Nissan Navara D40 2006 bardzo słabo grzeje - problem

Data: 2009-11-25 23:02:25
Autor: Pab_lo
Nissan Navara D40 2006 bardzo słabo grzeje - problem

Użytkownik "Jarek JARO G." <j_a_r_o@interia.pl> napisał w wiadomości news:heio99$f8h$1inews.gazeta.pl...
.
Jakies sugestie?  ASO raczej odpada na pierwszy ogien, gdyz serwis Nissana ,dla mnie, pozostawia wiele do zyczenia..

Napisz wprost, ze zal Ci dupe sciaska z powodu cen ASOwych...

Picasso

Data: 2009-11-25 23:34:36
Autor: Jarek JARO G.
Nissan Navara D40 2006 bardzo słabo grzeje - problem
Napisz wprost, ze zal Ci dupe sciaska z powodu cen ASOwych...

Picasso

Nie kolego, nie "sciaska" mi zal dupy, tylko kompetencje i umiejetnosci osob tam pracujacych pozostawiaja wiele do zyczenia..
Podam Ci tylko jeden z przypadkow: moja zona omal nie miala wypadku przez nich. Pojechala ustawic zbieznosc i kąty i.. powiedzieli ze sie nie da bo sruba zapieczona (hmm..) i oddali auto z POLUZOWANYMI srubami z przedniego zawieszenia! Jeszcze jakies pytania ?
A z drugiej strony naprawde, skoro stac mnie na takie auto to wierz mi ze rowniez stac mnie na jego serwis rowniez w ASO. Wiecej nie komentuje..

JARO

Data: 2009-11-26 10:06:56
Autor: Pab_lo

Użytkownik "Jarek JARO G." <j_a_r_o@interia.pl> napisał w wiadomości news:hekbk4$fgk$1inews.gazeta.pl...
A z drugiej strony naprawde, skoro stac mnie na takie auto to wierz mi ze rowniez stac mnie na jego serwis rowniez w ASO. >Wiecej nie komentuje..

Jakie auto !?

Watpliwej jakosci toczka aby tylko moc odliczac 100% VATu... najprawdopodobniej w jakim leasingu ?!
Wez przestan...

Jeden serwis Nissana masz w swoim miescie?

Picasso

Data: 2009-11-26 01:58:28
Autor: GrzegorzG
On 26 Lis, 10:06, "Pab_lo" <nicpo...@pl.pl> wrote:
Użytkownik "Jarek JARO G." <j_a_...@interia.pl> napisał w wiadomościnews:hekbk4$fgk$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Jakie auto !?

Watpliwej jakosci toczka aby tylko moc odliczac 100% VATu...

czlowieku co Ty pierniczysz?? Wez policz ile kosztuje typowy (2-3
lata, nawet 5) leasing takiego auta, potem oszacuj jakie sie ma obroty
w firmie zeby oplacalo sie leasing wrzucic w koszty i sobie uswiadom,
ze wizyta w serwisie to tylko oddanie "podatku" innej instytucji, wiec
koszt nie robi to roznicy dla wlasciciela auta...

GG

Data: 2009-11-26 11:54:47
Autor: Pab_lo

Użytkownik "GrzegorzG" <grzegorz.gorko@gmail.com> napisał w wiadomości news:3ca7c8f9-3a5f-4053-a58a-0bb1ecc28e12v30g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

No, ze 2000 miesiecznie - zadne pieniadze, wiec co on pieprzy, taaaakie auto....  A obrotami mozna mydlic oczy gieldowym leszczom!

Picasso

Data: 2009-11-26 12:00:42
Autor: Pab_lo
[...]

zreszta mniejsza z tym
EOT

Picasso

Nissan Navara D40 2006 bardzo słabo grzeje - problem