Nissan Navara D40 2006 bardzo słabo grzeje - problem

Data: 2009-11-25 09:15:18
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
Nissan Navara D40 2006 bardzo słabo grzeje - problem
Witam serdecznie.

Pierwsze co mi przychodzi na mysl to termostat, tylko czy w 3,5 letnim samochodzi juz by go trafilo?
Pewnie zablokował się na dużym obiegu?
Dla mnie żadna nowość. Przygotuj sie teraz na cały szereg awarii i to znacznie
poważniejszych. To straszne "padaki". Mamy tego dużo w firmie.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

--

Nissan Navara D40 2006 bardzo słabo grzeje - problem