Nissan Navara D40 2006 bardzo słabo grzeje - problem

Data: 2009-11-25 10:50:46
Autor: WIHEDCNF
Nissan Navara D40 2006 bardzo słabo grzeje - problem

Użytkownik "Jarek JARO G."

Oczywiscie zaczelo sie to dziac po skonczeniu okresu gwarancyjnego...
Pierwsze co mi przychodzi na mysl to termostat, tylko czy w 3,5 letnim samochodzi juz by go trafilo?

całkiem możliwe

Silnik 2,5 dci i klimatronic dwustrefowy.
Generalnie bardzo slabo grzeje czasami mam wrazenie ze wogole. Dzieje sie tak od ok. 2 tygodni , wczesniej nie bylo problemow.
Czasami po przejechaniu kilku km na wyzszych obrotach zaczyna costam grzac.
Jakies sugestie?

jesli auto bez względu na sposób jazdy "trzyma" temperaturę na wkaźniku ok 90 stopni - to termostat możesz wykluczyć, jeśli temperatura na wskażniku spada np. w trasie do ok 70 stopni, to na bank termostat

Nissan Navara D40 2006 bardzo słabo grzeje - problem