchów "zmniejszyć" i upchać w pozostałe miejsce...

Myślicie że da się ten wyczyn zrobić? :-))

Data: 2015-04-23 06:13:45
Autor: adam
[...]

Witam,
Wypozycz auto z boxem na narty:)
pzdr
Adam

Data: 2015-04-23 00:54:40
Autor: Pszemol
"adam" <adam@adam.pl> wrote in message news:mh9rhp$n9j$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jasne, ale przecież nie w tym rzecz... doczytaj proszę.

Nissan Micra - ładowność wnętrza